На салона в Детройт дебютира петото поколение на флагманския Lexus. Моделът бе представен с модификацията LS500, оборудвана с шестцилиндров V-образен битурбомотор и 10-степенна автоматична трансмисия.
Новата лимузина е построена на платформата със задно предаване GA-L, която бе използвана за първи път за купето LC 500. Новият LS е дълъг 5 235, широк 1 900 и висок 1 450 мм при междуосие 3 125 мм. Това го прави 3 см по-дълъг и 15 мм по-нисък от предшественика. По-ниско с 30 и 41 мм стоят капакът на двигателя и багажника.
Японските конструктори са увеличили широчината на автомобила и колеята. Резултатът е по-добро разпределение на масата и по-нисък център на теглото. В резултат по-широкото използване на алуминий LS е олекнал с около 90 кг в сравнение с предишното поколение.
Новият 3.5-литров V6 с директно впръскване развива 415 к.с. и 600 Нм (за досегашния върхов LS 600h с хибридна силова установка развиваше 394 к.с.). Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4.5 секунди.
Оборудването на новия LS включва предни и задни седалки с подгряване, вентилация и масаж и "табуретка" за краката на пътниците отзад. Облегалката на предното дясно кресло се накланя на 48 градуса, което осигурява по-удобен достъп до задния диван.
За оформлението на интериора могат да се поръчат декорации от естествена дървесина, изработени по традиционни японски техники в съчетание с най-модерни технологии за лазерно рязане.
Новият LS ще глези пътниците си с пневматично окачване, прожекционен дисплей с виртуален диагонал 24 инча (най-големият в света), озвучителна система Mark Levinson, функция за активно гасене на шумове и нови 19- и 20-цолови джанти с куха структура, която намалява резонансните звуци от гумите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 656
12:32 10.01.2017
2 папирус
12:49 10.01.2017
3 Роман Маверика Ценов
Много по яко е новото бмв 3 с черната решетка отпред с трите ленти
12:55 10.01.2017
4 Чичу Ади
14:00 10.01.2017
5 AMG
Коментиран от #6
14:28 10.01.2017
6 КИРИЛИЦА
До коментар #5 от "AMG":
Ти пък кога точно се вози в тоя Лекус?!?! И чак шумът вътре ти смути благородния слух??!?! Лудница е лимузината, дай боже всеки му! Аз съм собственик на Мерцедес в момента, много е хубав, върви като самолет и прави 7 сек 0-100, но е долу-горе 50/50 от времето в Балканстар и още един сервиз. Цифрите на фактурите са кошмарни. Вече мисля да се мятам на Лексус - малко тромав, но си го караш безотказно 24/7.Коментиран от #8
14:51 10.01.2017
7 дас капът
От вътрешни хора знам,че новите мерцедеси в НСО,всичките са с основен ремонт по двигателите.
15:02 10.01.2017
8 AMG
До коментар #6 от "КИРИЛИЦА":
Возил съм се на доста лексуси и то чисто нови!Имам приятел в тойота който почти всеки ден излиза на тест драйв с най новите тойоти и лексуси!Разбира се никой не говори за точно този предполагам ме разбра!Щом имаш мерцедес значи знаеш какво имам впредвид!Личните ми коли са Г класа и Е класа 6.3 така че не съм някъв ляло тука да си измислям глупости.Повози се на лексус 2 4аса и се ка4и на мерцедес и ще усетиш разликата.Не казвам 4е са лоши.Просто са различни коли.Хубав ден на всички!Коментиран от #14, #16
15:06 10.01.2017
9 Lexus
15:16 10.01.2017
10 Бай Шиле
Коментиран от #12
15:57 10.01.2017
11 Гостенин
Жалко, че никога няма да го притежавам...
16:18 10.01.2017
12 мм84
До коментар #10 от "Бай Шиле":
Шиле ли си? Теле ли си не те знам, но я ми кажи какво точно са откраднали от Мерцедес и БМВ. Линията на дизайна започва още в CT и GS. тези същите линии ги наследява IS през 2013-та година. За IS мога да кажа, че като излезна беше , а и за мен все още най-красивият градски седан в класа си, а също и най-високотехнологичен. Да дизайна на Лексус не се харесва на всеки, но това му е чара - различен си. А технологично колата е класи над А8, С- клас и 7 серия. За здравина - няма какво да говорим , последните 9 години е колата, която най-рядко посещава сервизите. Има класации в САЩ и Германия. на мен лично дизайна не ми допада особено, но вътре колата е веднъж. Внедрени са най-модерни технологии, които гарантирано работят безотказно.16:39 10.01.2017
13 Benz
16:43 10.01.2017
14 оня същия
До коментар #8 от "AMG":
мхм само като те гледаме как пишеш и веднага си ясен точно колко 63ки имаш във фантазьорския тийн гараж :)16:44 10.01.2017
15 B M W
17:29 10.01.2017
16 корса
До коментар #8 от "AMG":
Ако притежаваше тези коли, нямаше да пишеш тук, още повече да отговаряш на някого!В най-добрия случей си некой шофьор с комплекси за собственост на служебните автомобили!
Имаше тука един опосум, ама поне си признаваше!
18:13 10.01.2017
17 Еххх
22:08 10.01.2017
18 Бай Ганьо
Коментиран от #19
23:18 10.01.2017
19 Shmeker
До коментар #18 от "Бай Ганьо":
Щото ESP върши доста работа зимата, а и в комбинация с добър диф и гуми, тази тежка кола ще се справя добре.Естествено няма как да се мери с някое Куатро при зимни условия, но все пак идеята е друга
00:18 11.01.2017
20 Гост
Открил съм най-доброто и най-надеждното за мен и не мисля да го променям.
ЧНГ 2017 И Успех на всички !!!
Коментиран от #21
00:29 11.01.2017
21 мм84
До коментар #20 от "Гост":
Колега, още 11 години да не влиза Лекса в сервиза, ако решиш да си го запазиш. Имайки предвид с каква страст говориш за колата - няма да си задаваме интересният въпрос каква марка ще е , а само кой модел от марката :)12:53 11.01.2017