Заводът в Цвикау, който е отговорен за производството на електрическите Volkswagen-и обяви че увеличава дневното си производство до над 800 автомобила на ден. Проста сметка показва, че над 5 600 автомобила ще слизат от поточната линия за седмица, а в края на годината ще бъдат произведени почти 300 хиляди автомобила на ток.

Планира се общо 6 модела да бъдат произвеждани във фабриката, като това включва ID.3,ID.4, ID.5, Cupra Born за която ви информирахме вчера, както и два нови модела, които все още не са известни. След като всички модели бъдат представени, компанията планира да разшири производството си още, достигайки до 330 хиляди електромобила годишно.

Разширяването на завода е част от промяната на бранда, която цели да модернизира компанията, както и преминаването от автомобили с двигатели с вътрешно горене към електрически такива. За момента в завода се произвеждат ID.3, ID.4 и ID.5, а електрическата Cupra ще влезе в производство в следващите месеци.
Коментиран от #3, #24
-15 +7
Коментиран от #4, #5, #7, #9
-10 +9
До коментар #1 от "S Class":
Че и безпоасни на всичкото отгоре. Толкова са "хот", че чак се запалват:
-12 +8
До коментар #2 от "Пурко":
обичам да гледам това докато обядвам. някакси хубаво ми става кат си пийна
Коментиран от #20, #21, #22
-7 +8
До коментар #2 от "Пурко":
За да сметнеш, че миналата година Tesla произведоха половин милион само от фабрика и половина, а в момента работят две фабрики плюс още две, които отварят в средата на годината. Само китайската фабрика тази година ще произведе повече електромобили, отколкото Volkswagen.
Коментиран от #8
-9 +8
Коментиран от #18, #19
-13 +13
До коментар #2 от "Пурко":
Само от Тесла модел 3 Тесла произведе 65000 броя за декември месец и 365000 броя за годината.
Тези плануват да произведат 300 хиляди от всичките си модели взети заедно и по 25 хиляди броя на месец.
-5 +8
До коментар #2 от "Пурко":
И какво да почваме , Тесла произвежда два пъти по толкова още от миналата година , а тази скоро ще станат три пъти по толкова !! Гледайте си умрелия ВАГ как ще ронят сълзи на опашката както винаги !! Само напомням 500 000 за МИНАЛАТА година , тази между 800 000 и милион !! Та за кви 300 000 плямпахте , хахахах !!!
Коментиран от #10, #11, #17
-13 +12
До коментар #9 от "гост":
мале това са милиони БОКЛУЦИ на година
-9 +5
До коментар #9 от "гост":
А бе ти гледай теслата да не рони сълзи на опашката,защото вече от два дни се говори,че акциите им се сриват тотално,льольооо...и нали знаеш,че който се смее последен най-добре се сме.хахахахахахахахаха
Коментиран от #13
-7 +5
-2 +9
До коментар #11 от "домакин":
Сега с падането на цената им, пазарната капитализация на Tesla вече е по-ниска отколкото на всички останали автомобилни производители. Имам предвид пазарните капитализации на всички производители взети заедно. Това не беше нормално. От друга страна пазарната капитализация няма никакво значение за Тесла в момента. Имат достатъчно Кеш за няколко години напред, така че не смятат да събират допълнителен капитал за да ги интересува цената на акциите. Но дори на тези цени, събирането на десетина милиарда, които са достатъчни за построяване на още пет нови завода по-големи от тези на Volkswagen, ще им отнеме само седмица от момента на решението.
Ти си помисли за Volkswagen, които имат 200 милиарда дългове, как ще ги върнат ако им паднат продажбите?
Коментиран от #14, #16
-6 +7
До коментар #13 от "Ами нормално да паднат акциите":
Да де,те мечтите са безплатни нали знаеш. Само,че е въпрос на време да се повтори и потрети поредният инцидент от вчера с автопилот на "велика"тесла и просто всички тесларчета ще получите по една хубава тесла,ама от ония дърводелските с дръжките и право в главите.
Коментиран от #25
-7 +4
-2 +4
До коментар #13 от "Ами нормално да паднат акциите":
Ако а ФВ им паднат продажбите, Тесла на кого ще продава квоти?
-4 +2
До коментар #9 от "гост":
Мъча се да се сетя, дали съм срещал по-заблуден т.рол
-2 +4
До коментар #6 от "АБВ":
А защо не ниски данъци за газовите и метановите, че да стимулират покупката им? Защо все с дране и с пръчката гледате? Щото толкова ви е манталитета, затова.
-3 +5
До коментар #6 от "АБВ":
Ще ти се!....ама нанайси...
-1 +3
До коментар #4 от "S Class":
Това си го гледай! Много е зареждащо
-5 +3
-2 +6
До коментар #1 от "S Class":
съм и си возя златният зъб. А немските таратайки с какво се славят като частите им са от България, Китай и Турция. Да не говорим, че немците винаги са били зле от към електроника. Тез вагинчета ще светкат от всякъде, а ти като си е купиш след 10г. 3 употреба ще я паркираш пред блока и до там.
-3 +1
До коментар #14 от "домакин":
Да Тесла е голям боклук. Автопилотите на всички останали производители сигурно са много по-добри защото не се чуват новини някои от тях да се е блъснал, нали?
Упс . Техните автопилоти не се блъскат защото просто ги нямат, а Тесла е с години напред пред тях и няма нито една Тесла без автопилот независимо от модела.
Сега все едно се подигравате на някой, че му е паднала батерията на телефона, при положение, че вие никога не сте притежавали телефон. И оправданието е, че нямате телефон, защото им падали батериите, а на някои места няма обхват.
-3 +6
-1 +2
-1 +3
Бе тая сметка наистина е много проста. По нашия край му викат сметка без кръчмар.
По същата проста сметка Тесла правят над един милион.
Не трябва да се бъркат капацитет и реално производство. Капацитетът е теоретично възможна скорост на производство, реалността е различна и ВИНАГИ в проценти по ниска, понякога до 50% по ниска.
Коментиран от #29
-0 +3
До коментар #28 от "Аре бе":
Остави ги да си вярват, че при обявен в предишна статия производствен капацитет от 900 000 бройки годишно на Volkswagen към момента, тази година ще продадат милион защото ще увеличат още производствения си капацитет!
А се подиграваха на Тесла, че при производствен капацитет в края на годината 780 000 са продали само 500 хиляди, при положение че два месеца от годината беше спряно производството.
-2 +1