Last news in Fakti

21 Февруари, 2023 18:00 4 906 24

Огнян Минчев: Зеленият рекет спира тунела под Шипка

  • зелен рекет-
  • тунел-
  • шипка-
  • ски писти-
  • лифтове

България е изключително инертно и аморфно общество

Огнян Минчев: Зеленият рекет спира тунела под Шипка - 1
Снимка: БГНЕС
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

"Зеленият" рекет, който системно спъва инфраструктурното развитие на България трябва да спре. Политически тези хора представляват един процент - 1% от гласоподавателите в страната. Щетите, които нанасят са драматично високи.

За това предупреждава във "Фейсбук" Огнян Минчев.

Заради тях вече десетилетия се бави магистралният път през Кресненското дефиле, който трябва да бъде част от основния път от България за централна Европа. Аргументът - биоразнообразие, което ще бъде застрашено. Всъщност пътят там съществува от десетилетия - двупосочен, опасен, причиняващ много пътни инциденти и жертви. Ако бъде обърнат в едната посока (другата се изнася в планината на изток) ще бъде по-добре за всички - и за хората, и за животните. Само за рекетьорите няма да бъде добре.

Българските планини - първо Витоша, след това и останалите - са пълни с автомобили и полуразбити пътища защото нормалното строителство на лифтове и съпътстващи съоръжения е блокирано от "зелените". Всеки, който е бил в Алпите - Австрия, Швейцария, Франция - знае как се съвместява високопланинската природа с лифтовите съоръжения и ски пистите. У нас рекетът е безмилостен и незаобиколим - под претекст "да се борим с олигарсите". Хайде да се преборим с олигарсите - нека държавата, както и общините вземат проектите за развитие в свои ръце, като своя собственост.

Защото една шепа хора рекетират цялото общество.

Тунелът под Шипка е ключово съоръжение за свързаността на северна и южна България. Всеки, който е преминавал старопланински проход знае какви усилия изисква това - особено за тежките камиони, които ползват няколкото планински прохода системно по пътя си от Близкия изток за Европа. Сега "зеленият" рекет блокира тунела под Шипка. Ако тръгне и проектът за тунел под Петрохан - ще блокират и него, без съмнение. Интересно, защо "зелените" адвокатстват ентусиазирано за тунел от 14 км. под Кресна, в една от основните земетръсни зони в България, но отхвърлят тунел от 3-4 км. под Шипка? Сигурно е въпрос на мно-о-го специална "зелена експертиза"... Или на много арогантна корупционна амбиция...

България е изключително инертно и аморфно общество. Да организираш българи в значима група за натиск по важен обществен проблем е традиционно по трудно отколкото на повечето други места в Европа. Затова малки, но добре организирани групи по интереси могат с лекота да ни "обърнат с хастара нагоре", стига да решат да го направят. Добър пример за такава група са 25-30 семйства с произход от милиционерския генералитет, които заграбиха България и я притежават като ненаситна и арогантна олигархия. Енергийната олигархия - сложила България под контрола на по-голямата руска олигархия, строителната олигархия - превърнала в джунгли българските градове ...

Примерите могат да продължат. Не се притеснявам да прибавя към списъка групата за "зелен" - "екологичен" рекет, която спъва българската модернизация и национално развитие, гордо декламирайки "европейски директиви"... Време е българите да се вземат в ръце.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 68 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 То е ясно,

    51 4 Отговор
    че като се почне,едни от первите които ще се люлеят на сезала,ще са именно тези т.нр.еколози
  • 2 Ген. Гурко

    24 36 Отговор
    Рекета идва от твоите хора на хранилка на Сорос като тебе бе Оги. Както ти негодуваш от тях така и ние негодуваме срещу вас.
  • 3 ха ха

    28 7 Отговор
    Смесени чувства. Масовият туризъм е пагубен за природата и общностите. За инфраструктурата съм съгласен - исканията са крайни.
  • 4 А заради ГЕРБ-корупцията,

    20 28 Отговор
    всички магистрали и проходи са "отсечки на смъртта".
    Обаче няма никой в затвора. Нито за корупцията, нито за некачественото изпълнение, нито за катастрофите, нито за смъртните случаи! Излъгах ли някъде!
  • 5 Погледнато по картата

    5 13 Отговор
    А бе,пътят от София до Тесалоники е два часа!За два часа сме в Тесалоники.Колко струва рентакара?

    Коментиран от #6

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Знам бе

    10 1 Отговор

    До коментар #6 от "Солун бе педерункел,":

    Ама хората са ходили много пъти да плажуват на юг по островите и са свикнали на гръцките имена.И от София са мноо доволни.Ама не са на ясно с релефа на юг.Иначе Солун се казва.

    Коментиран от #8

  • 8 Хм,свикнал бил

    7 4 Отговор

    До коментар #7 от "Знам бе":

    Островите Гръцки знам ги по-добре от Теб,езикът им също говоря нелошо,Но не се показвам "космополит"като Теб,когато се забавлявам в коментарите.Капиш:)?

    Коментиран от #11, #14

  • 9 Госあ

    1 43 Отговор
    Къв тунел, кви 5лв ве дебелак ? За кво ми е тоо тунел ве ? В най голямата криза !

    Коментиран от #10, #12, #13

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 А бе,

    10 1 Отговор

    До коментар #9 от "Госあ":

    хората цял поток за газ прекарваха за има-няма година и половина време(или колко беше там) от Турция,ти ся за един тунел ли ши го прайш на спор.
  • 14 Не дочел те бех

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Хм,свикнал бил":

    Ама ти и гръцки знаеш?Малко,малко-подогатвам колко малко.Другарски поздрав!
  • 15 Мирослав

    4 19 Отговор
    Този очевидно изпълнява ролята на адвокат на мафията. Едно вярно нещо няма в твърденията му. Магистрали няма защото герберастката мафия е ненаситна, а не заради еколозите.
  • 16 Трак🇮🇹🇦🇹🇺🇦🇩🇪🇧🇬🇮🇷🇯🇵

    5 23 Отговор
    Соросоидния чу-фут Минчев да вземе да ум-ре най накрая и да ни освободи от присъствието си. Благодарение на такива крадци престъпници и лобисти на олигарсите с финансови крупни интереси планетата ни е пред апокалиисис . Къв зелен рекет бе ИЗ-РОД ? Тук говорим за планетата природата еко системата кислорода ни зеленината ни почвата ни водата ни бъдещето ни а не за твоя дебел търбух и чанти с хартия пълна с мастило к изобразени цифри на нея алчен бо-клук не се наяде да е-ба твойта м-а-йка безродна престъпна
  • 17 Казуар

    0 13 Отговор
    Пътят през Шипка не е директен за никъде, а тунелът е 3 километра. След като Съветската армия окупира България са наредили да се построи нов път през Прохода на републиката много по достъпен за да може да се транспортира войска от Дунав мост към Истанбул. А пътят през Шипка е да си ходят на гости от двете страни на планината.

    Коментиран от #18

  • 18 Зелен чорап

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "Казуар":

    Смени си лекарствата
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Хан Драган

    8 1 Отговор
    Зелената гнус когато се изтрие от народната снага, може и в БГ да се живее нормално. Т.нар."еколози" освен пари за друго не живеят. Ако ще пазят природата, марш при природата, какво ми подскачат в разни кабинетчета и офисчета. Казах.
  • 22 ИНЖ

    0 5 Отговор
    Природата, въздухът и водата са хилядократно по-ценни от нашите аматьорски "инфраструктурни" проекти!!! Кой ще ми отговори защо тунелът под Шипка е само автомобилен, а няма ЖП ЛИНИЯ??? В 2023г. това е СМЕШНО!!! В нормалните държави се строят дори изцяло жп тунели!!!
  • 23 ВОДНИЯ ДУХ

    4 0 Отговор
    Зелените желаят по шосетата да има повече изгубени човешки животи .Човешки живот или костенурка
    ВИЕ решавате.
  • 24 И така

    0 0 Отговор
    Близо до Шипка има завод за производство на талашит (новия живот на дървото) имат проект за производство на лепило хората от околните села протестират и къде са тук еколозите всичко е пълна измама тунела ще е от голяма полза за България но може би нее важно това