Серийната версия на новия Ford GT ще се оборудва с 3.5-литров V6 с два турбокомпресора от семейството EcoBoost с мощност 700 к.с., съобщава американското сп. Car and Driver. Досега се смяташе, че възродената легенда ще разполага със 100 коня по-малко.
Новият GT ще бъде претъпкан с електроника. На борда ще има над 50 сензора, които ще събират по 100 гигабайта информация в час, и 28 микропроцесора, способни да обработват по 300 мегабайта в секунда. Датчиците ще отчитат всевъзможни данни като се започне от положението на педала на газта, мине се през ъгъла на атака на задното антикрило и се стигне до налягането в гумите.
Американската суперкола ще има тесен кокпит и врати, които ще напомнят едновременно на "крило на чайка" и "ножици". Конструкцията им е съобразена с необходимостта от генерирането на въздушни канали за междинните охладители и антикрилото. GT ще получи джанти от въглеродни нишки с централна гайка и карбон-керамични спирачки Brembo.
През юни в Париж Ford ще представи състезателна версия на модела за участие в 83-ото издание на маратона "24 часа на Льо Ман".
Серийната версия на новия GT ще се произвежда от канадската компания Multimatic Motorsports, която вече има няколко успешни проекта с Ford. Годишният тираж на модела ще бъде около 250 бройки. Първите от тях ще бъдат доставени на собствениците им догодина.