Това е епидемия на неимунизираните. Ако продължим да се държим като идиотите на Европа, ще си ударим бизнеса, икономиката и туризма - никой няма да иска да идва у нас. Това заяви пред БНТ главният държавен здравен инспектор доц. Ангел Кунчев.
Най-демократичните страни в света задължиха да има ваксинация, само ние казваме, че не е демократично. Когато живееш в общество то е над теб. Правото на здраве, стои над правото на избор, коментира той.
Не очаквам да пламнат цели училища или да се прекратят учебните дейности в цялата област", допълни Кунчев, като посочи, че маските, дезинфекцията и ваксинацията помагат, а за класните стаи се препоръчва честото проветряване.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Възмутен
Коментиран от #7, #38, #57, #78
20:50 15.09.2021
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Иван
Коментиран от #11
20:50 15.09.2021
4 Чорбара.
20:51 15.09.2021
5 Файзерчо
Коментиран от #12, #14, #23
20:51 15.09.2021
6 Мангъров
Ваксинираните също се разболяват и сеят зараза.
20:51 15.09.2021
7 АБВ
До коментар #1 от "Възмутен":
Истината боли гове...20:51 15.09.2021
8 Ивелин
20:51 15.09.2021
9 Не не и пак не
Колкото и да се напъвате лично аз НЯМА ДА СЕ ВАКСИНИРАМ, ПЪК АКО ЩЕ И МЕЖДУГАЛАКТИЧЕСКИЯ СЪВЕТ ДА МИ ГО НАЛОЖИ.
НЯМА, НЯМА И ПАК НЯМААА.
20:52 15.09.2021
10 Sieg
20:53 15.09.2021
11 Не не и пак не
До коментар #3 от "Иван":
Вероятно визираш себе си20:53 15.09.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Патриот
20:53 15.09.2021
14 Не не и пак не
До коментар #5 от "Файзерчо":
И кой точно ще ме изпрати там, ти ли бе пумпал?20:54 15.09.2021
15 Мордехай Леви
Коментиран от #19, #22
20:54 15.09.2021
16 Файзерчо
До коментар #12 от "Чорбара.":
Бръкнах ли ти у..... хахахаха. Вирус няма, ваксините са излишни. Какво толкоз. хахахах смешници.Коментиран от #18
20:55 15.09.2021
17 Миро
20:55 15.09.2021
18 Файзерчо
До коментар #16 от "Файзерчо":
За смях станахме на цяла Европа, заради мънгърите.Коментиран от #21
20:56 15.09.2021
19 Не не и пак не
До коментар #15 от "Мордехай Леви":
Ми ела да се пробваш с мен. Само побързай да не дадеш фира от ваксината преди да дойдеш.20:57 15.09.2021
20 Румпелщилцхен
Коментиран от #56, #134
20:57 15.09.2021
21 Sieg
До коментар #18 от "Файзерчо":
На ЕВРОПА и дреме за парите, а за теб пукната пара не дава. Събуди се!Коментиран от #24
20:57 15.09.2021
22 555
До коментар #15 от "Мордехай Леви":
А да ми оближеш саковете искаш ли?20:58 15.09.2021
23 Истина е
До коментар #5 от "Файзерчо":
Аз предлагам ,да се изгони вируса. Как ли ,много лесно. Тази дето те е родила ,да си събуе кюлотите, да си покаже междукрачието, и като се размирише на сернисто, вируса беж го няма .Коментиран от #31
20:58 15.09.2021
24 файзерчо
До коментар #21 от "Sieg":
Буден съм, двойно ваксиниран и се чуствам чудесно.Коментиран от #30, #46, #55
20:59 15.09.2021
25 kkkk
20:59 15.09.2021
26 БОРУНА ЛОМ
20:59 15.09.2021
27 Мишок
20:59 15.09.2021
28 Стадо
Коментиран от #60
21:02 15.09.2021
29 Госあ
Коментиран от #53
21:03 15.09.2021
30 Дано
До коментар #24 от "файзерчо":
Се чувстваш така и след три четири години но едва ли.Ще се озьбиш нема се коркаш всичко вьрви по плана на дявола.Коментиран от #32
21:03 15.09.2021
31 Файзерчо
До коментар #23 от "Истина е":
Минусите от мънгъри са плюс за мен. Ще продължа да ви тровя душичката.Коментиран от #33, #36, #43
21:04 15.09.2021
32 Файзерчо
До коментар #30 от "Дано":
Къв дявол те гони пък тебе ве? Тотално те е ударила лимката.Коментиран от #41
21:06 15.09.2021
33 Sieg
До коментар #31 от "Файзерчо":
Само минуси за теб, за да сдухваш, щом обръщаш внимание на тези знаци. 😄Коментиран от #35
21:06 15.09.2021
34 гост
21:07 15.09.2021
35 Файзерчо
До коментар #33 от "Sieg":
Искам още минуси. Щом са от мънгър е комплимент.21:07 15.09.2021
36 Истина е
До коментар #31 от "Файзерчо":
Абе Ганяо къде си тръгнал . Стой си на село ,копай си бустаня . А , и прав съм . Че с кюлотите на мамито ще го изгони този вирус. А понеже си идиот ,скачай и викам колко си великКоментиран от #39
21:07 15.09.2021
37 до Файзерчо
21:08 15.09.2021
38 Този човек
До коментар #1 от "Възмутен":
защо ни слага в един кюп със себе си "Ако продължим да се държим като идиотите" , а не говори в единствено число?21:08 15.09.2021
39 Файзерчо
До коментар #36 от "Истина е":
Много дрънкаш. Дръж си устата затворена, че да не глътнеш някой ковид.Коментиран от #40, #42
21:11 15.09.2021
40 Истина е
До коментар #39 от "Файзерчо":
Твоята мамита ги лапа ,в циганската махала . Няма конкуренция за нея . По 10 на час21:13 15.09.2021
41 Пепи
До коментар #32 от "Файзерчо":
Прощавайте, но наистина не се сещам с какво да успокоя ваксинираните.21:14 15.09.2021
42 Идиоти,сър!!!
До коментар #39 от "Файзерчо":
Марш под юргана да се криеш,ще излизаш само за поредното боцкане!21:15 15.09.2021
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 На кратко
21:15 15.09.2021
45 Файзерчо
Коментиран от #62
21:15 15.09.2021
46 СмЕх
До коментар #24 от "файзерчо":
Само двойно....?!!!!Малко е...Още можеш!!!!!!!!!Ще се гордеем с теб...21:16 15.09.2021
47 гимназист
21:17 15.09.2021
48 Файзерчо
Коментиран от #70
21:20 15.09.2021
49 яя дуду
Аз ще рискувам, няма да се ваксинирам. Еднакво опасен съм за околните както и боцнатите, но рискувам само своето здраве. Така, че моля да не се грижите за мен.
Този свят не е за страхливците! Боцкайте се и се чувствайте защитени.
21:22 15.09.2021
50 ::,,,
Коментиран от #54
21:24 15.09.2021
51 Файзерчо
До коментар #43 от "Не не и пак не":
Еееее цели 5 години. Много даваш ве професоре. Не трябваше ли ваксите да ни приключат по-бързо?Коментиран от #58, #64
21:25 15.09.2021
52 Майна
21:26 15.09.2021
53 6757
До коментар #29 от "Госあ":
Я вземи и се ваксинирай, стига си тролил!Коментиран от #59
21:27 15.09.2021
54 яя дуду
До коментар #50 от "::,,,":
И да си виждал някой от тях болен? Вземат ги в болниците за пълнеж, пък те друсат кючеци. Ако беше истина за вируса досега гетата да са опразнени. Нещо не Ви върви работата с вируса.21:28 15.09.2021
55 по това
До коментар #24 от "файзерчо":
което пишеш не ти личи да си чудесно.От теб лъха страх защото знаеш че спаик протеина идва за теб.21:29 15.09.2021
56 5556
До коментар #20 от "Румпелщилцхен":
Скоро ще разбереш, ганя е най-големия тарикат, нали знаете!21:30 15.09.2021
57 Антимилиционер
До коментар #1 от "Възмутен":
Мангър, мозъкът ти е прегорял и станал на подметка. Върви на психиатър.21:30 15.09.2021
58 Пепи
До коментар #51 от "Файзерчо":
Трябваше, ама що се инатите незнам.Коментиран от #61
21:31 15.09.2021
59 Госあ
До коментар #53 от "6757":
Мисля да ходя до китайското посолство или да проверя как стоят нещата в Сърбия. Освен това и да не се ваксинирам, спазвам лична дисциплина и хигиена и е малко вероятно да ме хване вируса. Но дори и да ме хване, при първите симптоми се тествам веднага,правил съм го 4 пъти досега (отрицателни) и ще започна да се блъскам с цинк, селен, витамин Д и ивермектин. Има откъде да го взема поне него, ако не другите. Така че не ме мисли.Коментиран от #81
21:33 15.09.2021
60 До стадото
До коментар #28 от "Стадо":
А ти си стой на село и паси овцете,щото освен за овчар по поляните няма къде другаде да отидеш по света с тази твоя празна антиваксърна чутора.21:35 15.09.2021
61 битият си е
До коментар #58 от "Пепи":
бит е.....ят е....н а ваксата си е чист преебан.Моли се .Само това ти остана.Коментиран от #88
21:35 15.09.2021
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Анонимен
21:38 15.09.2021
64 Не не и пак не
До коментар #51 от "Файзерчо":
Казах не 5, а до 5, но явно четенето не ти е силната страна.И гледай докато се усмихваш да не се озъбиш Маклауд
Коментиран от #79
21:40 15.09.2021
65 12345678
Подозирам нещо друго. Дали не си мислят, че са се прекарали и по стар обичай натискат и останалите да са в кюпа та да не са се минали само те. Ваксинирани злобарчета, сами решихте да се боцнете. Дори сте подписали информирано съгласие за Вашата отговорност.
Коментиран от #68
21:42 15.09.2021
66 Файзерчо
Коментиран от #69
21:43 15.09.2021
67 123
21:44 15.09.2021
68 Не не и пак не
До коментар #65 от "12345678":
Точен коментар. Вече са осъзнали, че сами са се прецакали и ги е яд и гледат да повлекат със себе си и други.Коментиран от #71
21:44 15.09.2021
69 Не не и пак не
До коментар #66 от "Файзерчо":
Не се притеснявай, ти няма да го доживееш.Коментиран от #73
21:45 15.09.2021
70 ние маски
До коментар #48 от "Файзерчо":
не носим.Да му мислите вие ваксите какво ще правите като ви сФърши гъзпапира.Шубе да излезеш до магазина да не те пипне ковидО въпреки 5 те Фашкии.ПЪрдон Факсини.Амин.Коментиран от #82
21:46 15.09.2021
71 Файзерчо
До коментар #68 от "Не не и пак не":
Всички развити страни си убиха населението чрез масова имунизация, само брилянтния мънгър е разкрил световната конспирация на сатанистите. хахахахаЕй това българине е много умен индивид. За това сме на туй дередже.
Коментиран от #84
21:51 15.09.2021
72 бай онзи
21:51 15.09.2021
73 Файзерчо
До коментар #69 от "Не не и пак не":
Не се напрягай с пожеланията мънгърче, за там ред няма. Че да не ме изпревариш.21:53 15.09.2021
74 Госあ
Коментиран от #76, #83, #94
21:55 15.09.2021
75 Ковидчо
21:59 15.09.2021
76 асдфгхйк
До коментар #74 от "Госあ":
А защо ти са изобщо ваксини? По време на пандемия имунизация не се прави! Това е една голяма лъжа. Целта е нещо друго и тия няма да мирясат докато не надупчат всички насила.Коментиран от #77, #137
22:00 15.09.2021
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Антивъзмутен
До коментар #1 от "Възмутен":
Струвами се,че всичките антиваксъри са някак си коплексирани,отритнати от обществото и недобре преуспели хора. Защото няма друго обяснение ако човек е добре материално осигурен да желае толкова много да е социално изолиран и ограничен в пътувания и гуляи по света и у нас.22:05 15.09.2021
79 Ваксиниран1403
До коментар #64 от "Не не и пак не":
Да бе сигурно. Наивните хората първо вярваха на тъпи теории които отричаха съществуването на вирус. После вярваха, че това е просто грип които лятото ще изчезне. После вярваха, че щели да ги чипират с ваксини. После вярваха, че от ваксините се умира масово след ваксинацията. След като вече ваксинираните в света са повече от 2.4 милиарда т.е повече от 30% от населеното на земята при това основно в развитите икономически страни, а масовото измиране го няма почнаха да вярват,че умирането не ставало веднага, а в рамките на 2 години. След 2 години като отново няма толкова трупове ще почнат вярват че смъртта ще настъпи до 5 години после до 10. Да до 100 години сигурно нито един ваксиниран няма да е останал жив, но далеч не защото се е ваксинирал.Коментиран от #98
22:19 15.09.2021
80 Ей да
22:21 15.09.2021
81 234567890
До коментар #59 от "Госあ":
С ивер ектина ако си здрав не го ползвай!22:28 15.09.2021
82 Дазнеам
До коментар #70 от "ние маски":
Вие от махалата ли? Знаем!22:29 15.09.2021
83 Ваксиниран1403
До коментар #74 от "Госあ":
Върви в Турция и се ваксинирай с китайската ваксина като толкова държиш на нея. Които има желание за нещо винаги намира начин. Аз напимер си сложих трета доза РНК ваксина точно в Турция. Няма да чакам докато европейските бюрократи се наканят да я одобрят. Данните от Израел доказаха че тя е задължителна ако човек иска да е защитен. Тук ще си сложа четвъртата след още 6 месеца, но ще ми си води официално трета.Коментиран от #99
22:30 15.09.2021
84 Луд умора няма
До коментар #71 от "Файзерчо":
Какво ни е на дереджето? Я отивай в Западна Европа и неизлизай от вкъщи . В България се живее най-добре и най -свободно! Мрънкачи само ревете защото сте едни мързели. Хероин да Ви дадат и ще се боцнете веднага !22:41 15.09.2021
85 Анонимен
22:47 15.09.2021
86 Коко
До коментар #2 от "АБВ":
От себе си ли ти ли съдиш?22:48 15.09.2021
87 Анонимен
22:49 15.09.2021
88 Пепи
До коментар #61 от "битият си е":
Чети внимателно преди да коментираш, за да не ставаш за смях.22:51 15.09.2021
89 Анонимен
22:54 15.09.2021
90 не короната
Коментиран от #95
22:55 15.09.2021
91 Анонимен
22:56 15.09.2021
92 Анонимен
22:58 15.09.2021
93 Със сигурност
23:00 15.09.2021
94 Фрг
До коментар #74 от "Госあ":
Кой ще купи ваксини за които няма никаква информация? Има в Бг други, ако те е страх от иРНК, има и векторни, но май целта ви е друга на тук пишещите против ваксините, да се купят руските, а. Елементарна руска пропаганда.23:01 15.09.2021
95 Ваксиниран1403
До коментар #90 от "не короната":
А ограниченията са заради препълващите се болници. Ето затова развинтете страни се ваксинираха масово и нямат препълнили болници и съответно и ограничителните мерки при тях се отменят постепенно, а тук ще се въвеждат тепърва. В другите развити страни се ваксинират масово защото са “прости” и не разбират “достоверните” теории за ваксините. Същите тези които са “прости” скоро ще забравят за проблема и икономиката им ще се изстреля нагоре. За сметка на това ние и такива като нас “много хитри” ще се редим за спасителни заеми които ще ни отпускат “простите” при “перфектните” лихвени условия. Бъдещите поколения ще имат да изплащат много десетилетия тези заеми, но какво да се прави ние сме умните , а другите са тъпите. Това което човек сам си направи никои друг не може да му го направи.23:03 15.09.2021
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Кунчев
Мълчиш, що?
Кажи кой имунитет е по-добър, от нещото наречено "ваксина", което не спира разпространението или естествено придобитият?
Кажи що суперзаразният индиец буксува в най-слабо ваксинираната страна от ЕС?
Кажи що в Чехия, Словакия, Полша също короната го е закъсала(те са с около 50% ваксинирани, не 70 и нагоре.
Мълчиш!
Що?
Не знаеш или не ти изнася?!
Коментиран от #101
23:12 15.09.2021
98 Не не и пак не
До коментар #79 от "Ваксиниран1403":
Много дрънкаш о ваксиниран експерименте, но недей да казваш хоп преди да си прескочил трапа. Вдяваш ли или ти е трудно?Не мисля да ти влизам в обяснителен режим, защото ще е просто загуба на време.
Само ще те питам, ти като си ваксиниран, защо се интересуваш от нас неваксинираните? Нали си защитен, какво те е еня за нас ?
Коментиран от #100
23:15 15.09.2021
99 Не не и пак не
До коментар #83 от "Ваксиниран1403":
Лично аз ти отстъпвам всичките ваксини, които са предвидени за мен и цялото ми семейство. Набий си ги всичките и бъди като Маклауд, вечен.23:19 15.09.2021
100 Ваксиниран1403
До коментар #98 от "Не не и пак не":
Изобщо не съм загрижен за вас а за себе си. Виж коментар 95.Коментиран от #102
23:25 15.09.2021
101 Ваксиниран1403
До коментар #97 от "Кунчев":
В Полша, Чехия, и Словакия делта вълната тепърва едвам започва. Прекалено рано е още за извади за тях ще ги коментираме след месец месец и половина. Ако става дума за страни с голяма степен на ваксинация през които е минала делта и имат малко случаи не по-малко интересна от Дания е Португалия. Но в тези неща мистерии няма, а строги зависимости. Масовата ваксинация в Дания и Португалия беше в 2-3 месеца преди да настъпи делта вълната.За сметка на това страните с висока степен на ваксинация които имаха по-високи делта вълни бяха се такива в които масовата ваксинация беше главно през зимата или ранната пролет тоест преди повече от 6 месеца например Великобритания и Израел.Коментиран от #104
23:31 15.09.2021
102 Не не и пак не
До коментар #100 от "Ваксиниран1403":
Четох ти безсмислените брътвежи не само на пост 95, а и всички и какво?Ревеш срещу неваксинираните? И мен не ме интересуват ваксинираните, ама не съм излязъл да рева като магаре срещу тях щот ми пречат. 5 пари не давам за тях и теб.
Няма да се ваксинирам и ти не можеш да направиш нищо. Това е. Свиквай.
Коментиран от #103, #105
23:33 15.09.2021
103 Ваксиниран1403
До коментар #102 от "Не не и пак не":
За съжаление тук при нас нерационалните хора като теб са много и всички ще платим солено за това. Това ни е съдбата като общество явно. Заслужаваме си го. Заради това винаги сме били и винаги ще бъдем последни по всичко положително и първи по всичко негативно.Коментиран от #106
23:40 15.09.2021
104 Не не и пак не
До коментар #101 от "Ваксиниран1403":
Не отричам, че има такъв вирус, но май само ти не разбра, че ваксинацията не предпазва от повторно заразяване с някой мутирал щам на вируса и повторно разболяване. Дори го даваха по телевизията, че е така. И сега, какво дай да се дупчим с 2-ра, 3-та, 4-та и 2347654-та ваксина ли ? Няма да стане. Всеки сам решава дали да се ваксинира или не.Аз лично за себе си съм го решил и няма да се ваксинирам. Каквото е рекъл Господ това ще е, но да ставам съвсем сам доброволно бяло опитно мишле и някой да си прави експерименти на мой гръб, НЯМА ДА СТАНЕ. Защо трябва да се подписва информирано съгласие преди ваксинацията? Това не те ли притеснява? Значи, ако стане нещо с ваксинирания производителя на ваксината да не носи отговорност. А, защо тази фирма се опасява от това? Затова не си ли се замислял?
Коментиран от #109, #113
23:40 15.09.2021
105 Ваксиниран 1405
До коментар #102 от "Не не и пак не":
То ти ревеш,ама понеже те е страх си стоиш у дома и само гледаш през прозореца навън как хората се движат и само цъкаш и си псуваш страхливата глава.Коментиран от #107, #108, #110
23:43 15.09.2021
106 Не не и пак не
До коментар #103 от "Ваксиниран1403":
Зa щастие тук при нac мислещите хoрa кaтo мен ca мнoгo и точно заради това сатанинския замисъл тук не успя. И не заради такива като мен cмe винaги пocлeдни пo вcичкo, а заради манипулатори като теб, които манипулират хората в техния избор и от 31 години позволяваме да ни управляват хора мислещи само и единствено за себе си точно като теб.Да не би хората тук да работят по-малко от страните от ЕС, да не би да са по-необразовани или неподготвени? Отговорът е не и доказателство за това е, че един специалист тук взема примерно 900 лв. заплата и когато излезе в чужбина заплатата му там е в пъти по-голяма. Значи там го оценяват и заплащат подобаващо. А тук, защо вие феодалите не му плащате така, както трябва и както са го оценили на запад? Ето заради такива като теб сме на последно място по заплати и по всичко.
23:49 15.09.2021
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 Не не и пак не
До коментар #105 от "Ваксиниран 1405":
Не аз, а ти ревеш, защото имаш претенции към такива като мен неваксинирани. Аз няма, за какво да рева, защото не ми пука кой е ваксиниран и кой не.23:54 15.09.2021
109 Ваксиниран1403
До коментар #104 от "Не не и пак не":
Ако някои очаква доживотен имунитет срещу респираторен вирус без значение дали естествен или изкуствен е просто наивен. Ако имаше такава нещо от грип всеки щеше да боледува само веднъж в живота си или щеше да се ваксинира еднократно.Срещу респираторните вируси имунитета е между 6 и 12 месеца независимо дали имунитета е изкуствено създаден чрез ваксинация или естествен чрез боледуване. От тук нататък ваксинацията на 6 месеца ще е стандарт точно както ваксинацията срещу грип преди всеки грипен сезон е нещо напълно естествено и не правещо впечатление на никои.
Коментиран от #111
23:55 15.09.2021
110 Пламен
До коментар #105 от "Ваксиниран 1405":
102 те пита за информираното съгласие, кажи нещо по темата. Другото е ясно. Ние, неваксинираните, сме прости хора, АЙДЕ да ни обясниш за информирано съгласие. Моля.Коментиран от #112, #114
00:02 16.09.2021
111 Не не и пак не
До коментар #109 от "Ваксиниран1403":
Добре, че сам си пишеш +, не че ме интересува, но е смешно.А сега сериозно - грипа си е нещо съвсем естествено и си го има от много години. Срещу него също никога не съм се имунизирал. А този Ковид от къде се пръкна, че да се налага всяка година хората да се ваксинират срещу него? Къде беше до сега този вирус? Защо изобщо се хабиш да сравняваш грипа с Ковида?
И сега не ми обяснявай как китайците са яли прилепи и всякаква друга гад и от тях са го прихванали, защото китайците от хиляди години ядат всичко де що мърда и до сега не е имало Ковид.
00:07 16.09.2021
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Ваксиниран1403
До коментар #104 от "Не не и пак не":
Стига манипулации и лъжи. Когато в болницата ти правят определени манипулации също се разписващ, че си съгласен и си запознат с това което ще ти правят, но то не значи, че не можеш да си търсиш правата по съдебен път ако смяташ, че са ти накърнени.Откъде на къде твърдите подобни глупости за съгласието което се подписва при ваксинация. Това е гнусна пропаганда в която няма нищо вярно. Това много лесно може да се провери, но никои не си прави труда да провери и това се използва като “сигурно доказателство” от антиваксърите.Вземи прочети какво точно подписваш при ваксинация, а не пиши глупости. Единствено се подписващ, че искаш да бъдеш ваксиниран с еди си коя ваксина и, че се си запознал с противопоказанията, взаимодействието с други лекарствени продукти и очакваните нежелани лекарствени реакции описани в характеристиката на ваксината. Нищо повече от това.Това се прави защото ваксинацията е по желание и не е задължителна. Това е доказателството, че ти си пожелал това, а не че лекаря те е заблудил и те ваксинирал без ти да си искал това. За ваксините по желание винаги се подписваш, че си съгласен. Така е било и преди така е и сега така ще бъде и в бъдеще. Въпроса е принципен и няма нищо общо с конкретна ваксина. При ваксинация срещу грип срещу се разписваш.При ваксинация не се подписва никаква декларация, а информирано съгласие. Текста му е достъпен навсякъде и в него такива глупости които пропагандират антиваксърите няма.
Не се подписва документ
Коментиран от #115, #116
00:08 16.09.2021
114 Не не и пак не
До коментар #110 от "Пламен":
Не му е удобно или просто не се е замислил над това "умника" как да отговори00:10 16.09.2021
115 Ваксиниран1403
До коментар #113 от "Ваксиниран1403":
Не се подписва документ за освобождаване от отговорност на никои.Няма такъв факт, че производителите на ваксини не носят отговорност извън антиваксърските глави. Даже има заведени съдебни искове срещу производителите на ваксините. Дали има основания за тези искове е друга тема, но съда е за това да се произнесе. А откъде тръгна пропагандата по темата е много важно. Тя тръгна от тъпотията която сътвориха европейските бюрократи съгласявайки се час от договорите с производителите на ваксини да не са публични. Тези договори отдавна обаче изтекоха и там се вижда от какво е освободен производителя. Това не е от отговорност, а от съдебните разходи при завеждане на дела срещу него. Тези разходи се поемат от държавата закупила ваксините. Освен това държавата се задължава да съдейства на производителя осигурявайки всичката необходима информация за изясняването на всеки случаи които е обект на съдебен спор.Ако някои заведе дело докаже , че е пострадал от ваксината и е получил страничен ефект който не е описан в характеристиката на ваксината ще осъди производителя и ще си получи обезщетение от него. Съдебните разноски са едно самото обезщетение е нещо съвсем друго.Освобождаване на отговорност няма, а освобождаване от съдебни разноски, но скриването на договора доведе до пропагандата която се повтаря и до днес като сигурно доказателство от антиваксърите истерично.
Коментиран от #117, #119
00:15 16.09.2021
116 Не не и пак не
До коментар #113 от "Ваксиниран1403":
"Eдинcтвeнo ce пoдпиcвaщ, чe иcкaш дa бъдeш вaкcинирaн c eди cи кoя вaкcинa и, чe ce cи зaпoзнaл c прoтивoпoкaзaниятa, взaимoдeйcтвиeтo c други лeкaрcтвeни прoдукти и oчaквaнитe нeжeлaни лeкaрcтвeни рeaкции oпиcaни в хaрaктeриcтикaтa нa вaкcинaтa".Браво бе гений на титаничната мисъл.
И като си се запознал с това какво са написали в прoтивoпoкaзaниятa и ти вярваш бяло наивно мишленце така ли?
А какво ти разбира на теб главата от взaимoдeйcтвиeтo на тази ваксина c други лeкaрcтвeни прoдукти и oчaквaнитe нeжeлaни лeкaрcтвeни рeaкции? Да не би да си лекар? Колко си ми наивничък ти. Човек жив да те оплаче.
Човек като теб с претенции да е умен да не би да очакваш да ти напишат, че еди коя си ваксина ще ти направи тромбози, другата ще те доведе до безплодие, третата пък ще ти промени еди какво си? Ти наистина ли очакваш да ти напишат това? Или викаш щом не са го написали значи е безопасно и няма да стане?
Ей умнико, за да се пусне едно лекарство на пазара минават поне 10 години клинични изпитания, за да се видят страничните му ефекти и чак тогава му се разрешава или не да влезе в производство и продажба. А от началото на Ковид истерията минаха едва година и нещо. Кога успяха да измислят ваксините, да ги пробват и да видят техните странични ефекти, че сега се напъват да ваксинират? Къде е края на 2019 г. и къде е 2029 г.? Ти изобщо знаеш ли в коя година живеем?
Коментиран от #118, #120
00:23 16.09.2021
117 Ваксиниран1403
До коментар #115 от "Ваксиниран1403":
Напротив в характеристиката на всяка ваксина и лекарство пишат всеки страничен ефект за който дори има само основателно подозрение без да е изрично доказан. Правят го защото ако са те информирали, че съществува даден риск с дадена вероятност за възникване. Тези странични ефекти с които се запознал от характеристиката ги приемаш и за тях не може да имаш претенции ако възникнат, но за всеки страничен ефект който не е описано в характеристиката на ваксина или лекарство винаги можеш да съдиш производителя. Дори споменатите от теб тромби са описани в характеристиката на някои от ваксините, за които има подозрения ,че увеличават вероятността от възникването им при ваксинирани. Но въпросните тромбози не са при всички ваксини и честотата на възникване и изключително ниска. По няколко човека на милион ваксинирани. Ако почетеш листовката на аспирина ще установиш, че при него описаните странични ефекти са много по-страшни от тези на ваксините, а за по-сериозните лекарства изобщо няма да споменавам.00:42 16.09.2021
118 Ваксиниран1403
До коментар #116 от "Не не и пак не":
Останалите глупост които си написал не са странични ефекти на никоя ваксина, а напълно безпочвени спекулации и антиваксърска пропаганда. Първо между лекарство и ваксина има огромна разлика. Лекарства се приемат всеки ден в продължение на години и може да има странични ефекти които да се появят след продължителна непрекъсната употреба. При ваксините не е така. Никъде няма изискване да се прави изпитване за години за да бъде пусната на пазара една ваксина Няма такова изискване. Няма и смисъл от такова нещо няма ваксина която да предизвиква страничен ефект които се появява след години.Страничните ефекти се наблюдават в периода в които е научно обосновано да се появят.Имали случаи в историята при които страничен ефект на ваксина, а не на лекарство да се е проявил след години от ваксинацията? Страничните ефекти на ваксините се проявяват моментално или в рамките на броени дни след ваксинацията до месец два максимум всичко друго е безпочвени спекулации със страховете на хората.Коментиран от #123
01:01 16.09.2021
119 Пламен
До коментар #115 от "Ваксиниран1403":
Я, си прочети пак, документа, който си подписал. Но ти го нямаш, нали? Получи ли втори екземпляр от твоетоинформирано съгласие? Не, не си. Ваксината е въпрос на свободна воля, аз не съм против ваксинираните, против системата на избор съм.Коментиран от #121, #122
01:07 16.09.2021
120 Ваксиниран1403
До коментар #116 от "Не не и пак не":
Кое е научното основание на базата на което да се прави каквото и да е предположение за дълготрайно въздействие на една ваксина? Ако някои се притеснява от последствия след много години от ваксинацията защо не се притеснява от аналогични дълготрайни ефекти от преболедуването? И за едното няма доказателства и за другото няма, защото толкова време не е минало. Дори за здравословни проблеми продължаващи по 6 месеца след преболедуване на някои хора има доказателства, за такива при ваксинация няма никакви. Да, но ваксината е страшна, а заболяването не е. Хайде някои антиваксър да се опита да изясни логиката на тези твърдения, че да взема да повярвам.01:09 16.09.2021
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 Ваксиниран1403
До коментар #119 от "Пламен":
Аз си го попълних предварително в къщи информираното съгласие и съм го почел многократно за разлика от теб.Ето точния му текст:
Приложение към т. 8
Информирано съгласие за извършване на ваксинация срещу COVID-19
І. Долуподписаният ……………………………………………………….,
(трите имена)
ЕГН: ………………………., лична карта № ……………….., издадена на ………….. от ………………………
Адрес:……………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………….
В лично качество или в качеството си на родител/настойник или попечител на лицето (ненужното се зачертава):
• …………………………………………………………………………………..
(трите имена на лицето)
Заявявам че:
1. съм запознат с ползите от ваксината срещу COVID-19 …………………………… (вписва се търговското име на ваксината), рисковете от заболяването и неговите усложнения; показанията, начина на приложение, противопоказанията, взаимодействието с други лекарствени продукти и очакваните нежелани лекарствени реакции на прилагания биопродукт;
2. уведомен съм, че при възникване на нежелани реакции след ваксинация следва да съобщя за появата им по всяко време на медицински специалисти или на Изпълнителната агенция по лекарствата чрез попълване на електронен формуляр за съобщаване на нежелани лекарствени реакции от немедицински лица, достъпен на следния линк: съм съгласен да ми бъде/да бъде (ненужното се зачертава) приложена ваксина срещу COVID-19 ………… (вписва се търговското име на ваксината).
дата: …………… 1. ………………………….
Коментиран от #124
01:20 16.09.2021
123 Пламен
До коментар #118 от "Ваксиниран1403":
Виждам, че си много информиран, я кажи честно, има ли лаборатория в Световен мащаб, която е изолирала вирус КОВИД19?, защото ваксина няма как да има, ако не е така.Коментиран от #126
01:21 16.09.2021
124 Пламен
До коментар #122 от "Ваксиниран1403":
Общи приказки. Добре написан текст, без изрично описани евентуални последствия. Тези имат много добри адвокати/юристи/в областта на медицинското право. Но, ти си прав, документа е изготвен безупречно и професионално.01:28 16.09.2021
125 Ей ме на
01:28 16.09.2021
126 Ваксиниран1403
До коментар #123 от "Пламен":
Поредната антиваксърска опорна точка вирус нямало само картинки имало.А хората боледуват и умират от картинките нали. Хайде сериозно миналата година имаше наивници дето вярват на това вече няма. Много хора вече боледуваха други познават достатъчно много боледували имат информация от хора които познават не при всички е леко. За огромно съжаление много хора познават и хора които не са сред живите от “твоите картинки”.Още март месец 2020 целия вирусен геном беше публикуван. Вече има огромни бази данни в които е качен кода на всеки един вирусен варията на вируса открит на различни места по света. Чрез тези бази се изследва вирусната еволюция, а вие си повтаряйте опорните точки, че вирус не бил изолиран.Коментиран от #128
01:32 16.09.2021
127 менко
01:34 16.09.2021
128 Пламен
До коментар #126 от "Ваксиниран1403":
Попитах ясно и кратко, има ли, изолиран КОВИД19 вирус. Отговор от Вас, не получих. Въртим се в една и съща дилема:"що е то КОВИД19"? Аз съм за имунизация, но в условия на личен избор, защото не съм убеден, че ваксина срещу Вариола, е измислена за осем/8/месеца.Не се конфронтирам с Вас, просто задавам логични въпроси, на които нямам отговори, затова общувам с хора с различно от моето виждане.Коментиран от #129
01:51 16.09.2021
129 Ваксиниран1403
До коментар #128 от "Пламен":
Отговорих вече.Още март месец 2020 целия вирусен геном беше публикуван.Създаването на ваксини от 1796 когато е създадена първата ваксина срещу вариола до днес е доста различен процес.Коментиран от #130, #146
02:11 16.09.2021
130 Пламен
До коментар #129 от "Ваксиниран1403":
Сложих Ви +, защото ми отговорихте, но вирусни геноми, не се "разработват" за толкова кратко време. Уловката беше, че за да имаме геном, трябва да изолираме вируса в лаб. условия. Нямам такава информация до сега. Но, така или иначе, вирус има. Въпросът е:защо, хора, които са със съпътващизаболявания, в следствие на което, са починали са ковид пациенти? Защото, пътеката е 2000лв.Защо човек с креатинин 700!е починал като болен от КОВИД? Да видим и тази тема. Има много теми за обсъждане, освен ваксинацията, или греша?Коментиран от #131, #136
02:47 16.09.2021
131 Ваксиниран1403
До коментар #130 от "Пламен":
Вируса е изолиран отдавна и то не от една лаборатория, а от стотици лаборатории по целия свят даже вече сигурно са хиляди, а не стотици.Първата европейска лаборатория изолирала вируса беше италианска и това беше още февруари месец на 2020. Изолирания вирус беше от китайски туристи.Въпроси теми има много и има много по-интересни от повдиганите от вас. Истината по темата която повдигате е, че за определени хора вируса е смъртоносен и те са обречени без значение, че са в перфектно здравословно състояние. Това най-вероятно е свързано с генетични особености на тези хора. Процента на тези хора е може би около 0.5%. Може би около 10% от хората са предразположени към тежко боледуване от вируса. Когато тези хора се окажат с влошено здравословно състояние нещата за тях стават критични. Почети всички широко разпространени хронични заболявания се влошават изключително много от боледуването от вируса. В този случаи много от тези хора не успяват да се възстановят и умират. Може вируса да не е директната причина за смъртта, но той е причината за рязкото влошаване на хроничните им заболявания и тези хора умират защото са се заразили. Ако те не се бяха заразили щяха да са живи още години, а може и десетки години.Именно това е причината за голямата смъртност в България. Населението ни е застаряващо с много хронични заболявания и то в много от случаите не добре контролирани.Колкото до креатинина едно от много честите усложнение след ковид е бъбречно увреждане. Мои род
Коментиран от #132
03:28 16.09.2021
132 Ваксиниран1403
До коментар #131 от "Ваксиниран1403":
Мои роднина които нямаше никакви проблеми с бъбреците след прекаран умерено тежък ковид(на кислород около седмица) имаше огромни проблеми именно с бъбреците и се наложи два пъти да лежи в болница заради това в рамките на два месеца.03:34 16.09.2021
133 Истината и само
Коментиран от #135
05:19 16.09.2021
134 Ами ако продължим да имаме
До коментар #20 от "Румпелщилцхен":
най-високата смъртност никакъв чужденец няма да припари до зимните ни курорти. Ще сме в тотална изолация от другите държави. А хората сами се отказват да ходят по заведения в момента. Дори да не са затворени има отлив и е съвсем нормално това, защото все пак не всички са пълни д. били, а инстинктът за самосъхранение е най-естественото нещо на света. А заради присъствената учебна година след месец най-много по всяка вероятност ще имаме ежедневно над 100 починали. Кунчев с нищо не ви е виновен. Просто ви казва истината. Във Варна ковид отделенията се пълнят много бързо.05:23 16.09.2021
135 Максимално се отлага интубацията.
До коментар #133 от "Истината и само":
Повечето хора са на кислород в интензивните отделения.Но няма много персонал в ковид отделенията и затова смъртността е толкова висока. И защото много хора влизат в болница вече в много тежко състояние. А като не искате да се ваксинирате ще има мерки, както и да се казва главният здравен инспектор. И колкото по-малко се спазват толкова по-зле ще става.И ще трябва да се въвеждат по-строги. Какво не е ясно?!05:33 16.09.2021
136 Ами защото ковид уврежда не само
До коментар #130 от "Пламен":
дробовете, а и сърдечно съдовата система , а далеч не рядко и бъбреците. А ако си имал някакъв бъбречен проблем и преди да се заразиш става много, много зле. Моя позната, която е на диализа и е в листата на чакащите за бъбречна трансплантация се зарази с ковид миналия октомври точно в болницата, където и правеха диализа. Кара го доста тежко и креатинина ѝ, който и без друго е наднормен скочи до небесата пак. Тя се възстанови и се позакрепи.Видях я на плажа преди месец. Но каза, че е имало и други заразени, които не са успели да прескочат трапа. Имам съседка, която от 17 години е на диализа. Цветът на лицето ѝ е сивожълт, но е още жива и е на крак. Но ако се зарази с ковид едва ли би оцеляла. Вече е на 70 години. Затова е много важно персоналът, който работи в болниците да е здрав и да съблюдава строго мерките за дезинфекция и за лична защита. За да няма пациенти заразени в самите болници, където попадат по друг повод, а не заради ковид. Майката на колега попадна в болница след падане и среднотежка фрактура на подбедрицата. Оперираха я, но на втория ден след изписването вдигна висока температура и разви и друга симптоматика и PCR теста показа, че е с ковид. Хоспитализираха я в ковид отделение, а след още няколко дни и съпругата му, която се грижеше за бабата след изписването ѝ от ортопедията. Бабата почина, жена му оцеля, но дълго време имаше сериозни здравословни проблеми.06:05 16.09.2021
137 А какво
До коментар #76 от "асдфгхйк":
се прави по време на пандемия? Чакат тежко болните да умрат и после ваксинират оздравелите?06:17 16.09.2021
138 Пука ми
Те ше ми казват кво да праа ...
06:41 16.09.2021
139 Нека се държим като ШВЕДИТЕ на Балканите
07:01 16.09.2021
140 Неваксиниран
07:23 16.09.2021
141 СЛОНА
08:07 16.09.2021
142 Гого
Коментиран от #143, #144
08:19 16.09.2021
143 А още малко
До коментар #142 от "Гого":
ти остава! Няма се коркаме ний за неколко иляди изгорели сухи съчки и 4-5 милиарда за лекари и компенсации за бизнеса.Нямало да идва никой у нас! И кво ми пука?!?
08:31 16.09.2021
144 Не не и пак не
До коментар #142 от "Гого":
Очевадно народът, който обиждаш е по-умен от теб. За пореден път питам такива ваксинирани като теб на теб лично кво ти пука, че ние не сме ваксинирани? Ти нали си ваксиниран и безсмъртен?Коментиран от #149
10:56 16.09.2021
145 КОВИД20
Малката Лидия така и не успява да се скрие от Йозеф Менгеле. Той я подлага на опити с ваксини. След безбройните инжекции тя изпада в безсъзнание.
Историкът Зденек Зофка предполага, че Менгеле е бил по-скоро завладян от "безграничен цинизъм", който му позволява да третира жертвите си не като хора, а като "всъщност вече мъртъв материал", като "морски свинчета".
Всички прилики са случайни!
13:37 16.09.2021
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 Лекарю
До коментар #146 от "Лекар":
Пиша ти "лекарю" щото не ти знам името ...15:00 16.09.2021
148 Мунчев
10:47 17.09.2021
149 Мунчевпеерас
До коментар #144 от "Не не и пак не":
Той НЕ Е фъксиниран!Я го питай?И семейството му...10:48 17.09.2021
150 идиоти има
17:00 17.09.2021
151 Този коментар е премахнат от модератор.