Хотхечът 308 GTi се присъединява към 208 GTi с 1.6 литров турбо THP S&S двигател с две нива на мощност - 270 и 250 конски сили. Колата е екипирана с Torsen диференциал с ограничено приплъзване, променени настройки на окачването и Peugeot i-Cockpit. По-потентния 308 GTi 270 поставя нов рекорд в сегмента за съотношение мощност към маса, което е 4.82 кг на конска сила, успявайки да постигне ускорение 0-100 км/ч за едва 6,0 секунди.
Попаднахме на снимки от интериора на прототипа на модела, който изглежда много атрактивно, но е възможно да претърпи леки промени. Най-добре ще знаем това, след премиерата на модела на автосалона във Франкфурт идната седмица.
Научете повече за актуалните генерации на Пежо 308 , от ТУК