Серийната версия на новия Ford GT ще се оборудва с 3.5-литров V6 с два турбокомпресора от семейството EcoBoost с мощност 700 к.с., съобщава американското сп. Car and Driver. Досега се смяташе, че възродената легенда ще разполага със 100 коня по-малко.
Новият GT ще бъде претъпкан с електроника. На борда ще има над 50 сензора, които ще събират по 100 гигабайта информация в час, и 28 микропроцесора, способни да обработват по 300 мегабайта в секунда. Датчиците ще отчитат всевъзможни данни като се започне от положението на педала на газта, мине се през ъгъла на атака на задното антикрило и се стигне до налягането в гумите.
Американската суперкола ще има тесен кокпит и врати, които ще напомнят едновременно на "крило на чайка" и "ножици". Конструкцията им е съобразена с необходимостта от генерирането на въздушни канали за междинните охладители и антикрилото. GT ще получи джанти от въглеродни нишки с централна гайка и карбон-керамични спирачки Brembo.
През юни в Париж Ford ще представи състезателна версия на модела за участие в 83-ото издание на маратона "24 часа на Льо Ман".
Серийната версия на новия GT ще се произвежда от канадската компания Multimatic Motorsports, която вече има няколко успешни проекта с Ford. Годишният тираж на модела ще бъде около 250 бройки. Първите от тях ще бъдат доставени на собствениците им догодина.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Напред
12:02 14.05.2015
2 Monster
12:24 14.05.2015
3 некойси
14:24 14.05.2015
4 Гост
14:51 14.05.2015
5 Venom
16:40 14.05.2015
6 Нема Бира
18:35 14.05.2015
7 Пепката
19:15 14.05.2015
8 Shmeker
20:35 14.05.2015
9 Stan
Лелеееее! Аз кола ли си купувам или компютър? Да не почне да забива и да изкарва син екран?
Новото ще е вместо да лежиш под Москвича, да си преинсталираш Форд-а!
21:11 14.05.2015
10 Лудия Макс
21:30 14.05.2015
11 Стоян Стоянов
Коментиран от #12
14:57 15.05.2015
12 Гост
До коментар #11 от "Стоян Стоянов":
Ти изби рибата - нито след 10+, нито след 100+ ще може да си купим такъв Форд, какво остава да го караме при кварталния майстор. Това е пряк конкурент на Ферари и Ламборджини и никой със заплата от 400-500 евро, не може и да го сънува!Коментиран от #13
15:07 15.05.2015
13 Стоян Стоянов
До коментар #12 от "Гост":
баце, четеш каквото ти изнася. Много добре знам какво е Форд GT - далече съм от мисълта, че някога ще карам такъв автомобил.Говорех общо - за вграждането на купища електроника дори и в обикновените коли. Която ще дефектира определено след години ... Като цяло съвременните автомобили се приближават по-скоро до компютърни системи с ДВГ (ел. мотор), трансмисия, 4 колела и помощни системи. Но това е тенденцията - връщане назад няма.
Коментиран от #14
15:54 15.05.2015
14 Гост
До коментар #13 от "Стоян Стоянов":
Аз не виждам нищо лошо в това. Проблемът е, че на повечето хора са им непонятни тези технологии и си мислят, че сегашните автомобили се развалят повече заради електрониката. Това обаче не е така - спомнете си колко често се разваляха старите Москвичи и Жигулита. Единствената разлика е, че частите и ремонтите са непосилни за нашите доходи!15:09 16.05.2015