Японската марка Toyota беше класирана на първо място сред автомобилните компании в рейтинг, показващ най-скъпите брандове в света. Класацията е направена от изданието Forbes.
Интересното е, че оценката на японската марка е нараснала с 11% за една година. Сега Toyota е оценена на 42.1 млрд щатски долара. На второ място сред автомобилните марки е класирана марката BMW, а тройката се допълва от Mercedes-Benz.
В общия рейтинг от 100 марки попадат 12 автомобилни компании. Последната 12 позиция в престижната класация се заема от Volkswagen, като за една година стойността на VW е паднала с 5%.
Ето и 12-те автомобилни марки, попаднали в топ 100 на списанието Forbes.
Иначе, първото място в класацията се заема от компанията Apple, която е следвана плътно по петите от Google. Третата позиция е за Microsoft. Най-голям ръст пък бележат Facebook (+44%) и Netflix (+31%). Най-много се е обезценила IBM (-17%).