Повечето заводски наточени автомобили са или спортни купета, или седани и комбита, но рядко се случва тунинг майсторите на автомобилните производители да посегнат на кросоувър, при това на субкомпактен. Това обаче направиха специалистите от Nissan и заедно с рестайлинг версията на Juke представиха резачка, носеща наименованието Nismo RS. Екипът ни направи обстоен тест драйв на "нервното" кросоувърче, което впечатлява с повече мощност, по-остра настройка на шасито, по-мощни спирачки и допълнително оборудване.
Екстериор
Външно погледнат, новият Juke Nismo RS изглежда внушително и агресивно въпреки малките си габарити. Това е постигнато за сметка на нова броня, ефектни червени кантове, по-големи джанти и, разбира се, интересен заден спойлер, придаващ още повече спорт на малкото кросоувърче. Раздутите калници, тонираните стоп светлини и още ред по-дребни екстериорни детайли придават още повече "мускули" на малкия спортист. Като цяло можем да кажем, че корекциите не са много, но дизайнерите са успели да променят визията на колата и тя определено респектира въпреки скромните си габарити.
Интериор
Вътре отново се натъкваме на стилен и подчертано спортен интериор. Салонът е оборудван с предни Recaro седалки, които по традиция се характеризират със силно изразена странична поддръжка, но в случая при Juke Nismo RS не са прекалено твърди и може да се каже, че са си направо удобни. Отзад е тесничко, особено за по-ръстови пасажери, които ще изпитат дискомфорт и заради изцяло твърдия гръб на гореспоменатите Recaro предни кресла. Алуминиеви вложки на педалите, спортен волан с пера за превключване на предавките и спортно ориентирани прибори на арматурното табло подсилват усещането, че се намирате в истински расов автомобил.
Двигател и ходови характеристики
Nismo RS разполага с 1.6-литров DIG-T двигател, който генерира 214 к.с. 4х4 системата разполага стандартно с иновативната Torque Vectoring System на Nissan. Тя работи съвместно с Xtronic трансмисията на марката, а пиковият момент е 250 Нм. Juke Nismo RS се характеризира и със стратегическо заздравяване на каросерията, за да се увеличи устойчивостта на усукване, както и с по-мощна спирачна система с по-големи дискове спрямо стандартния Nismo модел. Ревизираните пружини и амортисьори завършват пакета от динамични подобрения. Резултатът - уникално ускорение, стабилност в завоите въпреки по-високия клиренс и същевременно нисък среден разход на гориво.
Цена
4х4 моделите на Juke стартират от 48 690 лв. Героят на нашия тест, най-мощният и динамичен Juke, се предлага за 59 640 лв. Цената не е ниска, но динамичните характеристики, отличното качество на материалите и на самата сглобка, както и богатото базово оборудване, превръщат "нервното" кросоувърче в една от достъпните резачки на нашия пазар. Единствената пряка алтернатива на Nissan Juke Nismo RS на нашия пазар е Mini John Cooper Works Countryman, който обаче е по-скъп. Ето и пълната ценова листа на 4х4 моделите на Juke.
Подробни технически характеристики за Nisan Juke , ще намерите ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Роман Ценов
Коментиран от #18, #49
11:02 03.06.2015
2 Караиванов
11:05 03.06.2015
3 Genko Missiran K K Hiranjgarbh
11:12 03.06.2015
4 968547
11:28 03.06.2015
5 456
11:46 03.06.2015
6 djiki
Коментиран от #7
11:52 03.06.2015
7 Жицата
До коментар #6 от "djiki":
Това е един различен и много красив автомобил, който няма нищо общо с масовата конфекция по пътищата, а изпълнението на нисмо е върха на сладоледа12:42 03.06.2015
8 hhhh
12:43 03.06.2015
9 Потребител
12:54 03.06.2015
10 гост
13:15 03.06.2015
11 хахаха
13:25 03.06.2015
12 оня същия
13:46 03.06.2015
13 RiKaRdO
Коментиран от #15
14:38 03.06.2015
14 ярослав станчев
50 хиляди струват Ауди С8 и Лексус ЛС от 2008-2009 г.Сто пъти по-коли от този пластмасов кашон.Тези хора съвсем загубиха връзка с реалността.
Коментиран от #16, #17
14:55 03.06.2015
15 Пешката
До коментар #13 от "RiKaRdO":
Какво означава да направиш другите смешни по пътя. Като тръгна на път единствената ми цел е да стигна до точка Б. Това, че някой си е пуснал круйз контрола на 100-110, за да кара икономично и да спести гориво, а ти го изпревариш с 140 и се мислиш за велик, че си ги направил на смешник? Май ти си смешния.Коментиран от #22
14:56 03.06.2015
16 Димитър
До коментар #14 от "ярослав станчев":
Но това Ауди с 5.2 литров двигател и 200к км пробег, е съвсем друг клас автомобил. Това е градско сув-че, направено да катери бурдюри и цопа из дупките и да паркира на сравнително малки места. А и на нов автомобил само сменяш масло и караш. Предните ми 3 автомобила все бяха на по 6-7 години, точно като примера, който даде. Какво ли не съм сменял. Е да хубаво е да караш автомобил с голям двигател, особено като тръгнеш на дълъг път из Европа.Сега карам нов автомобил с 1.6 двигател, и за 98к км. не съм сменял все още нищо. Само 5 пъти масло и това е. Общо към 2000лв. разход. На една от предните коли, само 1 част беше почти 3000лв и все още я пазя, защото ме е яд да я продам, че съм вложил толкова пари, заключена е в един от гаражите и прашасва.
Но до сега нито 1 марка не ме е оставяла на пътя, като говоря за пътешествия по 7-8000 км., но това е понеже си поддържам автомобилите.
Отделни марки и модели не коментирам, не слугувам на определена марка, живея 1 път и искам да взимам всеки път различна марка, за да видя плюсовете и минусите.
15:15 03.06.2015
17 Гост
До коментар #14 от "ярослав станчев":
Кое колко струва и кое колко си заслужава....е твое решение и не е нужно да си го налагаш.....Като нямаш пари за нещо от сорта е нормално да плюеш по количката,която е изключително симпатична и си заслужава парите! В класа на Семейство 500,Семейство Мини и Семейство DS! Градски предложения за хора с добър и стабилен доход,които искат нещо различно и модерно! Във Франция специално тези коли са на почит!
15:33 03.06.2015
18 Име на гост
До коментар #1 от "Роман Ценов":
Това недоразумение има мотор от клио рс спорт. От Низмо са направили само боди кит и 14+ кс. За 60 бона си е направо пледнижки грабеж. Неприложими конски сили затворени в отвратително купе. Срам и позор. Също като новото клио спорт - само със четири врати, само автоматик, егати кенефа. Имал съм истинско клио Уйлиямс със сериен номер, клио спорт първа и втора фаза, но повече рено никога няма да си купя. А тоя грозник за 60 пък съвсем.15:37 03.06.2015
19 Фактите са това
1 Нисан Джук - първа генерация
2. Нисан Джук - този от статията
3. Фиат Мултипла
16:03 03.06.2015
20 клиб
16:19 03.06.2015
21 Wow
16:25 03.06.2015
22 Марто
До коментар #15 от "Пешката":
Икономисваш, щото си мишок. Хората с коли като от статията не мислят за разход на гориво. Нисмото на Джук е уникално. Евала на японците и на французите де.Коментиран от #23, #37
16:31 03.06.2015
23 жан
До коментар #22 от "Марто":
Те си взимат БМВ, Ауди, или Мерцедес тези хора.Нема си вземат такъв японски бръмбар!
16:33 03.06.2015
24 митака
17:32 03.06.2015
25 Петър Петров
17:48 03.06.2015
26 БамБам
17:54 03.06.2015
27 Гост
Коментиран от #31
18:05 03.06.2015
28 Въййй
19:59 03.06.2015
29
20:23 03.06.2015
30 бмв пауър
20:24 03.06.2015
31 PlimP
До коментар #27 от "Гост":
27, бе не знам ама 60 000 за тая фушния никога, за тия пари се намира добро RS2, което ще ме забавлява 547853465745 пъти повече и също съм сигуре, че 4558734905345 пъти е по-качествено от тва нещо, нищо бързо няма при тея изтормозени 215к.с., с дъртото ми волво луд ще го направя, да не говорим на макс. скорост, там всички са отворени, но като почне да се приближава цифричката 170 или 180 изведнъж олекват20:36 03.06.2015
32 Gost
20:48 03.06.2015
33 Маурчи IV
21:11 03.06.2015
34 Juke
След като са направили това значи си държат на модела и го пласират добре!
21:40 03.06.2015
35 maikati
22:05 03.06.2015
36 Даниел
00:15 04.06.2015
37 Име на гост
До коментар #22 от "Марто":
Уникално, не означава масово производство! Как па не се научихте толкова време. Колко от вас са карали джук? Пробвахте ли да връщате на заден ход? Имате ли идея, къде свършва предният капак? На задният ред е по-зле и от Х6, а си мислех, че няма по-гадно от него. Бил съм на тест драйв, та за разлика от драскачите тук, съм карал това недоразумение! 60 бона за фазанче, което вози като каруца и има недодялан френски мотор отпред. Седалките са единственото хубаво нещо в него. И те са от Клио РС което се оказа пълен провал. Понякога сътрудничеството на фирмите води до пълното разочерование у клиентите. Тук случаят е точно такъв. Пълна безсмислица! При това доста скъпа. А относно бързите БМВта и Аудите дето толкова цитирате, ще ви кажа едно - 20год кенеф си е кенф колкото и да го точиш! Никакви джанти, лепенки и емблемки няма да го направят нов автомобил. Остава си на командно дишане докато не пукне. Не казвам, че немските производители правят лоши коли, Българският манталите и комплексарщина им у...т името и имиджа. Та за това, само при споменаването на Мерцедес, БМВ или Ауди ми се догажда. Щото 80% от тия дето ги карат са ......... айде да не споменавам. Брааат, Е36 цата Ми, А? Дзвер е нали? Пълен М пакет от стъклопласт е, ма как врътка гъ...а с тия 10 годишни галоши! Браааат, Цетката - малиии - уникат е баце! Тия джанти А Мъ Ге и ходят "уникално!" Нема друга такава У наше село. Ай фоно като ми дрънне у А6 ка и напраоооооо........!!! Какво бе брато??? Направо се окафевяваш от стойки и избиване на комплекси! Нали? Колко от вас са карали истинско БМВ - М, или Ауди RS или чочоне? Аре пускайте гранд туризмото и почвайте да се състезавате с вятъра.09:54 04.06.2015
38 Julio
09:57 04.06.2015
39 Име на гост
Коментиран от #40
10:08 04.06.2015
40 Julio
До коментар #39 от "Име на гост":
Карал съм старата със 192 к.с. и е екстра. Компактна е, върви доста повече от колкото дори ми трябва лично на мен а относно цената може да ми посочиш коя кола с над 200 к.с може да купиш за 60 бинки нова...Купето вътре е точно такова каквото отговаря на външният вид на колата - малко... Ако си очаквал да седиш вътре като във ВАН си е твой проблем...
И двигателя не е на Рено а на Нисан...
Иначе фасона е въпрос на личен вкус - и преди съм го писал но аз например никога не съм харесал модел на Порше или Ауди - намирам ги груби и лишени от всякаква елегантност - това обаче не значи че са грозни...
10:24 04.06.2015
41 бля
17:11 04.06.2015
42 САмо селяните карат фиат
15:16 07.06.2015
43 САмо селяните карат фиат
15:17 07.06.2015
44 КОТО
Коментиран от #46
18:03 08.06.2015
45 КОТО
18:08 08.06.2015
46 Роман Ценов
До коментар #44 от "КОТО":
Казваш кога и къде,но да знаеш,че в момента получава още един малък силов тунинг и ще е към 300 коня.Но мога да взема М5-цата на един познат тя е само 507 коня и "със сигурно ще я скъсаш" като тя работи на празен ход.18:42 08.06.2015
47 КОТО
14:03 09.06.2015
48 КОТО
14:07 09.06.2015
49 826
До коментар #1 от "Роман Ценов":
Не си само ти, и на мен ми прилича, но не на жабок, а на ХЛЕБАРКА!! Най- уродливия дизайн, който съм виждал някога на автомобил!!Постигнат е върха на безвкусието и кича... В следващия модел очаквам фарове върху покрива и мигачи на дъното на автомобила. По тъп и шантав дизайн надали на някого някога ще хрумне.,,,
12:02 22.01.2019