Държавният секретар на САЩ Майк Помпео призна, че системите за въздушна отбрана не винаги показват необходимия резултат, съобщи РИА Новости.
В момента той е на посещение в Саудитска Арабия. Там Помпео се срещна представители на кралското семейство.
Те обсъдиха атаките срещу петролна рафинерия в страната. Той е трябвало да обясни, защо саудитските сили, които са въоръжени с противоракетни системи „Пейтриът“ не са успели да отблъснат атаките.
„Системите за противовъздушна отбрана понякога дават противоречиви резултати. Това се случва на всякъде. Дори най-добрите не винаги прихващат целта. Ние ще работим, за да гарантираме, че подобни атаки няма да са успешни“, заяви Помпео.
Той отхвърли твърденията, че атаките са станали факт, заради изтеглянето на САЩ от споразумението за иранската ядрена програма. Според него темата ще е водеща по време на Общото събрание на ООН.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Цанко
Коментиран от #7, #31, #54, #116, #128
12:32 19.09.2019
2 Бай хой
Коментиран от #104
12:32 19.09.2019
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Кожухаров
Коментиран от #90
12:33 19.09.2019
5 рохани
12:34 19.09.2019
6 Николай
Коментиран от #34, #64, #93, #103, #151
12:34 19.09.2019
7 Бай хой
До коментар #1 от "Цанко":
Те последно време май сащисаните изкарват повече пари от морално остарелия фъ16 от колкото от фъ35. Както казват арабите балъци много, само трябва да ги намериш.12:35 19.09.2019
8 Терминатор 2
Коментиран от #143, #155
12:35 19.09.2019
9 Зевс
Коментиран от #152
12:36 19.09.2019
10 zeus
Коментиран от #82, #139
12:38 19.09.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Анти милиционер
12:40 19.09.2019
13 Borislav Popov
Коментиран от #56
12:41 19.09.2019
14 СССРБарета
12:45 19.09.2019
15 Левски
Коментиран от #41
12:46 19.09.2019
16 Кире
Коментиран от #22, #119
12:48 19.09.2019
17 Morgoth
Коментиран от #24
12:49 19.09.2019
18 САП
То това, че Пейтриат не върши работа израелците го казаха още, когато Садам управляваше Ирак и ги замеряше с ракети Скъд.
И взеха да разработват своя защита.
12:50 19.09.2019
19 МАГАРЕ
Коментиран от #35, #181
12:51 19.09.2019
20 пейтриът
Коментиран от #105, #110
12:52 19.09.2019
21 зенитчик
Коментиран от #154
12:53 19.09.2019
22 СССРБарета
До коментар #16 от "Кире":
война няма да има! значи че се издъниха! Иран свали невидим в кавички американски супермодерен супер скъп дрон! Откакто краварника събуди и ядоса руската мечка не може да нападне дори Буркина Фасо! най-големите провалени войни на краварника са тези в които подкрепяща страна е била Русия!Коментиран от #28
12:53 19.09.2019
23 onq s konq
Коментиран от #100
12:53 19.09.2019
24 Кире
До коментар #17 от "Morgoth":
Евреите пропускат само къорфишеци,дето падат по разни ниви и затънтени села,с някакви минимални жертви,предимно заблудени хорица,колкто да имат предлог да отвърнат на ''удара''.Тази тактика съвсем не е от вчера.12:54 19.09.2019
25 Луд
Коментиран от #156
12:56 19.09.2019
26 12345
До коментар #11 от "Обективен":
Кое е фейк? Че саудитците купиха американски железа за 100 млрд.долара през миналата година? Или че няколко допотопни ракети и дрона унищожиха половината петрлона индустрия на саудитците? След този резил за прехвалените американски оръжейни системи, същите ще се продават доста трудно. Изключвам сигурни евроатлатици, като нас.Коментиран от #123
12:57 19.09.2019
27 Русофилите са без мозък
Коментиран от #77, #108, #111, #124, #141, #158, #177
13:02 19.09.2019
28 Кире
До коментар #22 от "СССРБарета":
Може и да не могат да почнат война,но пък могат да изпокарат целия свят и довчерашни съюзници да се хванат за гушите и патакламата да почне от където най-малко очакваме.Това американците са царе в интригите,а пък това за морал при тях въобще и дума не може да става.13:03 19.09.2019
29 Измамници
13:04 19.09.2019
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 гост
До коментар #1 от "Цанко":
Ама да бе , виждаме ги всяка седмица прехвалените ти С-400 в Сирия , най-много да гръмнат някой руски самальот !!! Иначе израелските изтребители се рзхождат като на парад и бомбят каквото си искат !! И това не един път за десет години , а ВСЯКА СЕДМИЦА !!!Коментиран от #36, #40, #159
13:07 19.09.2019
32 onq s konq
Коментиран от #61, #101
13:07 19.09.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 3665
До коментар #6 от "Николай":
Каква лъжа бе? - Петролните кладенци как бяха взривени? - ПВО-то им трябваше да ги свали пък то стана нещо друго... - Ей сега за това ще имаш по- скъпи горива, защото Пейтриъта не сработи13:10 19.09.2019
35 гост
До коментар #19 от "МАГАРЕ":
Да де , хахахха , гледаме ги всяка седмица как "прехващат" !!! Ама гащите си докато бягат към кенефа след поредната израелска ракета , хахха !!!Коментиран от #39
13:11 19.09.2019
36 Митьо Пищова
До коментар #31 от "гост":
Може да свалят и руски ако искат,това е част от играта.Французите са понасяли огромни загуби като срещу тях е използвано точно френско оръжие който сами са продали13:12 19.09.2019
37 Чи май фаче
До коментар #33 от "Румяна Костова":
Румънците и те се вързаха на акъла на рогатите и разположиха и те пейтриът и THAAD . Как само ще ядат дървото. Поляците също !Коментиран от #46
13:12 19.09.2019
38 Истината
Коментиран от #94, #106, #122, #160
13:12 19.09.2019
39 МАГАРЕ
До коментар #35 от "гост":
Щом още съществува държавата и имат армия не ги мисли.13:13 19.09.2019
40 да ти го накича на ухото
До коментар #31 от "гост":
Има ли там дрон или ракета пробила руска база ? А правят опити почти ежедневно !!13:14 19.09.2019
41 Левски
До коментар #15 от "Левски":
Васил Иванов Кунчев-Левски до Каравелов: “Баьо Либене, дочувам, че ти и оная лудетина Ботьова сте решили да докарате миризливият казашки ботуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“ - В. Лъвский.“Коментиран от #47, #147, #161
13:15 19.09.2019
42 Знам знам🙄
13:16 19.09.2019
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Behemoth
13:19 19.09.2019
45 някой
Коментиран от #162
13:23 19.09.2019
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Луд
До коментар #41 от "Левски":
Не знам дали е истина това ,но има логика.Дай повече информация.Признавам си ,че го виждам за пръв път13:26 19.09.2019
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Кой68
13:31 19.09.2019
50 Бау
13:32 19.09.2019
51 Последния софиянец
Коментиран от #53
13:34 19.09.2019
52 КРУМОВ
Коментиран от #63
13:40 19.09.2019
53 Кочо
До коментар #51 от "Последния софиянец":
Има и свалени бе, конспиратор! Успокой се малко! Американците дори и да са направили това нарочно, саудитците къде бяха? Че и да остане в тайна?13:47 19.09.2019
54 Много ясно
До коментар #1 от "Цанко":
ЦРУ изпраща дробовете за провокация, а не да си ги сваля с ракетиКоментиран от #164
13:47 19.09.2019
55 Соросоид
13:49 19.09.2019
56 а бе
До коментар #13 от "Borislav Popov":
Коня още пасе......13:55 19.09.2019
57 Ссд
13:56 19.09.2019
58 тъжно соросче
13:56 19.09.2019
59 Фактолог
До коментар #48 от "Румяна Костова":
Един мъж си купил обувки. За да се похвали на жена си, съблякал се гол, само по обуввки. А тя казала: "По-добре да си беше купил нова шапка!" ... Та такава е и разликата между Патриот и С-400 – първите не могат да се дигнат; вторите – не спират бум-бум!! ... Тя, Американската отбрата си е като номера на жена – той и Помпео това каза - някъде даваме, другаде още се дърпаме!!! ...14:04 19.09.2019
60 Агенция ТРОЛ RU
14:08 19.09.2019
61 Можеше
До коментар #32 от "onq s konq":
и да провери, ако не ги беше страх, защото то шубето било голям страх. А и някой самолетоносач ще слезе до дъното.14:10 19.09.2019
62 Фактолог
До коментар #48 от "Румяна Костова":
Колкото до организираната престъпност и групировките (у нас), на геополитическо нива това е НАТО – по методи и приоми на завладяване на територии и пазари, местните ганстери се учат от тях! ... Там бомбанират Сърбия с бомби, тук млатят с бухалки!! ...14:13 19.09.2019
63 Тези боклуци
До коментар #52 от "КРУМОВ":
Ф 16 дето ги платих е, явно и за селскостопанската авиация не стават. Сега Боко и Шкембе войвода да купят и боклуци "Пейтриът" за да се знае, че сме задлъжнели и фалирали отвсякъде чрез закупуване на скрап.14:16 19.09.2019
64 NikNay
До коментар #6 от "Николай":
Я гледай ти Майк Помпео бил руснак !14:17 19.09.2019
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 NikNay
До коментар #11 от "Обективен":
Абе и на теб като ти спрат парите и си ще изчезнеш, ама нейси . , а през зимата14:22 19.09.2019
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Мунчо
Причината за цялата тази операция е за пореден път да се помъчат да излъжат Светя, че Иран е тази, която върши тероризъм, а не Терористичната държава Сащ и нейните сателити.
Коментиран от #72, #166
14:44 19.09.2019
71 Барчо
15:00 19.09.2019
72 Барчо
До коментар #70 от "Мунчо":
Нема логика у това дека разпраяш. Моеше да си гърмат по рафинерии, заводи, сгради, войска и т.н. и пак да обвинят Иран или който си сакат, ма да ги свалят со пейтриото. Те така че убиат двама заяка. Ем че има обвинение, ем че продадат пейтриото и на марсианците, че били убави.Коментиран от #109
15:03 19.09.2019
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 И Турция
До коментар #48 от "Румяна Костова":
е в НАТО, но защитават националния си интерес и купуват най-доброто, а твойте разсъждения са тип "кон с капаци".15:12 19.09.2019
75 kjl
15:22 19.09.2019
76 Много вероятно
Коментиран от #167
15:27 19.09.2019
77 Ххх
До коментар #27 от "Русофилите са без мозък":
А пък ти направо преливаш ! Защо смяташ, че ако с дронове или ракети се атакува от Йемен, то те задължително трябва да атакуват само от йеменско направление. Тотален дилетант си, а раздаваш оценки. Все едно руснаците в Хмейним да разположат ПВО средства само срещу Идлиб или само срещу Израел. Средствата се разполагат така, че да покриват всички направления. А това, че по отношение базата на Станко това не е направено говори за професионализма на съответното командване и предполагам американските му съветници и консултанти. Още повече, около Иран има напрежение, което може да прерасне във военен конфликт. Може да се предполага, че при нанасяне на удари Иран може да отвърне, включително по цели в Израел или Саудитска Арабия. Как може при това положение да се прави ПВО защита само по Йеменско направление ?15:33 19.09.2019
78 Ххх
Коментиран от #83
15:35 19.09.2019
79 Питам сороснята
Коментиран от #89
15:46 19.09.2019
80 Емил Рангелов
Коментиран от #85
16:27 19.09.2019
81 Даринка
Коментиран от #88, #92, #180
16:30 19.09.2019
82 ББЦвЦв
До коментар #10 от "zeus":
Да, в случая Панцир-а ще е доста по полезен. Като гледах на картата какви системи пазят рафинерията и местата на удара са 4кратно прикрити от 3 американски и една френска ПРО, но явно са за обекти летящи на голяма височина или американците имат пръст в цялата работа и не са активирали системите.16:33 19.09.2019
83 Знам знам🙄
До коментар #78 от "Ххх":
Абе виждам че ти се обяснява по нашироко. За да им стане по ясно. Разясни за интегрираната система за ПВО. За трите степени на чадърите. За далечното средното и близкото разстояние. Обясни че патриотите са за далече че се ръководят от спътници. Разкажи за земния еквивалент на сайдундъра. После за шестцевните оерликони. Дето могат да свалят почти всичко на 5 км. Обясни за чадъра който е окръжност с център средата на защитаваната територия и обхват на действие 360 градуса. Ако се не лъжа СА имат и панцири. Та цялата работа е ма мноооу мириши.Коментиран от #87
16:34 19.09.2019
84 манипулатор на новини
16:49 19.09.2019
85 Ххх
До коментар #80 от "Емил Рангелов":
А ти сигурен ли си, че в Саудитска Арабия няма американски военни съветници и инструктори, които да контролират и наставляват работата на комплексите Пейтриът ? И откъде си сигурен, че екипажите на тия батареи са само от саудитци ? Още повече, дори да приемем, че са само саудитци, чия е отговорността за обучението им ? Не е ли на американската страна ? То не е само да прибираш стотици милиарди от продажби на оръжие, има и отговорности.17:02 19.09.2019
86 АНЕНЕРБЕ
ИРАНЦИТЕ НАПРАВИХА ЗА СМЯХ ЯНКИТЕ С ТЕХНИТЕ НЕУЛОВИМИ ЗА РАДАРИТЕ БЕЗПИЛОТНИ САМОЛЕТИ СТРУВАЩИ 222 МИЛИОНА ПАРЧЕТО , С ТЯХНОТО ПВО което някакви хуси пробиват с хвърчила подобни на детските.
ТОВА Е ЖЕСТОК УДАР ПО АВТОРИТЕТА НА АМЕРИКА.
17:06 19.09.2019
87 Ххх
До коментар #83 от "Знам знам🙄":
Смятам, че достатъчно интелигентно и компетентно им го разясни. Стига да има кой да те чуе.17:07 19.09.2019
88 САП
До коментар #81 от "Даринка":
Стингър и Игла са ПЗРК (преносим зенитно-ракетен комплекс) това е въоръжение на пехотата нещо РПГ за самолети. Не са обвързани със ПВО системи. Да може да свалят дрон, но само оператора ако го вижда. Те изобщо не са за тази работа.Единствено Оса от изброените е за подобна работа. Но и той има проблем с цели летящи на височина под 50м. Просто е твърде стар и бавен за новите ракети. Но е факт, че в Югославия е прехващал томахавки.
Коментиран от #149
17:11 19.09.2019
89 Казуар
До коментар #79 от "Питам сороснята":
Пейтриът не са предназначени за малки нисколетящи цели. Срещу такива цели се използват подвижни установки от типа Панцир. С 400 винаги се охраняват от Панцир. Израелците използват пакети с голям брой малки ракети срещу нападенията на палестинците.17:12 19.09.2019
90 Хитлер
До коментар #4 от "Кожухаров":
Кой С400, дето евреите ги шибнаха ли в Сирия. Много бързо забравихте как необеспокоявани си бомбеха и 3 панцера заминаха в одвъдното.Коментиран от #91, #168
17:17 19.09.2019
91 Хамсал
До коментар #90 от "Хитлер":
С 400 и руски Панцери не са удряни от евреите! Това да си го набиеш в главата, рашките си имат уговорка с евреите!17:23 19.09.2019
92 Ххх
До коментар #81 от "Даринка":
Абе и ти не си много в час, без да искам да те обиждам. Ракетите, които цитираш са с друго предназначение. И Стингер, и руските и аналози са действително с малък обхват, но това не са системи, подходящи за обектова защита. Такъв тип ракети са подходящи за използване от пехотата на бойното поле, и обикновено ракетата се насочва от топлинното излъчване на двигателите на целта. Но обикновено, поне аз доколкото съм запознат, такива ракети работят без радар. Войника с ракетата осъществява визуален контакт с целта, преценява подходящия момент и изстрелва ракетата, като тези ракети поразяват целта в догонващ режим. Но пак казвам, предназначението на тези ракети е друго, те са един вид с ракети с последващо действие - самолета прелита над въоръжения с такава ракета и той я пуска. Но ако охраняваш обект с такива ракети, нещата няма да се получат, защото докато ти пуснеш ракета, отбранявания обект вече ще е поразен. Още повече да разчитат на войници кога ще чуят или видят целта, че тогава да стрелят е просто несериозно. А работата на зенитните комплекси е друга. Те засичат приближаващата цел с радар, и я унищожават с пресрещащи зенитни ракети или артилерийски огън на разстояние километри преди да е стигнала до целта.17:28 19.09.2019
93 Боце6987
До коментар #6 от "Николай":
Боклук. Кратко и ясно, и вярно.17:35 19.09.2019
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 ивчо
До коментар #11 от "Обективен":
що бе хуйооо, да не би янкито не е в СА , за курнишони пи е там17:52 19.09.2019
96 Просто така
18:09 19.09.2019
97 КГБ-то
До коментар #46 от "Румяна Костова":
Ти Румянче,се моли да не се сбъдне желанието ти,че тогиз друга песен ще запееш,глей си там кокошките на село и остави сериозните неща на братята руснаци!Стига кукурига,-и без петел ша съмне..!!
18:25 19.09.2019
98 Айхман
Изгорят ли се всички еврейски бацили, ще има мир на земята во веки веков!
Коментиран от #107
18:43 19.09.2019
99 Казуар
18:51 19.09.2019
100 666
До коментар #23 от "onq s konq":
браво кон,правилно цвилене!!!19:36 19.09.2019
101 666
До коментар #32 от "onq s konq":
а кво ша кажеш да пробват нашата,май избързах с похвалите19:39 19.09.2019
102 Не е проблема в ракетите
19:47 19.09.2019
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 соросоидни кърлежи
До коментар #20 от "пейтриът":
а дойче веле сигурно са твоите работадатели..20:12 19.09.2019
106 ЯЛП
До коментар #38 от "Истината":
"...Ракетите били насочени надругаде..." Това да не са пушки Манлихер, та да стрелят само накъдето са насочени? Друг е въпросът, ако радарните им системи или обслужващият ги персонал са боклук!
20:27 19.09.2019
107 Чук
До коментар #98 от "Айхман":
https://youtu.be/5UEsi_ERlTc20:40 19.09.2019
108 Ха ха
До коментар #27 от "Русофилите са без мозък":
Мчи към точно не е имало те от Иран додоха нъл тъй)))))20:45 19.09.2019
109 Барчо
До коментар #72 от "Барчо":
Абе пишете минуси!!! Ма тия дека ми ги пишете, пишете що ги пишете. Не сме съгласни с това или онова. Или ей така си пишете минуси, щото така ви плащат да си ги пишете.20:47 19.09.2019
110 Гост
До коментар #20 от "пейтриът":
Успокояваш ли се едва ли обаче великата ти мисъл те успокоява20:57 19.09.2019
111 Gost
До коментар #27 от "Русофилите са без мозък":
Ти пек от към Йемен Бяха на луната и за това не ги усетиха21:03 19.09.2019
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Gost
До коментар #48 от "Румяна Костова":
Автобиографията ти е чудесна21:09 19.09.2019
114 OSMAN
21:10 19.09.2019
115 НАБЛЮДАТЕЛ
21:46 19.09.2019
116 ,batmario
До коментар #1 от "Цанко":
и Американци и Руснаци пръднаха заедно...ние творим легенди...21:48 19.09.2019
117 никола
Коментиран от #129, #169
21:58 19.09.2019
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 Стария рокер
До коментар #16 от "Кире":
Ако ракетите ,бяха изхвърчали, как дроновете да подпалят рафинериите? Холивудски сценарий за малаумни! Но за подпалят война, този върши работа. Ама Иран не е Либия или Афганистан!Коментиран от #170
22:25 19.09.2019
120 Кирил
22:30 19.09.2019
121 ели
22:54 19.09.2019
122 Чопи
До коментар #38 от "Истината":
Селски викаш по направление Иран ПВО нема🤣? Къде ви намират такива олигофрени бе🤣🤣🤣22:59 19.09.2019
123 Някой
До коментар #26 от "12345":
Една от причините, Сащ да продават повече оръжие от Руснаците е : Продават на съюзници, които са задължени да купят от тях. А не на принципа на пазарната икономика, купуваш това, което ти е изгодно, и ти върши работа. Този принцип го наруши Ердоган с Ц400 и видяхте какво се случи. Заплахи, изключване от програми, и кой знае какво още, което не се казва пред широка публика , а се играе мръсно в сянка. Тоест, това, пе Саш продава повече оръжие, не означава, че е по добро...Добро оръжие всъщност НЯМА. Но човечеството още не е дорасло за световен мир .23:29 19.09.2019
124 ПАТРИОТ
До коментар #27 от "Русофилите са без мозък":
88 комплекса Патриот има по северната и източната част на Саудитска Арабия. 55 от тях са последен модел. Нищо не засякоха. Боклуци. Под 30 метра по принцип не могат да прехванат нищо краварските системи за 240 милиарда долара.Коментиран от #125
00:04 20.09.2019
125 България ЕС Нато
До коментар #124 от "ПАТРИОТ":
А ти откъде си сигурен че нарочно не се задейства Когато трябва ще видиш как действатКоментиран от #126, #171
00:07 20.09.2019
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 Този коментар е премахнат от модератор.
128 Роко
До коментар #1 от "Цанко":
Да припомним резултата от мача Томахавки срещу С-400 52:0 за томахавките. Един месец след него цяла Русия беше в ступор и най - умното което измислиха беше да изкарат Путин идиот който не знае какви ги дрънка.Коментиран от #130, #132, #172, #179
01:33 20.09.2019
129 Роко
До коментар #117 от "никола":
Да Калашников е открил прословутия си автомат в ръцете на мъртъв есесовец в Берлин през 1945 година. А да и калашника не е най - добрия автомат като качества отстъпва на конкуренцията, но е лесен за употреба идеалното оръжие за ниско образовано пушечно месо. Колкото до подводниците да ти припомня съдбата на "Курск" голямата и страшна руска подводница си плува в руски териториални води там се блъска в нещо (нещото е хамериканска подводница която екипажа на Курск не е разбра че е там). Резултата нещото се прибира в базата си в Норвегия (вярно след това отива за скрап, но това е след като се прибира), а голямата и страшна руска подводница остава завинаги на дъното на морето. Ракетите руската армия се очаква скоро (разбирай до 5-10 години) да получи супер-бупер ракетата "Булава" чудо на техниката (всъщност нескопосано копие на пенсионираната хамериканска ракета "Посейдон"). Самолети Русия има най - добрите самолети за догфайт - вид въздушен бой практикуван през периода 1950-1975 година то всъщност и руските самолети (МиГ-31, Су-35) са разработени в този период така че е нормално да имат такива качества.Коментиран от #173
02:07 20.09.2019
130 Баси
До коментар #128 от "Роко":
Това кога го сънува???04:19 20.09.2019
131 Този коментар е премахнат от модератор.
132 веселяк
До коментар #128 от "Роко":
Този "двубой" къде го гледа, в Шампионска лига или в областното първенство между Мировяне и Червен трактор Бусманци?06:50 20.09.2019
133 Ханко от село Осеня
07:21 20.09.2019
134 Голям Бой Ебане
07:24 20.09.2019
135 Този коментар е премахнат от модератор.
136 Kcaniba
Фките и те няма да летят - то е ясно
07:54 20.09.2019
137 Издън
Жърналистът, пък не е ходил на училище. "НАВСЯКЪДЕ" се пише слято, драги ми възпитаник на НБУ. Думата "всякъде" не съществува в нашият език. Тя съществува само в училищата на Шорош.
08:02 20.09.2019
138 гост
08:05 20.09.2019
139 Този коментар е премахнат от модератор.
140 Този коментар е премахнат от модератор.
141 Джоко
До коментар #27 от "Русофилите са без мозък":
Ти си тъп като кокоша задница!09:05 20.09.2019
142 Румпи
До коментар #140 от "pantata":
Прав си, но клавиатурата с турски правопис нещо те издава...09:09 20.09.2019
143 1944
До коментар #8 от "Терминатор 2":
Радвайте се на чудото нещастие Гешевци Борисовци бивши и настоящи ченгета и комунисти Лустрация09:12 20.09.2019
144 Тай Бошо
09:54 20.09.2019
145 ЗD каскет 5G технология
10:23 20.09.2019
146 Анджък
До коментар #48 от "Румяна Костова":
Със сьомга на рамото са преплували Дунавът гадовете,да имат манджа за из път.С тръстиките го духали под вода.10:37 20.09.2019
147 Историк
До коментар #41 от "Левски":
Престани да приписваш неща на левски, които никога не е казвал, нито пък някога се е обръщал с това обръщение към Л. Ксравелов.Допускам, че това обръщение, байо либене си го заимствал от Българи от стар време на Л. Каравелов
10:40 20.09.2019
148 шут
10:44 20.09.2019
149 ЗАПОЗНАТ
До коментар #88 от "САП":
ТУРЦИТЕ ИМАТ ЗРК КАЛКАН (ЩИТ) С РАКЕТИ СТИНГЪР (ИГЛА) ,КОИТО ИМАТ 3D РАДАР, ИНФРАЧЕРВЕНО И ТВ НАСОЧВАНЕ !!!11:11 20.09.2019
150 Шо бе цървул
До коментар #3 от "Тошибачи":
не ти изнася истината ли,лиген продънен. То толкова са им възможностите на прехвалените ви краварски "високо технологични" тикви.11:17 20.09.2019
151 Не го казват
До коментар #6 от "Николай":
само руснаците,а всички,но на теб така ти изнася. Излъчиха и интервю с Помело на което се пънкаше и мънкаше какво да каже. Ма то многомилярдни бюджети дадени ан воените и потънали в нечии джобове без да има нещо адекватно на среща. Още войната в Залива,когато иракчаните пускаха остарелите лицензни ракети "Скъд",още тогава Пейтриътите нищо не можаха да направят,ами дзобре,че иракчаните бяха направили нескопосано копие на ракетатат та или се взривяваха по курса към целта или падаха далеч от целта 500-700м.,но тези които пък успяваха да улучат целите си бяха не уловими,а пеитриътите бяха безпомощни. А бе краварска му работа.11:35 20.09.2019
152 Проблема не е
До коментар #9 от "Зевс":
в писането и кой го е писал,проблема е във факта,че прехвалените краварски оръжия,като цяло за нищо не стават. Сравнени с руските Панцери,С 300 и С 400,които се доказаха при свалянето на показаните определено сглобени с тел и пластамаса бойни дронове на терористите от ИД,разликата е огромна.Но американците никога не са могли да направят качествено и ефективно оръжие и това е факт.11:47 20.09.2019
153 мими
Тук е поместен редът на действие на система PAC-2 при засичане на летателен апарат.
Радарът AN/MPQ-53 намира вражески летящ обект, определя неговата траектория, скорост, височина на полета и размери, и преценява дали това не е смущение на радиовълни.
Ако радарът класифицира обекта като вражески летателен апарат, на екраните в станцията за прехват AN/MSQ-104 се появява обекта. Операторите на системата внимателно определят скоростта, височината и траекторията му. Системата „свой-чужд“ изпраща сигнал към целта, за да види дали ще получи обратен отговор.
Базирайки се на получените данни, както и на местоположението на целта – дали е в безопасен коридор или зона за прехват, тактическият офицер на системата дава препоръки на тактическия директор.
Тактическият директор определя дали целта е вражеска, и съгласува решението си с още няколко офицери.
След като е получена команда за прехват, тактическият директор избира една ракетна батарея и нарежда да се предприемат действия по свалянето ѝ.
Тактическият командир на установката я привежда в оперативна готовност и подава заповед на асистента да захване целта.
Тактическият асистент подава команда за стрелба към установката, която автоматично избира и изстрелва една от четирите ракети.
Радарът AN/MPQ-53, който досега е следял целта, започва да подава данни за нея към изстреляната вече ракета. Радарът също така „осветява“ целта, за да попадне тя в обсега на са
11:53 20.09.2019
154 Да така е
До коментар #21 от "зенитчик":
но когато и те невиждат нищо на екрана или не могат да ги прихванат за да пуснат ,заначи и от тях никаква файда. С две думи казано за нищо не стават ни ракети,ни установки,ни радари,нито личният състав.12:03 20.09.2019
155 Стефан
До коментар #8 от "Терминатор 2":
Ей мурзилко продажна, даже знаеш какво е казал Путин, да е ба и боклуците ви смотани, като лъжете поне малко от малко да има истина, Путин бил казал това, или онова, ако си изкара оная работа с оня грездей Готсов щяхте да да се сбиете кой да го налапаКоментиран от #174, #178
12:17 20.09.2019
156 Ами ще се осъзнаете
До коментар #25 от "Луд":
ама късно. То целият им военно-промишлен комплекс е такъв,а тези ракети са огледало на него,много скъпи,но за нищо не стават,с Фи 16 е същото положение и въобше цялото им въоръжение. Силата на американците е в показване на изкуствени и бутафорни простотии,но когато става въпрос за наистина ефективни неща никакви ги няма.12:19 20.09.2019
157 Ивайло
12:40 20.09.2019
158 Ма ти си бил много
До коментар #27 от "Русофилите са без мозък":
голям невежа,за да си мислиш,че ПВО е само от една посока. ПВО се основава на радар,който има кръгов обзор на разстояние примерно 100км. и навлизайки в тази зона на каквото и да е,и от която и страна да е се изпращат координатите за унишожаването на даденият обект.12:44 20.09.2019
159 Пишеш откровени
До коментар #31 от "гост":
лъжи и си мислиш,че са истина. Това със свалянето на транспортния разузнавателан самолет от сирийска руска установка е поради липса на последната на системата за опознаване свой чужд. От края на миналата година вече ги инсталираха и от тогава няма гафове,но и израелците не припарват към сирийската територия,пускат от далеч и дори не всеки месец,защото не успяват да преодолеят руското ПВО и не им стиска да пробват С 400.13:49 20.09.2019
160 Аман от головодници
До коментар #38 от "Истината":
невежи. Как ракети на ПВО ще са насочени нанякъде и няма да свалят целите от противоположна страна,то това да не са ти статични направляващи тръби само в дадена посока да се изстралват ракети. Аман от неграмотници. ПВО е с кръгово защитно поле,и няма значение от коя страна идват дроновете на противника.И не е фейк,защото показаха охранителна камера как прелетява дрона от нейният запис,а той дори не се движеше бързо.Американци и англичани са специалисти по фейковите новини.14:00 20.09.2019
161 Очаквам следващият
До коментар #41 от "Левски":
път да дадеш координати от къде измъкна тази простотия и откровенна лъжа. А, и не петни името на Апостола,не си достоен да пишеш с неговият псевдоним. И запомни,и си го набий в простата чутора никога не се е подписвал с Левски/Лъвски/,а само като Кунчев,както му е истинската фамилия,ама то като сте прости и вярвате на подменена история от някои еблюатлантици си е за ваша сметка.14:07 20.09.2019
162 Доказаха го
До коментар #45 от "някой":
със снимки,че ракетите са английски,а дроновете нямат система за опознаване,както при самолетите,не поне при тези изработени в гараж.14:23 20.09.2019
163 Ами явно
До коментар #46 от "Румяна Костова":
трябва да ви се припомни в скоро време как ядохте дървото през ВСВ и ви сгазихме,като луда крава телето си. Това,че сте с деменция няма да ви послужи за оправдание,а решението е или си лекувайте деменцията или си седете на ос....те задници.14:26 20.09.2019
164 Не знам що за
До коментар #54 от "Много ясно":
провокация е,но нефтените находища си горят и цената на петрола и неговите продукти се вдига в световен мащаб,от което пък полза има Русия. А и ракетите се оказаха английски,а дроновете гаражна сглобка. Американските ги свалят иранците и то с успех.14:41 20.09.2019
165 Да но не забравяй
14:42 20.09.2019
166 Ама може ли
До коментар #70 от "Мунчо":
толкова зле скалъпено обвинение бе,те толкова ли са прости да си закопават своите оръжия,които предлагат като супер защита на мамалигите и шляхтите. А и за какво им е да вдигат във въздуха нефтени находища,като се вдига цената на петрола и от това полза има и Русия. Ако е така са наистина тъпи краврски задници.14:49 20.09.2019
167 Много ама много
До коментар #76 от "Много вероятно":
малко да не казвам никак невероятно е да са сложени предварително,защото това са обекти от стратегическо значение и не всеки има достъп до тях. По-скоро американските скрапове за нищо не стават освен за ловене на баламурници,като мамалиги и шляхти.14:52 20.09.2019
168 Това което показаха
До коментар #90 от "Хитлер":
с удареният Пнцир се доказа,че е изоставена установка/пустая/ т.е. няма муниций,няма хора,а просто изоставена. И само в този случай може да бъде атакувана и унищожена,то в случая е като кола на паркинг.Коментиран от #176
15:01 20.09.2019
169 Да прав си
До коментар #117 от "никола":
,но към марулята с кисело зеле прибави и едни мощни 1-метрови шашлици и картината ще се изясни напълно. Руснаците въобще не умират от глад,и да има процентно то е в пъти по-малко от колкото в останалият свят и този % са тези които по принцип са си прошляци пропаданляци. Такива има във всяко общество.15:50 20.09.2019
170 Ако беше
До коментар #119 от "Стария рокер":
холивудски сценарии нямаше Помело да се извива,като глист на кукичка и да си смучеи от пръсти и задник какво да каже за оправдание,а директно щещше да намеси не Иран,а Русия.15:53 20.09.2019
171 Ами сега бе точният
До коментар #125 от "България ЕС Нато":
момент да се види "силата" на тези хипер възхвалявани железа,но се видя тяхното безсилие. Кога да чакаме да видим,като това им е за пореден път. В залива също от 10 ракети Скъд прихванаха една и я свалиха останалите 5 бр. се взривиха в Рияд,а другите паднаха извън него. От тогава им е лоша та слава и скрападжийското мнение за тези прескъпи железа за вторични суровини. Просот краварите нямат сили да направят нещо качествено и стойностно освен Холивуд и той е балона на измишльотините.16:02 20.09.2019
172 Нещо неу си в час
До коментар #128 от "Роко":
и си измисляш жестоко. Двубоя приключи с томаховки отклонени от целите и паднали в пустинни не населени райони 52 бр. Отклониха ги,като използваха ситемата купол,както и С200 на сирийците които свалиха също няколко броя. Та резултата от двубоя е Томаховки извън целите дълбоко заринати в пясъка. Добра равносметка.16:06 20.09.2019
173 Роко момче глупаво
До коментар #129 от "Роко":
на дълбоко,за Курск причината е самовзривило се торпедо заради изтичане на единият компонент от горивото водороден прекис в резултат на корозирали гумени уплътнения,а това е резултат от тежкото икономическо минало от периода на пияндурника Елцин. Виж в туба интервюто на един изпитател на самолетите Су какво казва за близкият и далечен бой летеца Сергей Богдан. Това,че е руснак неозначава,че се влияе и величае руските самолети.16:14 20.09.2019
174 А бе краварска
До коментар #155 от "Стефан":
мижетурка,поне не показвай колоко си неосведомен и неграмотен,каза им го в прав текст на срещата с Ердоган и Рохани.16:22 20.09.2019
175 12345
09:28 21.09.2019
176 Без аналог!!!
До коментар #168 от "Това което показаха":
Аха , за това екипажа пушеше отвън11:16 21.09.2019
177 Петър
До коментар #27 от "Русофилите са без мозък":
Ха..ха..то си личи кой е без мозък. Рядко тъп коментар от човек грам нямащ понятие как работи една ПВО система.13:02 21.09.2019
178 Петър
До коментар #155 от "Стефан":
Това че ти не си го чувал,Стефанчо не значи че си прав или пича е крив. И да Путин го е казал на последното авиоизложение в Турция където демонстрираха Су-35 на Ердоган да си избере какъв вариант иска да му продадът. Журналистите го цитираха и разпространиха изказването му,има и клипове с него. Така че не е лъжа..!13:08 21.09.2019
179 Петър
До коментар #128 от "Роко":
Фантазий от шипковия храст.. ха..ха..! Не се уморяваш да цитираш лъжите си явно,а.? 52бр ,Томахавки всяка от които струва м/у 800-1000000 долара пуснати в Сирия и унищожени 3 цели...нали.! Една резервна писта на летището,няколко склада,и 2 хангара за самолети,празни при това. Къде е киро на кирия от тези удари питам аз...? Не че има смисъл да ми отговаряш с лъжи пак де....ама явно ти харесва да заблуждаваш не хората а себе си мислеики че знаеш нещо..! Взривовете от свалените Томахавки от сирийските ПВО системи се показваха и по Евронюз,така че стига фантазийки..ако обичаш..!13:17 21.09.2019
180 Националист
До коментар #81 от "Даринка":
Я пак повтори с какво се стреля по дронове? Стингер и Оса и Игла ли каза?23:42 21.09.2019
181 Истината
До коментар #19 от "МАГАРЕ":
Сирийците свалят само руски товарни самолети!02:45 06.10.2020