27 Август, 2019 13:38 7 943 104

Самосвал на ток, който не се нуждае от зареждане

  • kuhn schweitz-
  • e-dumper-
  • самосвал-
  • електромобили
Самосвал на ток, който не се нуждае от зареждане - 1

Електрическите самосвали Kuhn Schweitz не са първите, задвижвани от ток. Сега обаче компанията представи модела E-Dumper, който има товароносимост 65 тона и е обявен за най-големия електромобил в света.

За основа на "зеления" самосвал е използван Komatsu HD605-7. Самосвалът E-Dumper е с дължина почти десет метра, а широчината и височината му са 4.2 метра. За работоспособността на гиганта се грижи акумулаторен блок с маса от четири тона и с капацитет 600 кВтч.

Самосвал на ток, който не се нуждае от зареждане

Най-интересна е система за рекупериране на енергия. Самосвалът обслужва нужди на циментова кариера и се движи по един и същ маршрут, като се изкачва празен и слиза пълен. За изкачването са необходими 19% от капацитета на батерията.

Любопитното е, че на слизане от склона самосвалът генерира почти цялата изразходвана енергия при изкачването. Всичко това позволява на собствениците на кариерата да икономисват по 50 000 тона нафта годишно.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 22 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 АЛ КУРОПАТКИН

    36 2 Отговор
    50000 тона нафта

    Коментиран от #3, #5

  • 2 МАШИНИТЕ

    28 5 Отговор
    НА БЪДЕЩЕТО !
  • 3 ДДРОнег

    20 2 Отговор

    До коментар #1 от "АЛ КУРОПАТКИН":

    Мда, може да се каже, че са 50 000 хиляди тона нафта :)

    Коментиран от #8

  • 4 гост

    28 6 Отговор
    Е не , днес лошите новини за петролофилите валят като дъжд , хахахах !!

    Коментиран от #6

  • 5 Бачо Киро

    16 7 Отговор

    До коментар #1 от "АЛ КУРОПАТКИН":

    Малко пак са объркали числата джурналята...
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 СтатияПромивка

    20 25 Отговор
    Статия промивка - 50 хил. тона ... от един самослвал това ? ) По-добре напишете за зелените, че българия правеше такива електрокари и на "запада" им отне само 30 години за да ни продадат нашите технологии като иновации )

    Коментиран от #10, #14, #15, #19

  • 8 гост

    22 5 Отговор

    До коментар #3 от "ДДРОнег":

    Само са пропуснали да споменат , че икономисва още половината от това от спирачки , забавители и тем подобни , които стават напълно ненужни !! А за "обслужването" на бившия дизел даже няма да споменавам !!

    Коментиран от #17

  • 9 хи хи хи

    8 10 Отговор
    Сигурно руснак го е сделол ?

    Коментиран от #12

  • 10 СссереМ

    23 24 Отговор

    До коментар #7 от "СтатияПромивка":

    Толкова хубави бяха нашите мотокари-електрокари че японците ги купуваха само заради това че им излизаше по евтино да ползват чугуна отколкото да си го направят сами,аман от продънени соцмозъци.

    Коментиран от #13, #33, #38

  • 11 Дъ Клаш

    4 18 Отговор
    Да а ако кариерата е у високото как ще рекуперира.Глупости на квадрать.

    Коментиран от #18

  • 12 Име

    6 3 Отговор

    До коментар #9 от "хи хи хи":

    Не,леля ти😁

    Коментиран от #28

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 гост

    24 5 Отговор

    До коментар #7 от "СтатияПромивка":

    Има едни предавания по Дискавъри! Добре е да се гледат от време на време ,не само да си бъркашв носа по цял ден ! Та в тези предавания хората си казват- 1500 долара на час е горивото за този тип самосвали.
  • 15 Бокосама

    27 1 Отговор

    До коментар #7 от "СтатияПромивка":

    Кой казва че е от един камион?!? Хората пишат "Всичко това позволява на собствениците на кариерата да икономисват по 50 000 тона нафта годишно." - т.е. за цялата кариера. Не се казва колко такива самосвали работят в кариерата.
  • 16 Гъдю Гъдев

    9 5 Отговор
    Разхода е 137 тона на ден при 365 раб. Дни в годината.
  • 17 Антиелектрика

    22 4 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Тази статия в дискутирахме миналата година. Хората са си направили сметката, но повечето мини са в ниското, не на високо. И стига се плюнчи, защото и дизеловите ползват електромотори.
  • 18 дъ ръйш начи

    9 2 Отговор

    До коментар #11 от "Дъ Клаш":

    Абе момче нали трябва да се спусне после тази машина ,за да я натоварят отново.Аман от прости хора ,които само щракатпо клавиатурата , а в главата им нищо не щрака.
  • 19 гост

    9 1 Отговор

    До коментар #7 от "СтатияПромивка":

    И кой ти каза , че е за един самосвал ?? Доколкото виждам е написано за цялата кариера , а там със сигурност няма да работи само един самосвал !! А за десетина си е напълно възможен разход !!

    Коментиран от #23

  • 20 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #6 от "Име":

    Може , ти от тях ли си , хахах !!! Иначе от къде ще знаеш , като не видях нищо да пише за такива в статията ??!!!

    Коментиран от #21

  • 21 Име

    0 3 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Ха,хаааа,върза се,същността в теб не издържа😆
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 JPower

    8 5 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Имаш ли си представа, колко са 50 ХИЛЯДИ ТОНА ДИЗЕЛ???!!!

    Коментиран от #30

  • 24 JPower

    6 3 Отговор
    Радко, радкоооо...Вместо да ме триеш, изтрий си статйката ,че си писал тотални глупости!!!
  • 25 Име

    3 1 Отговор
    Ами 50, 50 кой ти ги дава. Това голямото нещо носи 65 тона, то самото колко тежи, абе нормален разход.
  • 26 борко бонев седни софия

    2 2 Отговор
    Супер, с такова ще ходим със Зографчето до общината, като ни изберете наесен!
  • 27 незнайко

    12 1 Отговор
    По принцип тези машини са били ВИНАГИ НА ТОК, както дизеловите локомотиви . Сега просто са махнали дизелгенератора и са го заменили с акумулатори с капацитет 600 кВтч. Сигурно има и друга доработка, но това е основното .
  • 28 А тя

    1 3 Отговор

    До коментар #12 от "Име":

    Е с два токмака между краката, а третият в устата ти .
  • 29 Borislav Popov

    4 10 Отговор
    Сега ще набягат тук антиелектриците и ще рекат, че акумулаторите ще замърсяват кариерата и рециклирането им е много скъпо.

    Коментиран от #32

  • 30 гост

    9 1 Отговор

    До коментар #23 от "JPower":

    Имам да , а ти ?? Явно не !!! За 360 работни дни по 139 тона на ден !! За десет самосвала по 13,9 тона на ден или при две смени по 8 часа , по 860 литра на час !! Много ли ти се вижда ?? Иди питай в Асарел Медет колко им горят самосвалите !!

    Коментиран от #35

  • 31 Зевзек

    6 0 Отговор
    Бря, то туй чудо шъ излезе напрау перпетуум мобиле, бря, бря...

    Коментиран от #34

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 PTT

    10 3 Отговор

    До коментар #10 от "СссереМ":

    Не сте в час. В мотокарите и електрокарите нямаше чугун.

    Коментиран от #36

  • 34 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #31 от "Зевзек":

    Еми не съвсем и затова батерията му е толкова голяма ! Зареждат я през нощта и през дена допълва недостигащата енергия ! И пак е сто пъти по добре от дизел !!
  • 35 JPower

    8 2 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    Радко ми изтри коментара, където обяснявам, че статията е пренаписвана грешно и е ""новина"" от преди повече от година!! В оригиналната страница са написали,че има САМО ЕДИН КАМИОН.... КОЙТО ЩЕ СПЕСТИ 100 ТОНА ДИЗЕЛ ЗА ЕДНА ГОДИНА. ЯВНО СИ НЯМАШ И ИДЕЯ,КОЛКО СА 50 ХИЛЯДИ ТОНА ДИЗЕЛ....САМО да ти кажа,че потреблението на дизел в България е около 2мил.тона за година...или това са 40 камион по 50 хиляди тона....Как ти се вижда???! Алооо, вземи помисли малко....

    Коментиран от #37

  • 36 гост

    6 5 Отговор

    До коментар #33 от "PTT":

    Дааа , нямаше в по-новите , смениха го с бетонни тежести !! И затова спряха рязко да ги купуват , хахахах !!!

    Коментиран от #44

  • 37 гост

    2 5 Отговор

    До коментар #35 от "JPower":

    Продължаваш да пишеш , че 50 000 тона са за ЕДИН самосвал !!!! Не вдяна ли , че тая опорка изгоря ??? Покажи точно къде в статията са ти написали , че това е разход за ЕДИН (!!!!!!!!!!) самосвал ??? А какво си чел и разбрал си е твой проблем !! Това , че в момента самосвала още е един , не пречи да си направят смета какво ще спестят от 10 , 20 и така нататък !!!

    Коментиран от #42

  • 38 ФауВе

    4 4 Отговор

    До коментар #10 от "СссереМ":

    Заради оловото в акумулаторите ги купуваха.
  • 39 Borislav Popov

    3 10 Отговор

    До коментар #32 от "Антиелектрика":

    Украинче, че и неграмотно ? Обоснови се, от де се "сети", че съм уераинче и защо пък неграмотно ?? Ти да не би, да си някое цигане неграмотно ?

    Коментиран от #41, #43

  • 40 ФауВе

    13 1 Отговор
    Изкачва се празен и слиза пълен. Това е ключът. В повечето кариери се прави обратното - слиза се празен и се качваш пълен.
  • 41 ФауВе

    8 0 Отговор

    До коментар #39 от "Borislav Popov":

    Неграмотно, сигурно защото не можа да напише "украинче", без да направиш 3 грешки. За другото, сигурно той ще ти.
  • 42 JPower

    2 0 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    Приятно четене

    https://www.bi-medien.de/artikel-27961-bm-kuhn-schweiz-elektro-muldenkipper.bi
  • 43 Антиелектрика

    13 2 Отговор

    До коментар #39 от "Borislav Popov":

    Няма какво да се обосновавам, сам си показал какъв неграмотник си (написал си "уераинче") и как си измисляш лъжи. А да сравняваш украинците с цигани, дори от теб не съм очаквал, защото в другите теми сам си се издавал, че си украинец! Тук не е политическа рубрика, че да спамиш с такива смешни прийоми.

    Коментиран от #47, #48

  • 44 PTT

    5 2 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Това изобщо не е вярно. Аз бях конструктор на мото и електрокари. Не знаете как стоят нещата и няма смисъл да ви обяснявам. Чул сте нещо, но......... Намерете някой ваш познат в областта на карите, но да е 50+ години. Той ще ви каже как стояха нещата. Не се заяждам, но нещата които твърдите са далече от истината. Аз не мога да ви обясня тука, тъй като е много писане.

    Коментиран от #45, #49

  • 45 гост

    2 8 Отговор

    До коментар #44 от "PTT":

    Няма нужда нищо да ми обясняваш !!! Какво сте си въобразявали и как са стояли нещата реално са две съвсем различни неща !! Плюс това отдавна е доказано с документи , че ЦЕЛИЯ износ на кари през всичките години на социализъма е бил на ЗАГУБА и то голяма !!! И ако можеш да ми обясниш простия факт защо сега не можеш продаде един електрокар навън , като сегашните примерно дето ги правят в Пловдив , са сто пъти по-добри от комунистическите ???

    Коментиран от #50, #74, #76

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Да да

    4 10 Отговор

    До коментар #43 от "Антиелектрика":

    А така, скарай му се! Ще напада електричките тоя! Кажи му за най-новия ДВГ на водород и още по-новия на хелей, смесен с гроздова отлежала и прегоряло олио :D Той като е украинец, ти да не си руснак? Май защитаваш Путинската позиция?

    Коментиран от #51

  • 49 Да да

    3 8 Отговор

    До коментар #44 от "PTT":

    Конструктор ми звучи познато! Лего или от по старите? И вие като конструкрор, знаехте какви са разходите за производство и продажната цена! Може ли да споделите, ако не е секрерно? Гледам днес навсякъде японски електрокари щъкат. А те нямат дори желязна руда! Да не говорим за гигант като Кремиковци!

    Коментиран от #53, #54, #75

  • 50 PTT

    9 0 Отговор

    До коментар #45 от "гост":

    Напротив много има да ви се обяснява. Нищо не ви е ясно за мотокарите. Пълни нелепици пишите. Тъй като нямате знание и бягате бързо в "страни". Аз бях конструктор на мотокари в Пловдив. Сто пъти по-добри може да каже само лаик в областта. Че са по-добри е ясно. Технологията се разви. За времето си бяха много добри работни машини. Имам отзиви от "капиталистически" страни където съм работил. Относно това, че били продавани на загуба. И тук мога много да пиша, но няма смисъл след като имате "документи". Явно много телевизия гледате. Защо не може да се продава. Първо, от отдавна не се занимавам с мотокари, но преди години завода в Пловдив сключи договор за доставка на мотокари за НАТО. Така, че се продава, но не в соц обемите. Колкото ни дадат, толкова. Второ, загубихме пазарите в бившите соц страни. Ако не знаете защо, явно трябва да седнете и да четете повече. В противен случай няма смисъл да коментираме. Лека подсказка, не е защото бяха некачествени. Трето, България трябваше да се преориентира за продажби в западна Европа по ред причини. Няма да обяснявам, че е много дълго за писане. Та когато влизате на пазар със заети бизнес ниши, как си мислите, че се продава. Бизнеса е война, къде с почтенни методи, къде не с толкова почтенни и законни. Без да се обиждате, но ако не ви е ясно как функционира капитализма, или сте много млад, което е добре или наистина трябва да наблегнете на четенето. Няма да загубите само, ще спечелите. Само ще спомена, че последните 12
  • 51 Антиелектрика

    10 1 Отговор

    До коментар #48 от "Да да":

    Ко речи? ХелЕй викаш, Путин, руснаци - типично неадекватно в твой стил! Ама той Тръмп що не харесва миксерите е най-големия руснак, шъ знайш. Ех, мозък, мозък, къде ли е избягал от теб?
  • 52 Антиелектрика

    9 3 Отговор

    До коментар #46 от "Borislav Popov":

    Чшш, алоууу. Каскети, маскети, руснаци, тойти, мойти - аре не ни занимавай със смешния и развален български. Пък прийом си е българска дума: http://rechnik.info/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B9%D0%BE%D0%BC Аман от чужди тролове по българските сайтове. Не ми дреме нито за Украйна, нито за Русия, нито за тъпите миксери - аре чиба!

    Коментиран от #55

  • 53 PTT

    10 1 Отговор

    До коментар #49 от "Да да":

    Конструктор е от руски, но така се водихме. Сега е проектант предполагам. От много години не работя в БГ, та може и да греша как се наричат сега. Нищо секретно няма. Различни компановки спрямо пазарите и клиентите и съответно различни цени. Мотокара не е конфекция. Явно не сте от бранша, много трябва да обяснявам. На телефон се пише трудно и вече отговарях много дълго на друг човек а поне половината текст се оказа над лимита и изчезна. Отностно рудата. В Пловдив се лееха противотежестите на марка японски мотокари. Още нещо за тежестите се позва предимно скрап, който се топи и отлива във форми. Не ви трябват залежи от руда. Честно да ви кажа не ми е интересно да коментирам с хора като вас. Нямаме допирни точки, за да дискутираме. На вас би ли ви било интетесно ако например сте оперен певец и един буквално музикален инвалид като мен спори и разпитва вас. Доста нелепо, не мислите ли.....??? Беше риторичен въпрос. Не ми отговаряйте. Бъдете здрав, другото ще си върви и без нас.
  • 54 PTT

    7 1 Отговор

    До коментар #49 от "Да да":

    Забравих да добавя, да не мислите, че съм се разсеял. Работих в четири частни фирми от които в едната бях съдружник. Много добре знаех каква е цената. Аз я определях заедно със съдружника. Много ми харесва, когато българите коментират без да имат достатъчно информация или не знаят. Само адмирации за българския гений......:):):)
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #58 от "Borislav Popov":

    Ужасно неграмотно същество си. ТОЙТА какво трябва да е - "Тойота", "Твоята" или "който"? И сто коментара да напишеш, си личи от километри, че нямаш нищо между ушите. Платения трол, вика дръжте трола, нелепа гротеска! Със сигурност кара изтърбушен дизел и нямаш завършен 8-ми клас, но се плюнчиш!

    Коментиран от #61

  • 61 Borislav Popov

    1 3 Отговор

    До коментар #60 от "Антиелектрика":

    А бе, каскет, "тойта" си е чисто и просто един от многочислените селски диалекти бе мунчоооо и това, че аз го употребявам, тук-таме, съвсем не ме прави неграмотен бе, каскет. Напротив, доказва, че ти хайл-хабер си нямаш от тези особенности на българския език, а си седнал и на това отгоре да ме правиш тук на украинец, щот сигурно сън не ти дават да спиш, тез лошите украинци, които ти пречат тук да защитаваш антиелектрическите опорки на тойта бензиноколонка, Русия.

    Коментиран от #62

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Антиантиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #62 от "Антиелектрика":

    Ти изписа 15 коментара, като не написа нищо съществено по темата, освен да се заяждаш и обиждаш хората! Прочети си коментарите, колко са т. пи.

    Коментиран от #65, #66

  • 64 Borislav Popov

    2 3 Отговор

    До коментар #62 от "Антиелектрика":

    Уникално неграмотен и супер неадекватен, че и смешен на това отгоре ?? Гледам, не се скъпиш на суперлативи и си падаш по попресилените изрази ! Обоснови се бе, каскет, кое ми е баш пък уникалното в неграмотноста, щото според мен ако бях чак толкова уникално неграмотен, ти едва ли щеше да схванеш смисъла на написаното от мен, а щом ми отговаряш, значи все схващаш нещо. Кориш ме, че бил съм намесвал Русия ни в клин ни в ръкав, а ти не правиш ли същото с Украйна !? Нещо по вече, дори си позволяваш, ни в клин ни в ръкав, да ми сменяш тук националноста, така, че преди мене да упрекваш, виж себе си и сам се упреквай за супер неадекватните си ходове, така да се каже.
  • 65 Borislav Popov

    2 2 Отговор

    До коментар #63 от "Антиантиелектрика":

    Ми защото не може да напише нищо смислено по темата и преминава на личности ! Обърнете внимание, как отговаря на моя 29-ти коментар - Пак ли ти бе украинче...) А сетне , като му отговориш а подобен стил, те изкарва, че неадекватен си бил, че не знам какъв си бил, типични похвати на тукашните проруски настроени тролове.
  • 66 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #63 от "Антиантиелектрика":

    Тъй ли било? Много ясно съм написал първия си коментар по темата. После се започна спамето от г-н Каскета, който си ти предполагам и който е този пишещ с чужди никове. Та чии коментари са тъпи си личи от километри.

    Коментиран от #68, #69, #78

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Антиелектрика

    3 2 Отговор

    До коментар #67 от "Антиелектрика":

    То хубаво ме изтриха, но нека за всички стане ясно, че съществото пишещо идиотщини с чужди никове пише с ника Borislav Popov.

    Коментиран от #79

  • 72 Голем праз!

    1 1 Отговор
    Имам 3 по математика,ама не ми трябва мозък за да кажа,че 50 000 галона нафта спестени годишно на една кариера е огромен бюджетен плюс.Само дето не са само самосфали.Багерите де ги забраихте ма ОУУУ?!

    Коментиран от #73

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "гост":

    Не знам кое им е по-доброто на сегашните, след като дъртият ми електрокар от соца още работи, а новият на (няма да казвам марка), е на сервиз всеки месец.
  • 75 конструктор

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Да да":

    Не си се доближавал до конструкторско бюро, за това така пишеш смехорий. Конструкторите знаят много добре разходите по производството на изделията. На събранията по финансов отчет, констукторите присъстват винаги, защото от тях се иска да смъкнат себестойността на продукта, до еди каква си цифра. Това може да го направи само конструктора. Финансистът и директорите само настояват за това. И конструкторите знаят стойността на всеки един елемент от машините си, защото се опитват да оптимизират форма и функция така, че да стане всеки един детайл възможно най-технологичен, с най-ниска себестойност, без това да влияе на качеството му. Мога да продължа да ти пиша до сутринта, но няма да ме разбереш, защото ти личи, че си далеч от тази материя.
  • 76 Русенец

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "гост":

    Имаш ли представа, колко едрогабаритни детайли за световноизвестни марки мотокари се правят в България? Да почнем с Дантрак - една отлична марка с традиции, чиито рами се правеха преди време в Спарки, Русе. Да минем на Шаеф - американски, иновативни електрокари, които поставиха революционни колела, с чиято помощ машините им се движеха настрани и се въртяха на място, като пумпал. И техните рами и мачти се правеха в Русе. Продължаваме с френската Ольот, чиито рами, стрели, въртящи колони и прочие големи, корпусни детайли се правят пак в Русе, а бройките са милионни. Освен тях са и гигантите ТЕРЕКС, за които пак само в Русе се правят огромно разнообразие от детайли по конструкцията на цял каталог от машини. И това е само в Русе, и само в Спарки. Да пиша ли за останалите градове в България? За Ихтиман? За Пловдив? Следващият път, когато си харесаш някой западен мотокар, имай си едно наум, че най-вероятно конструкцията му е правена в България.
  • 77 ФауВе

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "Borislav Popov":

    Омръсна ти да те плюят в политическите раздели, и цъфна тука да спамиш ли? Тук хората се обиждат на тесларасти и петролофили. Никой не се обижда от каскет, червен, путиноид и други подобни детинщини. Не впечатляваш с оригиналност. Смешен си.
  • 78 ФауВе

    1 1 Отговор

    До коментар #66 от "Антиелектрика":

    Ти не схващаш ли, че този е генератор на коментари. Плаща му се за да провокира. Вдигнахте рейтинга на статията не двойно, а направо тройно.
  • 79 ФауВе

    1 1 Отговор

    До коментар #71 от "Антиелектрика":

    На всички отдавна ни е ясно :) Той спамеше в политическите раздели, но вече никой не му се връзва там, постовете му висят без отговори, като глас в пустиня, и явно се е преселил тук, да предизвиква с наглост, че да му изкарвате надника.

    Коментиран от #80

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Borislav Popov

    1 1 Отговор

    До коментар #88 от "Антиелектрика":

    Аре стига си ревал бе, каскет, като искаш да не те търкат, ще спазваш три правила - няма да драскаш тук простотии, няма да пишеш простотии с чужди никове и няма да се правиш на ущипана мома !

    Коментиран от #91

  • 90 Borislav Popov

    0 1 Отговор

    До коментар #88 от "Антиелектрика":

    Модератора веднага бърза ме изтрие... А бе, грамотник, виждаш ли как човек греши понякога, а когато аз направих една две грешки, ти веднага прибърза да ме обвиниш, че съм бил неграмотно украинче...) Сега, за такъв ли да те смятам и теб, или за неграмотно русначе ??
  • 91 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "Borislav Popov":

    Така, 201-вото мнение за днес и 500-я път използването на Каскет. Писна ми от наглостта ти, защото за не знам кой път казвам, че никога не съм писал с чужди никове, а това си само и единствено ти! Край, наистина този сайт е пропаднал, щом позволява подобен идиотизъм! Поне разбрах кой стой зад цялата плеяда педерастки постове с чужди никове - ТИ. Не заслужаваш дори да те заплюе човек, толкова си гнусен! КРАЙ!

    Коментиран от #92

  • 92 Borislav Popov

    1 1 Отговор

    До коментар #91 от "Антиелектрика":

    А бе, каскетче си ти сега, не се обиждай и на мен ми е писнало тук да ме наричат неграмотник и украинче и да ме обвиняват, че съм писал с чужди никове, ала аз си трая. Така, че свиквай каскет и търпи !

    Коментиран от #93, #100

  • 93 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #92 от "Borislav Popov":

    Нямаш даже смелост да си признаеш, защото за всички стана ясно, че пишеш с чужди никове, след като за първи път писах в раздел "Свят", където и ти беше писал и изведнъж се появи моя ник със същите глупотевици. Нямаше смелост и да се появиш в 18 часа, както обеща пред офиса на Еконт в Емил Марков. Ти си просто една жалка карикатурка, която е на дъното и заеква думата Каскет по 1000 пъти на ден! Нека за всички стане ясно кой се изхождаше месеци наред с чуждите никове!

    Коментиран от #94, #95

  • 94 Borislav Popov

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Антиелектрика":

    Виждам нещо, каскете, че от час на час ти все по вече изкукуригваш !Какъв Емил Марков те гони, какъв офис, кой ти е обещавал, че ще идва там на среща, абсолютно нямам никаква представа ??! Не те знам каскетчо, който ти е обещал, търси го тук и се разбирайте с него. Аз тук с такива простотии не се занимавам и теб те съветвам, да не се увличаш, комплексарски истории, ела там и там, че да видим, кой е по ербап...) Ти може и да си ербап, но знай, че винаги може да си намериш майстора, понеже винаги се намира някой по окомуш от тебе. Така, че съжали боку, драги ми касете, адреса ти е грешен.

    Коментиран от #96

  • 95 Borislav Popov

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Антиелектрика":

    Още нещо, пишеш ми, че съм нямал бил смелост да си призная, че съм пишел с чужди никове. Ама ти сериозно ли мислиш, че за това се иска някаква смелост ? Защото аз не мисля така и щом толкова те е дерт, за това с какви никове съм бил пишел тук, с удоволствие бих те светнал, но знай едно - Нито един коментар не съм написал тук, под скапания ник - Антиелектрик, много ми е притрябвал твоя ник, аз си имам свой и макар тук да е пълно с тролове, които пишат тук всекакви тъпотии от мое име, аз своя си ник не го оставям никога, а на тролопитеците просто не им обръщам внимание.
  • 96 Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #94 от "Borislav Popov":

    Това какво е: https://fakti.bg/world/405458-sasht-razrabotvat-tank-s-vodoroden-dvigatel Кой се правеше на мъж и кой пак писа с моя ник?Нагла лъжлива душичка си, която не заслужава повече губене на времето. Спирам да пиша в този нелеп сайт щом налагат забрана на мои коментари, а позволяват подобен абсурд! За мое съжаление даже и Електрика е бил прав.

    Коментиран от #97

  • 97 Borislav Popov

    1 0 Отговор

    До коментар #96 от "Антиелектрика":

    Ми, от де да знам аз, кой се е правил на мъж бе, каскет смотан, аз да не съм екстрасенс, като теб и от разстояние да понавам, кой бил пишел със скапания ти ник. Ти между другото, русначе, също нямаш смелост да се извиниш и да си признаеш, че не беше прав, когато ме наричаше украинче, че и неграмотно на това отгоре. То ти си един грамотнииик..)
  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 ФауВе

    2 1 Отговор

    До коментар #92 от "Borislav Popov":

    Да се мъчиш, да обидиш някой от автофорума на каскет е все едно, да се мъчиш, да обидиш някой от политическият раздел на теслараст. Тъпо!

    Коментиран от #101

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 гост

    3 0 Отговор
    Аз живея в Норвегия и имам лична Тесла и служебен самосвал на ток. Така както в Перник крадях нафта от КРАЗа, така сега в Норвегия крада ток от самосвала и си карам Тесличката без пари. Годишно спестявам (крада) еквивалента на 100 милиона тона нафта или 78 гигавата ток дневно. Жените харесват Тесла, особено като ги возя като такси и понеже такситата в Норвегия са много скъпи, са готови на всичко. С една дума, кеф, а през свободното си време пиша по форумите с 5-6 ника.

    Коментиран от #104

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Хайл

    1 0 Отговор

    До коментар #102 от "гост":

    Разкрит си-гален ганюф с гаджето грета тупенберг 🤣🤣🤣