Отидете към основна версия

6 260 16

Това е новата Insignia Country Tourer

  • opel-
  • insignia-
  • country tourer

Също както и при предишното поколение на модела, новата Insignia ще се предлага и с насочен към любителите на приключенията модел с двойно предаване и офроуд чар. Неговото име е Opel Insignia Country Tourer.

Моделът ще бъде на разположение за поръчки от месец юни, официалната световна премиера ще се състои в рамките на Международното автомобилно изложение IAA във Франкфурт през месец септември (14-24 септември), а появата му при търговците на марката ще последва малко след това.

Двигателите ще са заимствани от стандартната Insignia, а в допълнение към това, дебютантът ще се предлага и с новата осемстепенна автоматична предавателна кутия и революционната технология за двойно предаване.

Двайсетте милиметра клиренс на каросерията наред с новаторското двойно предаване с функция torque vectoring и новото петзвенно задно окачване са още от достойнствата на модела.

Вместо традиционния диференциал на задния мост, който предава еднакъв въртящ момент към двете задни колела, Opel Insignia Country Tourer използва два многодискови съединителя с електронно управление, които дават възможност за по-индивидуално и прецизно управление на тягата към всяко едно от колелата – независимо от пътните или метеорологичните условия.За да противодейства на тенденцията към недозавиване при движение с висока скорост в остри завои, системата, отчитайки командите от педала на газта и движенията на волана, изпраща по-висок въртящ момент към външното за завоя задно колело.

Това се случва за части от секундата и траекторията на движение на автомобила се стабилизира без каквато и да било допълнителна намеса от страна на водача. Освен това Insignia влиза в завоите с по-висока прецизност и реагира по-спонтанно на командите от страна на водача.

Всичко това води до неутрален характер в поведението на автомобила, който го прави по-стабилен и улеснява управлението му, независимо от пътната ситуация. Допълнително усъвършенстваната ходова част FlexRide осигурява основата за оптимално поведение на пътя с оглед на конкретната ситуация.

Тя адаптира работата на амортисьорите, кормилната уредба, реакциите на газта и момента за смяна на предавките (при автоматичната трансмисия) независимо или на основата на избрания от водача режим – „Standard”, „Sport” или „Tour”.

Новият централизиран софтуер, който се нарича „Drive Mode Control”, постоянно анализира информацията, подавана от сензорите и настройките от страна на водача и е в състояние да разпознава индивидуалния стил на шофиране.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Това е новия най-голям Opel

    Новото поколение Opel Grandland е разсекретено. Моделът се отърва от префикса X след актуализацията през 2021 г. и сега е време за смяна на поколениет ...
    23.04.2024
    2 071
    7
  • Подробно за възроденият Opel Frontera

    Opel представи новата Frontera в Рюселсхайм само няколко дни след изтичането на първите снимки. Макар че подробните спецификации все още не са публику ...
    09.04.2024
    1 982
    21
  • Ето я новата Opel Frontera

    Изображение на новия Opel Frontera се появи в интернет. Вече ви информирахме, че известния модел скоро ще бъде възроден в нов формат - той ще дебютира ...
    07.04.2024
    6 789
    31
  • Irmscher показа екстремен Opel Astra

    Irmscher представи Astra OPC X-treme. Тунингованата версия е вдъхновена от Световния рали шампионат и неговите WRC автомобили. От пръв поглед ясно се ...
    26.03.2024
    2 590
    11
  • Opel разкри повече за новите си „джипове“

    Наскоро Opel разпространи прессъобщение, в което изтъква богатата си гама от напълно електрически автомобили, но това, което привлече вниманието на мн ...
    08.03.2024
    1 928
    4