8 Май, 2018 11:41 29 347 34

Ще запали ли след 6 месеца под вода?

  • ваз-
  • 2109-
  • lada-
  • експеримент-
  • garage 54
Ще запали ли след 6 месеца под вода? - 1

Потънал под вода автомобил обикновено се смята за тотална щета, особено ако е прекарал на дъното шест месеца. Ентусиастите от руския Garage 54 обаче не са склонни да се предават толкова лесно.

След като потапят ВАЗ-21099 за половин година в езеро, те го изтеглят обратно на брега и опитват да го съживят. За целта зареждат пресен бензин, сменят маслото, акумулатора, свещите и т.н. След един час реанимационни процедури "деветката" пали.

"Колата презимува в езерото. Трябваше просто да изкараме водата от двигателя, да "продухаме" запалителната система и да подадем гориво. А казват, че "ладата" била кофти автомобил", обобщават от Garage 54.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пороманчо

    63 64 Отговор
    100% ще запали, ако някой я полее с бензин и драсне члечката :-)
  • 2 Бай

    43 38 Отговор
    Най- здравият автомобил :)
  • 3 Driving pleasure

    79 40 Отговор
    Една мазда след 6 месеца под вода ще е останала само ръжда по дъното на езерото...
    А Форд и Голф и без да ги потапяш не палят :D

    Коментиран от #5

  • 4 релито е такова

    65 3 Отговор
    Тоя е як пич....Само че незнае едно-у нас на Горубляне имаме доста удавници-"нов Фнос"...
  • 5 Не така за Мазда

    32 19 Отговор

    До коментар #3 от "Driving pleasure":

    Преди 10-15 години,да ,сега братчед Маздата е куче от високоякостна стомана,добре защитена с галванизация,ела- имам две - едната ми е 9 годишна и седи на улицата,ако намериш ръжда - черпя!Номера е да не е намляна и после "оправяна"!

    Коментиран от #7, #9, #13

  • 6 Да го духате

    27 40 Отговор
    С тия руски кенефи,добре че изчезнаха!
  • 7 Driving pleasure

    29 8 Отговор

    До коментар #5 от "Не така за Мазда":

    Добре де 2007-8 го оправиха проблема с ръждата при второто поколение на 6цата... а ладенцето е 30 годишно :)
  • 8 Путин Властелин

    26 14 Отговор
    Хорошая машина. Маладйец!
  • 9 Автодупница

    29 5 Отговор

    До коментар #5 от "Не така за Мазда":

    Зависи къде е "живяла " Маздичката. Ако е била германка и всяка зима е получавала сериозно количество химия от пътищата и галванизацията не помага .
  • 10 тони

    21 17 Отговор
    страшно здрави, затова километража е до 99 999км
  • 11 123

    20 7 Отговор
    Това ако беше 'японка' досега щеше да се е 'заринало' с коментари и хвалби.
  • 12 гост

    21 17 Отговор
    Нека сега разбирачите и дебилите ми обясняват колко са некачествени ладите. Този клип ми хареса евалата.
  • 13 ЛОВЕЦ

    17 12 Отговор

    До коментар #5 от "Не така за Мазда":

    НОВИТЕ КОЛИ НЕ МИ ГИ ХВАЛИ ПЪЛНИ КУРНИЦИ СТАРИЯ МАТЕРИЯЛ Е ДРУГО

    Коментиран от #27

  • 14 ваг райх

    16 20 Отговор
    Към феновете на ладите:
    Що не ги купуват тия лади бе, новите им модели хич ги няма по пътищата!?
    Да не би да са много скъпи????
    Даже и руснаците не ги искат.

    Коментиран от #15, #20

  • 15 Random

    18 10 Отговор

    До коментар #14 от "ваг райх":

    Па излез навънка, само в Младост-1 за 3 спирки на ТБ5 се виждат 3 Вести.
    Отгоре натова и немалко 2110.

    Коментиран от #16

  • 16 Кубрат 726

    10 14 Отговор

    До коментар #15 от "Random":

    Не се палете толкова , пали не пали.

    Нито сте били като са я потапяли да видите каква подготовка са направили на двигателя , нито при ваденето какво са сменили от оборудването за да запали.

    Всеки квартален майстор ще съживи кола от това поколение за същото време и при същите дадености и наличности на части във всеки магазин.
  • 17 бай Ставри

    15 25 Отговор
    Няма ли кой да драсне клечката на цялата руска кочина,какво ще си играем да им палим само бракмата
  • 18 666

    14 19 Отговор
    прекалихте с тъпата си руска пропаганда
  • 19 Дедо Гошо

    11 7 Отговор
    Е за тва паза едно такова чудо на техниката.Пълна каруца ама точиш водата палиш и тръгваш.Кой му не аресва да си не зима.Старо просто ама върви.
  • 20 Тошко

    19 6 Отговор

    До коментар #14 от "ваг райх":

    Що да ги купуваме ката нашите родители са ги купували. Айде да те питам какъв курник караш ти?Ще ти кажа само че Жигулата на моите родители е 70 набор а аз 69 и до ден днешен си е здрава и си я карам само през уикенда. Подръжка почти никаква.Делко,чукче.,наковалня,това и е слабото место.Автомобил на 48 год.,само помисли и тогава коментирай!Както и в случаят по темата.Делко,кабелаци,и е готова запалила

    Коментиран от #26

  • 21 някой си

    13 9 Отговор
    Ладата си е Лада. Било за основна, билож за помощна кола, винаги съм имал Лада. Грешка няма. Както ГАЗ и УАЗ.
  • 22 Моабед

    8 9 Отговор
    Е и аз съм карал Лада на 34 години преди 10г. Трагерия. Беше на 80000км но непрекъснато нещо се разваляше. Купето беше супер изгнило и два пъти се въртях. След втория казах баста.
  • 23 смях

    6 5 Отговор
    Това видео е пълна простотия. Продухаха охладителната система, изчистиха карбуратора, смениха свещите, пуснаха стартера да върти за да изкара водата от цилиндрите и елиминираха горивната система - остава и да не запали.

    Коментиран от #25

  • 24 Гост

    5 5 Отговор
    Като са много хубави Ладите да си ги карат в Русия...
  • 25 Живко Абрашев

    10 3 Отговор

    До коментар #23 от "смях":

    А ти какво очакваш? Директно с водата ли да запали? Пробвай да запалиш еди хай тек автомобил. Примерно потопи една S-classe и после я съживи.... знаеш ли кога ще стане тва и колко кинти ще ти трябват? С всички компютри и електроники ..... Тук не става въпрос дали колата е лада или някаква друга кола с карбуратор. Лада имали лада ползвали. Всичко се прави същото при всяка марка с карбуратор и не електронно запалване... ама ве сте такива русофоби че всичко обръщате на анти ръша без да се замисляте че не само руските коли са с такъв тип запалителна система.
  • 26 Morgoth

    5 4 Отговор

    До коментар #20 от "Тошко":

    Колкото по-просто е устроен автомобила, толкова по-вероятно е да издържи такъв тест. Това обаче не е гаранция за безпроблемност, защото може едно нещо да му се чупи, но да го прави постоянно. Помня едно време всеки шофьор рано или късно лягаше под ладата или москвича.
    А като заговорим за сигурност, комфорт и изобщо кеф от шофирането това си е просто една кочина, която за нищо не става.

    Коментиран от #30, #31

  • 27 Morgoth

    3 5 Отговор

    До коментар #13 от "ЛОВЕЦ":

    Ами вземи си такава бе. Струват по хилядарка - евтиния. И да си я караш със здраве, или по-точно със здраве да си лежиш под нея.
  • 28 Да да

    5 6 Отговор
    Първо ладите са крадени от Фиат! Второ- руснаците освен простотия и пропаганда,друго не могат да направят! Трето- лада от вода не се плаши,само от сняг! Тези които са бутали,знаят какво е! И четвърто - вие нормални ли сте да се радвате на тази идиотщина!

    Коментиран от #29

  • 29 Зорлем

    4 1 Отговор

    До коментар #28 от "Да да":

    "Първо ладите са крадени от Фиат!"

    Е, айде чак крадени да не са. Руснаците, по-точно СССР, си купуват лиценз да произвеждат Фиат 124 през шейсе и някоя година.

    P.S. Нещо пак трябва да се връщаме към прецизирането на изказванията преди да ги правим, а?
  • 30 УМРЯЛО КУЧЕ

    6 2 Отговор

    До коментар #26 от "Morgoth":

    САМАРАТА ВОЗИ БИТЕР МЕРДЖАН. СЛАГАМ ДВЕ КАФЕТА НА КИЛОМЕТРАЖА МИНАВАМ СИЧКИ БАБУНИ И ДУПКИ ВЪВ ВАШТО СЕЛО СЪС 60 КАФЕТАТА НЕ СЕ РАЗЛИВАТ А ТИ МИ БРОИШ ДВА БОНБОНА ЩОТ СИ МНОГО ОТВОРЕН....
  • 31 Тошко

    5 1 Отговор

    До коментар #26 от "Morgoth":

    Прав си за всичко.Нормално е една кола да се повреди,но са така направени че сам човек да си я поправи. И от там идват малките разходи.Разбира се че сравнение със сегашното поколение нямат сигурност ,но душа ми не даде да я дам за скрап като знам как родителите ми са събирали пари за да си я купят.И за това си я поддържам и я карам през уикендите когато е по спокойно движението.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Тошко

    2 1 Отговор
    Като ти е скапан сайта какво търсиш тук! Я кажи на мама да ти пусне Мечо Пух ,хапвай си пюрето и внимавай да се не се окапиш. А псевдонима с който си се писал не се пише с Ф ами със З
  • 34 Асд

    0 0 Отговор
    запалих наводнен сеат ибиза 96г с двигател от поло 1.3МИ.Смених маслото,свалих свещите ,завъртях на стартер да изкара водата от цилиндрите и запали директно на газ.на бензин не искаше.свалих бензиновата помпа за да изчистя резервоара от тинята ,налях пресен бензин и пак не запали.оказа се,че 1 реле е дефектирало - това за бензиновата помпа.смених го и тръгна.Никакви други поражения нямаше по колата.Вървеше като че ли нищо не и се е случило а беше цялата под вода с часове и имаше кал и тиня къде ли не.Салона така и не можахме да го изчистим и да премахнем миризмата на тиня колкото и да го перяхме и чистихме основно с водоструйка с препарати и т.н.Продадохме колата заради миризмата на тиня.така и не свикнахме с нея,но вървеше като пушка