Хотхечът 308 GTi се присъединява към 208 GTi с 1.6 литров турбо THP S&S двигател с две нива на мощност - 270 и 250 конски сили. Колата е екипирана с Torsen диференциал с ограничено приплъзване, променени настройки на окачването и Peugeot i-Cockpit. По-потентния 308 GTi 270 поставя нов рекорд в сегмента за съотношение мощност към маса, което е 4.82 кг на конска сила, успявайки да постигне ускорение 0-100 км/ч за едва 6,0 секунди.
Попаднахме на снимки от интериора на прототипа на модела, който изглежда много атрактивно, но е възможно да претърпи леки промени. Най-добре ще знаем това, след премиерата на модела на автосалона във Франкфурт идната седмица.
Научете повече за актуалните генерации на Пежо 308 , от ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1
08:08 14.09.2015
2 BENZ
08:59 14.09.2015
3 Име на гост
10:17 14.09.2015
4 Деян
Дават им 1година и 30000км !!!! Не си струва.
208gti започва от 46.517 лв, a
308gt - oт 53.689 лв
За тези пари си взимам няколко дачии.
Доста особен фен на пежо трябва да си за да си я купиш. :-/
12:11 14.09.2015
5 АЛБАНЕЦА
12:15 14.09.2015
6 Гошо
VW Golf GTI
Коментиран от #8
22:59 14.09.2015
7 гост
09:59 17.09.2015
8 chicho mancho
До коментар #6 от "Гошо":
Гошооооо, GTI е патент на Пежо още от времето когато народната кола в герамания се правеше от картон.11:38 08.03.2017