Отидете към основна версия

25 995 20

Бруталното Audi RS6 DTM на Йон Олсон

  • jon ollson-
  • audi-
  • rs6-
  • dtm-
  • gumball-
  • 3000

Йон Олсон е един от най-известните фрийстайл скиори в света, спечелил цели 9 медала от X-Games. С годините страстта му към колите взема превес и той става създател на едни от най-лудите автомобили, които участват в ежегодното рали Gumball 3000. Богатата му история с колите е впечатляваща, като всичко започва от Mazda B2000.

След това се прехвърля на VW Passat W8, Camaro от 71-ва със 700 конски сили и Subaru WRX STI, чийто двигател гръмва още на първия ден. Не след дълго стъпва на пистата, а там първата му кола е BMW E30, след това минава на BMW M3 CSL, която остава една от любимите му и с която навърта цели 3 000 обиколки по пистите.

Първата от тежката артилерия е иконата BMW E36 GTR, с която карвира по пистите. После идва Porsche 996 Turbo, което има кратка съдба от само един ден поради участия в ски състезания и е разменено за Gallardo. След като пробва Ultima GTR на един от дните, прекарани на пистата, Йон Олсон се сдобива с такава за дълго време и следват няколко преобразявания. Следва превръщането на Gallardo в зимна играчка и монтирането на ски багажник.

Втората му зимна играчка отново е на същия производител, но този път е по-голямото Murcielago LP640. След това Олсон се сдобива с по-мощната му версия LP670 Super Veloce, която определя като една от най-бруталните. Не минава и без Nissan GT-R, на който навърта цели 50 000 км. Идва ред и на уникално раздуто карбоново Audi R8, наречено PPI Razor GTR с компресор и мощност от над 800 конски сили.

Първата му голяма кола е скромно дизелово Q7. Трансформациите на Ultima продължават с Rebellion R1k и R2k, с който участва на две Gumball ралита, но липсата на климатик не го очарова. Така се стига до това брутално Audi RS6, което в началото си е в напълно оригинален вид, като се изключи задължителната камуфлажна окраска.

Пълната промяна на това "семейно комби" е вдъхновена от автомобилите на марката, състезаващи се в DTM. Аеродинамичните детайли са изработени изцяло от въглеродни нишки, както и ски багажникът. За повишаване на мощността до почти 1 000 конски сили се грижи пакетът STM Stage 3+, който работи заедно с турбокомпресори TTE9хх със златно покритие.

Подобренията продължават със състезателна изпускателна система от Milltek. Естествено при тази брутална мощност окачването е заменено също със състезателно Intrax, а спирачната система е Movit. Широките гуми Michelin са обути на джанти ADV.1, но на снимките се забелязват и комплект сликове и комплект зимни гуми с шипове. Дано лудостта на Йон продължава да изумява със стила си, а относно Gumball 3000 - ралито стартира на 23 май в Стокхолм и завършва в Лас Вегас.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини