Отидете към основна версия

33 795 49

Тест на най-мощния Nissan Juke Nismo RS

  • nissan-
  • juke-
  • nismo-
  • rs-
  • тест

Повечето заводски наточени автомобили са или спортни купета, или седани и комбита, но рядко се случва тунинг майсторите на автомобилните производители да посегнат на кросоувър, при това на субкомпактен. Това обаче направиха специалистите от Nissan и заедно с рестайлинг версията на Juke представиха резачка, носеща наименованието Nismo RS. Екипът ни направи обстоен тест драйв на "нервното" кросоувърче, което впечатлява с повече мощност, по-остра настройка на шасито, по-мощни спирачки и допълнително оборудване.

Екстериор

Външно погледнат, новият Juke Nismo RS изглежда внушително и агресивно въпреки малките си габарити. Това е постигнато за сметка на нова броня, ефектни червени кантове, по-големи джанти и, разбира се, интересен заден спойлер, придаващ още повече спорт на малкото кросоувърче. Раздутите калници, тонираните стоп светлини и още ред по-дребни екстериорни детайли придават още повече "мускули" на малкия спортист. Като цяло можем да кажем, че корекциите не са много, но дизайнерите са успели да променят визията на колата и тя определено респектира въпреки скромните си габарити.

Интериор

Вътре отново се натъкваме на стилен и подчертано спортен интериор. Салонът е оборудван с предни Recaro седалки, които по традиция се характеризират със силно изразена странична поддръжка, но в случая при Juke Nismo RS не са прекалено твърди и може да се каже, че са си направо удобни. Отзад е тесничко, особено за по-ръстови пасажери, които ще изпитат дискомфорт и заради изцяло твърдия гръб на гореспоменатите Recaro предни кресла. Алуминиеви вложки на педалите, спортен волан с пера за превключване на предавките и спортно ориентирани прибори на арматурното табло подсилват усещането, че се намирате в истински расов автомобил.

Двигател и ходови характеристики

Nismo RS разполага с 1.6-литров DIG-T двигател, който генерира 214 к.с. 4х4 системата разполага стандартно с иновативната Torque Vectoring System на Nissan. Тя работи съвместно с Xtronic трансмисията на марката, а пиковият момент е 250 Нм. Juke Nismo RS се характеризира и със стратегическо заздравяване на каросерията, за да се увеличи устойчивостта на усукване, както и с по-мощна спирачна система с по-големи дискове спрямо стандартния Nismo модел. Ревизираните пружини и амортисьори завършват пакета от динамични подобрения. Резултатът - уникално ускорение, стабилност в завоите въпреки по-високия клиренс и същевременно нисък среден разход на гориво.

Цена

4х4 моделите на Juke стартират от 48 690 лв. Героят на нашия тест, най-мощният и динамичен Juke, се предлага за 59 640 лв. Цената не е ниска, но динамичните характеристики, отличното качество на материалите и на самата сглобка, както и богатото базово оборудване, превръщат "нервното" кросоувърче в една от достъпните резачки на нашия пазар. Единствената пряка алтернатива на Nissan Juke Nismo RS на нашия пазар е Mini John Cooper Works Countryman, който обаче е по-скъп. Ето и пълната ценова листа на 4х4 моделите на Juke.

Подробни технически характеристики за Nisan Juke , ще намерите  ТУК

Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.

Свързани новини