Индия очаква с нетърпение разширяване на сътрудничеството в енергийния сектор с различни страни, включително Русия. „Нашето сътрудничество с Русия в областта на енергетиката значително се разшири. Сега Русия се превърна в основен доставчик на петрол за Индия, заедно с ОАЕ, Саудитска Арабия, Ирак, Кувейт. Очаквам с нетърпение по-всеобхватен и интензивен ангажимент с всички страни в енергийния сектор, включително Руската федерация", каза министърът на нефта и газа на южноазиатската република Хардип Синг Пури.
Индия – третият по големина вносител на суров петрол в света след Китай и САЩ, активно купува руски петрол. В началото на тази година делът на Русия в кошницата за внос на петрол на Индия достигна едва 0,2%, до края на годината той нарасна до почти 1 милион барела на ден, което възлиза на над 20%.
Ню Делхи не подкрепи тавана, наложен от Запада върху цените на руския петрол. Както Пури каза по-рано, Индия ще продължи да следва независима политика, за да гарантира своята енергийна сигурност.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 ЛЮБЭ
11:42 17.12.2022
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Проруска статия ! Защо
Коментиран от #24, #63, #79
11:44 17.12.2022
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Слонът моят преател
11:46 17.12.2022
10 Бесен- _Язовец
До коментар #4 от "паспад просии":
Не е нужно да си Вангелия Гущерово за да го знаеш!11:47 17.12.2022
11 Русофил
11:49 17.12.2022
12 Хисторик
До коментар #6 от "БРАВО ШЕФЕ,":
Извадили са, България тамън два пъти единя път 1978 г втория 1944 г. 1944 айо не беше Червената армия Царството щеше да бъде поделено между Турция и Византия по желание на Уинстън Чърчил и приятелите му от САЩ.Коментиран от #18, #19, #40
11:49 17.12.2022
13 То е ясно
11:50 17.12.2022
14 Частен ротшилдов Федерален резерв
11:53 17.12.2022
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Хахахаха
До коментар #2 от "Бесен- _Язовец":
А руснаците живеят в калта! Хахахаха.Коментиран от #23
11:55 17.12.2022
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Ако не беше Мошанов, който не подписа
До коментар #12 от "Хисторик":
в Кайро договора със САЩ и Великобритания, сега България щеше да е напред пред Гърция. През 1944 България и Гърция са със сходни икономически показатели, сега Гърция има 3 пъти по-голям Брутен вътрешен продукт от нас ! Панимайш !?Коментиран от #30, #32, #66
11:56 17.12.2022
19 Историк
До коментар #12 от "Хисторик":
България не е била заплашена от никакво нахлуване, а "освободителната" Червена армия е навлязла след като СССР е побързал да ни обяви война, разбирайки, че българска делегация е в Лондон на 8 септември. 1944та, за да преговаря за мирно предаване на западните съюзници. Така са ни "освободили" руските фашисти - от свободата ни.Коментиран от #34, #47, #52
11:57 17.12.2022
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Адолф
Коментиран от #29
12:01 17.12.2022
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Реалист
До коментар #16 от "Хахахаха":
Това ти го е казал Христо Иванов от ДБ защото майка му Бойкикиева е родом навътре от степите на Русия и там нямат пътища.12:01 17.12.2022
24 Ха че
До коментар #7 от "Проруска статия ! Защо":
На това се казва взаимоизгодно сътрудничество. След като Индия купува стока, каквато и да е тя, в случая петрол, би трябвало да има достъп и до руския пазар. Не може някой, който не купува нищо от дадена държава, да се настани на пазара й... Само при колониите е така.. Справка :БългарияКоментиран от #35, #44
12:04 17.12.2022
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Солей
До коментар #22 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Питал съм многократно. ВСИЧКИ индийци могат да говорят помежду си, само защото англичаните са им дали общ език. А според самите индийци, техните махараджи, местни чорбаджии, са били истински бич за местното население, докато не са дошли англичаните. И до ден днешен традициите оставени от англичаните са единствения стабилизиращ фактор в индийското общество, което иначе е разделено на кастова система, в която правата не значат НИЩО. Та ТАКА за индийците и англичаните.Коментиран от #37, #42, #57, #72
12:05 17.12.2022
27 Истината
Коментиран от #33
12:05 17.12.2022
28 Уве Зелер
Коментиран от #43
12:06 17.12.2022
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Източна ромелия
До коментар #18 от "Ако не беше Мошанов, който не подписа":
Какво ми хвалиш Гърция , с инфекция 120 % и много милиарден външен дъълг12:07 17.12.2022
31 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #15 от "Солей":
По времето на британската колонизация на Индия значителна част от населението измира от глад. Първия голям глад идва през1770, последван от още няколко вълни през 1783, 1866, 1873, 1897 и последно през 1943-44 по времето на Уинстън Чърчил.!
Коментиран от #39
12:07 17.12.2022
32 Комуниста
До коментар #18 от "Ако не беше Мошанов, който не подписа":
Тя НРБ до 1989г беше по напред от Гърция икономически. Нали затова беше зора на СДС да направят България пазар на селскостопанска продукция от Гърция и Турция.12:07 17.12.2022
33 иваило
До коментар #27 от "Истината":
ах ти колко знаеш вероятно цената на нефта минава през твоята фирма която е нямаш до като си вдигаш роклята нали .ама толкова разбирате всички че ужас и безумие12:08 17.12.2022
34 пффф
До коментар #19 от "Историк":
Не се хаби да му обясняваш, няма да те разбере.Промита му е главицата яко и няма шанс за промяна.Години наред му е обяснявано че руската войска е освободителна, а тя си е изцяло завоевателна.И в двата случая, 1878 и 1944г. тая войска ни е окупирала.Коментиран от #36
12:08 17.12.2022
35 Проктолог
До коментар #24 от "Ха че":
Това, че ти не знаеш как да се възползваш от свободите, които са налични от това, че сме в сферата на цивилизования свят, не означава, че другите сме така, бе, другарю! Винаги ми е забавно да чета как крепостните русофили реват как България била колония. Реално те само се издават, че те са със закрепостено мислене, и затова така гледат на живота. Пасивно-активна реторика за оправдаването на собствените неудачи.Коментиран от #38, #93, #104
12:08 17.12.2022
36 Историк
До коментар #34 от "пффф":
На повечето от тях това им е казвано многократно, тъй че не става дума за незнание, а за умишлено разпорстранение на версиите на Кремъл. Когато си руски роб, какво друго ти остава?12:10 17.12.2022
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 шиши
До коментар #35 от "Проктолог":
хайде пак кобилкина се обади о т какво си се възползвала от този свободен сят едно и също като развален грамофон ,как ще ти набутам майсилите прогтолог украйна уме ма па..ч.а12:11 17.12.2022
39 Верно бе
До коментар #31 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Ти да не мислиш че това е резултат от британското управление..примитивна страна като Индия с голямо население е силно зависима от годишните валежи за изхранването си..обикновенно на 10 години има 1 или 2 със суша и тогава мрат излишните индийци..британците напротив със ваксинация и образование на индийски лекари са им увеличили населението до толкова че сега са 2 милиардаКоментиран от #49, #51
12:11 17.12.2022
40 хохохо
До коментар #12 от "Хисторик":
Абе учения,как така щели да ни дадат на Турците след като и те като нас са от губещата страна във войната. Кой дава територии на някой който е загубил войната?Нещо май ти издишат опорките.12:11 17.12.2022
41 Ром Бакарди
12:12 17.12.2022
42 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #26 от "Солей":
Не знаеш какъв виц разказваш !Прочети какво е написал Чърчил за индийците ❗
Сайтът НЕ разрешава да цитирам Чърчил ❗
12:12 17.12.2022
43 Урраааа
До коментар #28 от "Уве Зелер":
Бухахах не ставай смешен другарЗа нищо не ставате украинците ви изтрепаха смешната армиика за 10 месеца
Коментиран от #62
12:12 17.12.2022
44 А нормално ли е според вас
До коментар #24 от "Ха че":
България да изнася за русия стоки за 400-500 млн. лева, а да внася от там стоки за 5 млрд. лева. Направете справка и пак да говорим !Коментиран от #92
12:13 17.12.2022
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Тото 1 и Тото 2
12:14 17.12.2022
47 Истината
До коментар #19 от "Историк":
Уинстън Чърчил е казал :България или влиза в сферата на влияние на СССР или окупация от Гърция и Турция. Всички съюзници на Нациска Германия са били окупирани с изключение на Финландия.СССР окупира
България
Унгария
Чехословакия
Източна Германия
Румъния
САЩ окупират
Италия
Австрия
Западна Германия
Япония
Коментиран от #54, #70
12:15 17.12.2022
48 Например нас ни вкараха в калта
До коментар #2 от "Бесен- _Язовец":
руснаците, а Китай, Япония, Германия, Гърция, Западна Европа ги извадиха от калта.Коментиран от #67
12:15 17.12.2022
49 Солей
До коментар #39 от "Верно бе":
Само да изясним за неграмотните русофили: прословутия глад, който се случва през ВСВ е резултат от комбинация от фактори, но ОСНОВНИЯ е, че местните махараджи (т.е. местните индийски касти) опразват складовете със зърно за бедното население, което е разчитало на тези помощи за изхранването си, за да "имат". И това няма нищо общо с англичаните. Англичаните по това време само спират вноса, който до този момент са осъществявали, за да подпомагат въпросното население и го пренасочват към военнновременното усилие в Европа, където доста войска има нужда от въпросните храни.Коментиран от #53
12:15 17.12.2022
50 Добра сделка
12:15 17.12.2022
51 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #39 от "Верно бе":
Ето британския хуманизъм :„Мразя индийците, те са животни с животинска религия, които се размножават като зайци“,
това заявява Уинстън Чърчил, който е последния британец, положил усилия за физическото изтребление на индийците.
Коментиран от #56
12:16 17.12.2022
52 Историк
До коментар #19 от "Историк":
Що удобно забрави,че България е била участник в тристранната ос ,колко активен , е друг въпрос.Нещо от рода на сегашната ситуация ,даваме, но тайно.Като ни ударят през пръстите,ами вие сега,що така.Маи имаше нещо като,причинно следствена връзка.Ааа,що удобно забрави за бомбандировките на съюзниците на София ,и Враца ли беше?Коментиран от #59, #107
12:16 17.12.2022
53 иваило
До коментар #49 от "Солей":
солейка куха .ле.й.к.а бягай да си пиеш хаповете не подмянй историята12:17 17.12.2022
54 При вас истината е лъжа,
До коментар #47 от "Истината":
а лъжата истина ! Защо не кажете или не знаете, че ако не беше президентът Удроу Уилсън нямаше да ни има като народ и държава !12:17 17.12.2022
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Солей
До коментар #51 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Ти мразиш българите и българското, тъй че едва ли си човека, който ще се "възмущава" от думите на Чърчил. А ако беше ходил в Индия и то ДНЕС, щеше да знаеш, че в Индия е ДЖУНГЛА. Камо ли преди 80 години.Коментиран от #60
12:17 17.12.2022
57 Ха че
До коментар #26 от "Солей":
Англия са използвали т. н. модел " хватка на доминионите". Това е модела еедна държава да се колонизира като се подкупи елита й. Това е съюз на елита с империята, за да се издоят поданиците й. Англия е провъзгласявала махардажи в Индия от името на кралицата и после заедно са изсмуква ли обикновения народ.Коментиран от #61
12:19 17.12.2022
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Историк
До коментар #52 от "Историк":
"Що удобно забрави,че България е била участник в тристранната ос ,колко активен , е друг въпрос." Не е. "друг въпрос". България не е воювала срещу СССР. Също така е добре документирано, че обявяването на война от СССР набързо става ИМЕННО след като руските окупатори разбират, че има шанс България да се предаде именно на Запада, който е "съюзник" на руснаците. Чисто и просто руснаците са искали да ни окупират, както винаги са го правили, и това е ЕДИНСТВЕНАТА причина за този акт. Това са ФАКТИТЕ от Историята.Коментиран от #78
12:21 17.12.2022
60 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #56 от "Солей":
А ти нещо за Либия и Ирак днес и преди 20 години ще пишеш ли ❗Може би ще ме убеждаваш колко добре е СЕГА там ❗
Коментиран от #64
12:22 17.12.2022
61 Солей
До коментар #57 от "Ха че":
" Това е модела една държава да се колонизира като се подкупи елита й." Махараджите са мачкали местното население без никакви англичани. Това е добре документиран факт. Всъщност другаря ти по работа тук сам се издаде, като посочи гладни вълни в Индия, дори преди англичаните да установят контрол над нея. Британското управление в индия започва през 1858. Въпросния Бай посочва гладни вълни в 1783. Впрочем, самата КАСТОВА СИСТЕМА в Индия е доказателството за това какво общество са представлявали индийците. Но трябва и да си чел, не става само с руска пропаганда.Коментиран от #75
12:26 17.12.2022
62 Уве Зелер
До коментар #43 от "Урраааа":
Нищо не разбираш! РУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ СМАЗА НАТО И УЛТРАРЕАКЦИОННИЯТ УКРАИНСКИ РЕЖИМ!Коментиран от #91
12:27 17.12.2022
63 Мишел
До коментар #7 от "Проруска статия ! Защо":
Евтиният петрол за Китай и Индия е фантазиране . В момента китайските нефтопреработвателни заводи сключват договори за внос на руски нефт през февруари на цена 67.7 долара за барел. Такава е и цената за Индия. Нефтът се доставя със стотина руски танкера и е застрахован от руски застрахователни компании. (Bloomberg, в началото на изминаващата седмица)12:28 17.12.2022
64 Солей
До коментар #60 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Издъни се с Индия и сега просто скачаш на други опорки ли? Я кажи, защо Иракчаните лягаха пред американските хъмвита, когато се изтегляха след решението на Парламента на Ирак? Има ли нещо общо с иранските милиции, и ми напомни, на кой е съюзник Иран в момента? Да не се окаже, че на "положението сега" следите му пак водят до една небезизвестна Кремълска престъпна банда?Коментиран от #69
12:29 17.12.2022
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Мишел
До коментар #18 от "Ако не беше Мошанов, който не подписа":
Мошанов само е подписал това, което Сталин е начертал на Чърчил и Рузвелт на салфетката.Коментиран от #90
12:31 17.12.2022
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Историк
12:32 17.12.2022
69 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #64 от "Солей":
Не съм се ИЗДЪНИЛ ❗С истината няма как да се издъни човек ❗
А ти какво каза за Ирак и Либия преди jaнките да ги ДЕМОниЗИРАТ❗
Коментиран от #71
12:33 17.12.2022
70 Историк
До коментар #47 от "Истината":
Странно, че "окупираните" от САЩ страни, продължават самостоятелното си съществуване и развитие кто демократични такива, а окупираните от руснаците страни са оградени с бодлива тел и назначените от руснаците правителства са стреляли срещу собствения си народ, а където това не помага руснаците "щедро" са изпращали танкове. Руската държава е фашистки режим от средата на 30те години на 20 век, а преди това е бил хищнически имперски. Тя за нас е окупатор и потисник. Това са фактите.Коментиран от #94, #96
12:35 17.12.2022
71 Солей
До коментар #69 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Думите не правят реалността, но за русофилите Павлов го е казал най-добре: “Длъжен съм да кажа моите печални наблюдения за руския човек. Той има такава слаба мозъчна система, че не е способен да възприема действителността като такава. За него съществуват само думите. Неговите условни рефлекси са координирани не с действителността , а с думите." Какво стана, защо не ми отговори за иранските милиции в Ирак?Коментиран от #77, #80
12:38 17.12.2022
72 Мишел
До коментар #26 от "Солей":
Англичаните са дали на индийците английски език, но са краднали и изнесли от Индия суровини, ценности, злато и скъпоценни камъни на стойност 42 000 000 000 000 паунда(из английски медии, в началото на този месец).Затова сега Англия е индийска колония .😃
Коментиран от #76
12:39 17.12.2022
73 Просто човек
12:39 17.12.2022
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Слънчице,в
До коментар #61 от "Солей":
Знаеш ли колко века е издържала кастовата система в Индия? Дори Александър Македонски не е успял да ги покори.Но идват англосаксите и по изпитаната рецепта "разделяй и владей" попиляха цяла Индия..Или Бангладеш и Пакистан ги забрави ?Те са мюслита,значи "наши "хора.Коментиран от #81
12:40 17.12.2022
76 Солей
До коментар #72 от "Мишел":
Без Великобритания Индия щеше да е на равнището на африканска държава. Това са фактите. А в големи части на ИНдия кастовата система, което си е чисто индийско "изобретение" продължава да ги държи в средните векове като организация на обществотоКоментиран от #84
12:42 17.12.2022
77 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #71 от "Солей":
Ти какво каза за Либия и Ирак днес и преди 20 години ❗Май НИ.ЩО а ❗
А откъде реши ,
"Ти мразиш българите и българското, тъй че едва ли си човека, който ще се "възмущава" от думите на Чърчил." ❓❗
Явно си добър АНАЛлизатор ‼️
Явно затова се мъчиш да четеш историята , като Дявола Евангелието!
Чети си я ! Ама НЕ се мъчи да ме убеждаваш , че и Слънцето изгрява от Запад ‼️‼️‼️
12:44 17.12.2022
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 666
До коментар #71 от "Солей":
Прав си без Великобритания,ти щеше да бъдеш обикновен,а м бри@ж,а сега си изтънчен г @ ййй.12:47 17.12.2022
81 Солей
До коментар #75 от "Слънчице,в":
Докъде се докарахте: да се възхищавате от кастовата система на индийците. Тази, която не позволява на индивида да "прескача" от една обществена група в друга, базирано на това, че се е .... родил в някоя. Така още повече лъсва абсолютното лицемерие и морална деградация сред русофилите, които в други опорки бранят със зъби и нокти комунизма на Живков, защото тогава "имало за всички" и било "равно". Оказва се, че единствения критерий за морал на русофила е с каква реторика да се "подложи" на руския си господар. Русофила няма морални критерии други освен да слугува на Кремъл: той става туркофил (въпреки, че през останалото време млати опорката как руснаците са ни "освободили" от турско робство) ясно демонстрирано от възхваляването на Ердоган, всеки път, когато последния направи нещо авторитарно и в полза на Кремъл, става и почитател на ислямски главорези, ясно демонстрирано от кравешкото умиление по актовете на откровена средновековна жестокост на чеченските бандити под ръководството на Кремъл, става и привърженик на институционализираното неравенство, ясно демонстрирано от симпатиите у към кастовата система в Индия. От русофилството отвсякъде извира лицемерие, което има само една задача: да обслужва Кремъл.12:49 17.12.2022
82 Историк
Коментиран от #85
12:51 17.12.2022
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 Индиец
До коментар #76 от "Солей":
"Без Великобритания Индия щеше да е на равнището на африканска държава."Опорки много опорки - ти да не си врачка че знаеш каква щеше да е Индия. Ами те англичаните са владели и половината Африка - не виждам разлика между различните африкански държави - дали английски или други колонии.
Аз пък казвам че Индия щеше да е по-богата държава от Англия ако не бяха я завладели - англичаните са богати защото са ограбвали колониите.
Коментиран от #86
12:53 17.12.2022
85 Браво
До коментар #82 от "Историк":
От днес всеки с корени от Столипиново е професор по История.Интересно ,като нямат писменост ромите,как се добра до тази информация .Чрез устни предания и легенди сигурно,слушайки Азис и Софито.12:56 17.12.2022
86 Солей
До коментар #84 от "Индиец":
"ти да не си врачка че знаеш каква щеше да е Индия" Знам, че кастовата система продължава да е бич аз Индия, и без идването на англичаните все още щеше да е доминираща живота на държавата, както е в Африка в много страни. Впрочем, не бях срещал индиец руски еничарин, но явно и такова нещо имало.12:56 17.12.2022
87 Солей
13:07 17.12.2022
88 Глупости
До коментар #2 от "Бесен- _Язовец":
Абе, те себе си не могат да извадят от калта та щели да изваждат други.13:15 17.12.2022
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Салфетката е част
До коментар #66 от "Мишел":
от съветската митология и мокър сън за рашистките петоколонници !13:38 17.12.2022
91 Кога стана това, че
До коментар #62 от "Уве Зелер":
сме го изтървали този момент ! Абе, вие хора ли сте или петоколонници ?13:42 17.12.2022
92 Ха че
До коментар #44 от "А нормално ли е според вас":
Не, не е нормално! Прав сте! Обаче ние сега сме с унищожена икономика. И от износители на руския пазар станахме вносители и от Запад и от Изток. На Меркел хр. вериги се настаниха в България веднага, след като се затвориха нашите заводи. Унищожи се и селското ни стопанство.Но има някакви... за мен поне странности.. Беше публикувана статистика за износа от Русия в т. н. "вражески" държави, след нахлуването на Русия в Украйна . Във всички вражески държави се е увеличил руския внос. За Гърция си спомням с точност. Значи, за периода от февруари до септември месец Русия е внесла стоки в Гърция за 9(девет)милиарда долара. А Гърция за същия период е изнесла за Русия стоки за 1,5 милиарда долара.. И такова съотношение е със всички вражески за Русия държави,но в по големите държави, като Германия примерно мащаба е много по - голям.
Коментиран от #97
13:44 17.12.2022
93 Ами взе
До коментар #35 от "Проктолог":
си направи една КЛИЗМА. Ама внимавай да не ти хареса.13:51 17.12.2022
94 Истината
До коментар #70 от "Историк":
Всички окупирани от САЩ са с борчове към краварски еврейсйи банки, те затова слушкат Вашингтон защото са купени.14:13 17.12.2022
95 Щом ще има….
14:14 17.12.2022
96 КОНТРАТА
До коментар #70 от "Историк":
Руснаците никога не са били колонизатори за сметка на това западните фашисти които колонизират и грабят Африка, Азия, Южна Америка, Северна Америка.Коментиран от #98
14:14 17.12.2022
97 Селското ни стопанство…
До коментар #92 от "Ха че":
…..” Изследователят категорично подчерта, че през 1989 г. държавата е фалирала: "Това е третият финансов фалит на България за 45 години. Няма друга държава в Северното полукълбо, която през 20 век да е претърпяла три финансови фалита. ... През 15 години България фалира. Това трябва да се запомни! ... Хората трябва да знаят това и трябва да знаят, че те са платили тази цена".Той посочи данни, че още в началото на 80-те години българското селско стопанство е тотално фалирало и е "поставено на изкуствено дишане" от 200 млн. преводни рубли, които СССР отпуска на България ежегодно като компенсация на разликите между високите производствени цени и цените в рамките на СИВ.”
Коментиран от #110
14:16 17.12.2022
98 Колонизатори?
До коментар #96 от "КОНТРАТА":
….Никога не са били? Те и до днес държат колонии в Азия. Всичко от Урал нататък е колонизирани територии!Коментиран от #106
14:19 17.12.2022
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 Никой
Коментиран от #101
15:11 17.12.2022
101 Рико
До коментар #100 от "Никой":
Най-големият свинарник на света и най-голямата циганска махала в света - в съюз!15:20 17.12.2022
102 Мразя до гроб Русия безплатно
Коментиран от #105
15:21 17.12.2022
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Бай Иван
До коментар #35 от "Проктолог":
Като свободата да избягаш на запад ли? Но България пак си остава тук в Източна Европа. Не можеш да я поместиш и на милиметър дори с дружни усилия. Не можеш да избягаш от себе си и си оставаш Ганьо.15:24 17.12.2022
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Бай Иван
До коментар #98 от "Колонизатори?":
Колонизирали са огромна ледена пустош която никой друг не е искал и можел да колонизира (чак от края на 19 век се откриват неизчерпаемите запаси от нефт, злато, диаманти и всички други полезни изкопаеми и затова стават мишена на Запада). При това не са избили малобройното местно население (сред което най-много са волжките българи) както американците които пряко или косвено са изтребили няколко милиона индианци.15:38 17.12.2022
107 Рико
До коментар #52 от "Историк":
Относно нашите съюзи, войни и съюзници : Никога няма да го кажем гласно, но България винаги се е съобразявала с Турция! Исторически враг на границата с население 10 пъти повече от нашето! Как няма да се съобразяваш. Избрахме Германия и по тази причина - Чърчил беше заявил, че винаги може да вкара Турция във войната. Трябваха ни надеждни съюзници, които разбират проблемите на Балканите (Германия; Италия). За обявената война срещу САЩ : (Внимавай) Япония не обявява война на САЩ, САЩ обявяват война на Япония. И по силата на договора в ОСТ-а (чл. 3), България се задължава формално да обяви война на страната обявила война на наш съюзник.15:40 17.12.2022
108 Спокоен Язовец
До коментар #2 от "Бесен- _Язовец":
Така е и нас ни Само че с въжето което ни теглише беше увито около врата Та хубавоче се скъса гнилого въже20:59 17.12.2022
109 Селянин
До коментар #2 от "Бесен- _Язовец":
А тях ще ги издърпа Китай /но с краката напред/21:01 17.12.2022
110 Някой
До коментар #97 от "Селското ни стопанство…":
Нали трябваше да се измисли причина да се смени системата , и изграждането с десетилетия , да потъне в нечии джобове. Същите тия , които обявиха фалита , станаха за една нощ мулти-милионери , и новите капиталисти. В последното интервю с Тодор Живков , непоказано десетилетия , на въпроса за плащането на текущият дълг , и мораториума . Тодор Живков зададе ясно въпроса . Лично аз бях заделил 2 000 000 000 за обслужването на дълга , защо ги няма питайте Луканов. Колко пари е имала да получава България от други страни , и да не се окаже , че всъщност баланса , ни по дълговете да е бил около нулата . В най-лошите случай около 2-3 000 000 000 , което е половината от стойността на АЕЦ Козлодуй. Щатите , или Германия имат трилиони задължения , те фалирали ли са . Ни сега имаме около 50 000 000 000 срещу няколко скоростни пътя , и не сме фалирали. Странна логика.04:28 18.12.2022