Last news in Fakti

5 Април, 2015 08:00 25 980 20

Бруталното Audi RS6 DTM на Йон Олсон

  • jon ollson-
  • audi-
  • rs6-
  • dtm-
  • gumball-
  • 3000

Йон Олсон е един от най-известните фрийстайл скиори в света, спечелил цели 9 медала от X-Games. С годините страстта му към колите взема превес и той става създател на едни от най-лудите автомобили, които участват в ежегодното рали Gumball 3000. Богатата му история с колите е впечатляваща, като всичко започва от Mazda B2000.

След това се прехвърля на VW Passat W8, Camaro от 71-ва със 700 конски сили и Subaru WRX STI, чийто двигател гръмва още на първия ден. Не след дълго стъпва на пистата, а там първата му кола е BMW E30, след това минава на BMW M3 CSL, която остава една от любимите му и с която навърта цели 3 000 обиколки по пистите.

Първата от тежката артилерия е иконата BMW E36 GTR, с която карвира по пистите. После идва Porsche 996 Turbo, което има кратка съдба от само един ден поради участия в ски състезания и е разменено за Gallardo. След като пробва Ultima GTR на един от дните, прекарани на пистата, Йон Олсон се сдобива с такава за дълго време и следват няколко преобразявания. Следва превръщането на Gallardo в зимна играчка и монтирането на ски багажник.

Втората му зимна играчка отново е на същия производител, но този път е по-голямото Murcielago LP640. След това Олсон се сдобива с по-мощната му версия LP670 Super Veloce, която определя като една от най-бруталните. Не минава и без Nissan GT-R, на който навърта цели 50 000 км. Идва ред и на уникално раздуто карбоново Audi R8, наречено PPI Razor GTR с компресор и мощност от над 800 конски сили.

Първата му голяма кола е скромно дизелово Q7. Трансформациите на Ultima продължават с Rebellion R1k и R2k, с който участва на две Gumball ралита, но липсата на климатик не го очарова. Така се стига до това брутално Audi RS6, което в началото си е в напълно оригинален вид, като се изключи задължителната камуфлажна окраска.

Пълната промяна на това "семейно комби" е вдъхновена от автомобилите на марката, състезаващи се в DTM. Аеродинамичните детайли са изработени изцяло от въглеродни нишки, както и ски багажникът. За повишаване на мощността до почти 1 000 конски сили се грижи пакетът STM Stage 3+, който работи заедно с турбокомпресори TTE9хх със златно покритие.

Подобренията продължават със състезателна изпускателна система от Milltek. Естествено при тази брутална мощност окачването е заменено също със състезателно Intrax, а спирачната система е Movit. Широките гуми Michelin са обути на джанти ADV.1, но на снимките се забелязват и комплект сликове и комплект зимни гуми с шипове. Дано лудостта на Йон продължава да изумява със стила си, а относно Gumball 3000 - ралито стартира на 23 май в Стокхолм и завършва в Лас Вегас.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 qwerty

    3 0 Отговор
    намерил си спонсори човека.....

    Коментиран от #10

  • 2 само селяните карат TOYOTA

    2 5 Отговор
    знае какво да кара е30 си е доста сериозна кола
  • 3 Сульо

    3 4 Отговор
    "Subaru WRX STI, чийто двигател гръмва още на първия ден" - Бухахаха... Айде сега да дойде "мега ум" от гилдията на обувките за баня (джапанки) и да разясни колко мега-хипер-супер дупер са японските и колко са най-по-по-най мега-хипер-ултра по в сравнение с немските...

    Коментиран от #6

  • 4 до сульо

    3 2 Отговор
    Eй сульо и пульо, всеки мотор може да гръмне.
    2010г помагах на един МЛ АМГ 63 на 12000км с
    блокирал двигател.Просто му дошло времето.
    Та така сульо бърши си сополките и се пули!
    И си гледай картинката на кошника който ти харесва.
    Ще си го купиш, ама друг път!

    Коментиран от #7

  • 5 Владо

    2 0 Отговор
    Супер совалка за извън рамките на слънчевата система...
    Не знам в кой сервиз ще отиде когато се наложи;))
  • 6 ярослав станчев

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Сульо":

    Така е,на всяка кола може да и гръмне двигателя.Ама на тоя шемет от всичките му 17 коли май само на Субаруто мотора е гръмнал още първия ден.
    Нищо лошо не искам да кажа за Субару.Просто на неговото му е дошло времето.Както сам се изрази.
  • 7 Сульо

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "до сульо ":

    @4 Може...ма що така се припотвате да мъкнете от 10 дерета вода колко най-по-по били, пък сега всеки могъл... Ми като може за каква ултра хипер най-по-по надеждност и инженерно превъзходство балалайкате бе кал*ф? И забеляза ли колко японски кенефа и колко КОЛИ е сменил човекът? Или ти ги разбираш повече? Самодето такива като неговите и на картинка не си ги виждал... Помагал... с какво бе? С чоплене на семки и цъкане с език? И по какво разбра, че му гръмнал мотора на МЛ-а?
    Да нямаш ренгенови цайси? Оди си пиши домашните, оти се виде...
  • 8 БъМъВъгз

    2 0 Отговор
    Тоя кенеф E30 бързо го е разкарал, което е нормално, защото то си е Голф 2, но с багажник - разлика няма никаква - всеки втори селчук кара такова по селата разбира се с тунинг лепенки м5, м7 и м12 ...
  • 9 ми от село си

    2 0 Отговор
    Супер е, но само по асфалт да го караш! Не знам как ще се качи до тоя лифт. При сняг повече от 5 см. ще изпотроши всички спойлери!!! :)
  • 10 Роман Ценов

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "qwerty":

  • 11 amateur

    6 0 Отговор
    Здравейте. Автомобила , че е ненормално луд то се вижда! Еваларка на притежателя! Макар и да съм заклет фен на Audi, не бих отказал и Subaru WRX STI нищо, че им гърмели моторите. След като го отремонтират могат да ми го подарят ако поискат- въпросното Subaru е също култова кола. Винаги са ми били интересни разбирачите в този сайт, изказващи крайни мнения за качествата на която и да е марка автомобили. Макар през живота си да не са сменили едни накладки / предни или задни или комплект/ да не говорим за карета, маншони, съединител, зацепване на ангренажни и смяна на др. ремъци и т.н. Най-вероятно и гумите/ зимни и летни/ в гумаджийница им ги сменят. Да не говорим да проектират, разработят и изпитват автомобили за масова употреба. Та към всички тези-уважавайте труда на човеците в автомобилната индустрия, защото нищо не сте разбирали, не разбирате и едва ли ще разбирате нещо от автомобилостроене. Форумското образование дава поводи само за плямпане , а това че знанията и уменията са ви никакви много лесно се определя само като Ви прочете човек писанията.
    Лека вечер.

    Коментиран от #13, #15

  • 12 Незнайко

    2 0 Отговор
    Не ги разбирам много тези работи, ама да се дават толкова пари за коли, при положение, че хората се хранят с химизирана и нискокачествена храна, а не се инвестира в биоземеделие, ми се струва грешно.

    Коментиран от #16, #17

  • 13 mediator37

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "amateur":

    Кефиш ме заради грамотния и вежлив начин, по който говориш. Говориш ни на "Ви", че и го пишеш с главна буква. След пунктуационен знак оставяш интервал. Ако в началото на "Здравей." вместо точка беше сложил удивителен и на последното изречение - също, щях да падна от стола.
    Но упреците ти са малко крайни. Ще те следя изкъсо дали пишеш мнения за бокс, авиация, правосъдие. Нали не си боксьор, летец, съдия ?

    Коментиран от #14, #18, #20

  • 14 обикновен водач на МПС

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "mediator37":

    Мен пък не ме кефи. Не защото не е приятно да четеш нормално написан текст, а защото това трябва да е норма за всички нас, но за съжаление не е така. Ама даму намеря и едно дребничко кусурче: думата след "Здравейте" е подлог и следва дасе употреби пълен член.
    А що се отнася до смисъла на това, което е писал е прав на 100%.
    Аман от "разбирачи", дето само плюят "вражеската" марка автомобили.
    Всесъмсимислел, че форумите са място за споделянена опит, мнения и т.н., а то абикновено е място, където се избиват комплекси.
    Аз мога да си позволя само 22 годишната си Фиатка, но от време на време ми се е случвало да покарам по-нова и по-мощна кола.
    Всички си имат и плюсове и минуси, но накрая си оставаме само с един плюс - цената, която можем да си позволим и куп минуси, с които се оправдаваме, че не сме купили по-луксозна или по-мощна кола.
    А тези, пред които не стои този избор, те просто не пишат тук ...
  • 15 Ники

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "amateur":

    Аматьорче,
    Едва ли сам си сменяш зимните с летни гуми ако не са ти на два комплекта джанти.Всичко написано от теб ме навежда на мисълта,че си 12-13 годишен максимум.

    Коментиран от #19

  • 16 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Незнайко":

    Човека има пари- харчи ги за нещо, което го радва. Ти си последния който ще му казва какво да прави с парите си.
  • 17 нино

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Незнайко":

    човек такива като тебе пък дето всеки магазин в софия с надпис био храни ви лъже, че ядеш био храна въобще пък не трябва да пишат. био земеделие хаха. бегаи на село зими една мотичка 10 колеца 10 стръка домати и една количка оборска тор и те ти био храна.
  • 18 кико

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "mediator37":

    Прав е човека бе мен, аз съм сигурен, че ти не можеш едни накладки да смениш. Кво има да се пулиш, 1/3 от хората тука немогат винт да завият, а ето го и пордния тъпунгер с обсолютно липсваща техническа грамотност с ник Ники само няколко коментара по надолу. Гуми, байковец се сменят на машина като са на един джанти,тва не е гума на трактор да я сменваш с чук, щанга и веро. За повечето неща по окачването ти трябва як гедор и умения
  • 19 аматьор

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Ники":

    Здравей Ники.
    Имам четири зимни/195/65/15/на стоманени джанти с тазове и четири летни /205/55/16 на джанти от алуминиева сплав. Сам си ги сменям поради ред причини. Едната от многото е, че като ми ги монтират 205/55/16 джанти с въздушния пистолет, ако спукам гума на пътя, развиването на болтовете е почти невъзможно без почукване с чук по челото на болта. А чук в колата не карам.
    Ех де да бях на 12-13 години.....
    Лека.
  • 20 аматьор

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "mediator37":

    Здравей.
    Интересна логика. За бокса, летенето и правото.
    Поздрави.