Отидете към основна версия

17 673 21

Най-големият Lexus свива перките

  • lexus-
  • ls-
  • детройт 2017

Японската лимузина минава на шестцилиндров двигател

На салона в Детройт дебютира петото поколение на флагманския Lexus. Моделът бе представен с модификацията LS500, оборудвана с шестцилиндров V-образен битурбомотор и 10-степенна автоматична трансмисия.

Новата лимузина е построена на платформата със задно предаване GA-L, която бе използвана за първи път за купето LC 500. Новият LS е дълъг 5 235, широк 1 900 и висок 1 450 мм при междуосие 3 125 мм. Това го прави 3 см по-дълъг и 15 мм по-нисък от предшественика. По-ниско с 30 и 41 мм стоят капакът на двигателя и багажника.

Японските конструктори са увеличили широчината на автомобила и колеята. Резултатът е по-добро разпределение на масата и по-нисък център на теглото. В резултат по-широкото използване на алуминий LS е олекнал с около 90 кг в сравнение с предишното поколение.

Новият 3.5-литров V6 с директно впръскване развива 415 к.с. и 600 Нм (за досегашния върхов LS 600h с хибридна силова установка развиваше 394 к.с.). Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4.5 секунди.

Оборудването на новия LS включва предни и задни седалки с подгряване, вентилация и масаж и "табуретка" за краката на пътниците отзад. Облегалката на предното дясно кресло се накланя на 48 градуса, което осигурява по-удобен достъп до задния диван.

За оформлението на интериора могат да се поръчат декорации от естествена дървесина, изработени по традиционни японски техники в съчетание с най-модерни технологии за лазерно рязане.

Новият LS ще глези пътниците си с пневматично окачване, прожекционен дисплей с виртуален диагонал 24 инча (най-големият в света), озвучителна система Mark Levinson, функция за активно гасене на шумове и нови 19- и 20-цолови джанти с куха структура, която намалява резонансните звуци от гумите.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини