10 Април, 2017 12:00 6 451 16

Това е новата Insignia Country Tourer

  • opel-
  • insignia-
  • country tourer
Това е новата Insignia Country Tourer - 1

Също както и при предишното поколение на модела, новата Insignia ще се предлага и с насочен към любителите на приключенията модел с двойно предаване и офроуд чар. Неговото име е Opel Insignia Country Tourer.

Моделът ще бъде на разположение за поръчки от месец юни, официалната световна премиера ще се състои в рамките на Международното автомобилно изложение IAA във Франкфурт през месец септември (14-24 септември), а появата му при търговците на марката ще последва малко след това.

Двигателите ще са заимствани от стандартната Insignia, а в допълнение към това, дебютантът ще се предлага и с новата осемстепенна автоматична предавателна кутия и революционната технология за двойно предаване.

Двайсетте милиметра клиренс на каросерията наред с новаторското двойно предаване с функция torque vectoring и новото петзвенно задно окачване са още от достойнствата на модела.

Вместо традиционния диференциал на задния мост, който предава еднакъв въртящ момент към двете задни колела, Opel Insignia Country Tourer използва два многодискови съединителя с електронно управление, които дават възможност за по-индивидуално и прецизно управление на тягата към всяко едно от колелата – независимо от пътните или метеорологичните условия.Това е новата Insignia Country Tourer

За да противодейства на тенденцията към недозавиване при движение с висока скорост в остри завои, системата, отчитайки командите от педала на газта и движенията на волана, изпраща по-висок въртящ момент към външното за завоя задно колело.

Това се случва за части от секундата и траекторията на движение на автомобила се стабилизира без каквато и да било допълнителна намеса от страна на водача. Освен това Insignia влиза в завоите с по-висока прецизност и реагира по-спонтанно на командите от страна на водача.

Всичко това води до неутрален характер в поведението на автомобила, който го прави по-стабилен и улеснява управлението му, независимо от пътната ситуация. Допълнително усъвършенстваната ходова част FlexRide осигурява основата за оптимално поведение на пътя с оглед на конкретната ситуация.

Тя адаптира работата на амортисьорите, кормилната уредба, реакциите на газта и момента за смяна на предавките (при автоматичната трансмисия) независимо или на основата на избрания от водача режим – „Standard”, „Sport” или „Tour”.

Новият централизиран софтуер, който се нарича „Drive Mode Control”, постоянно анализира информацията, подавана от сензорите и настройките от страна на водача и е в състояние да разпознава индивидуалния стил на шофиране.Това е новата Insignia Country Tourer


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 даммм 7777

    21 1 Отговор
    Красиво....
  • 2 Е кво

    1 17 Отговор
    Е те все красиви и все назад... честно казано не знам защо не им се получи та фалираха
  • 3 onq s konq

    4 20 Отговор
    Прилича ми на картоф
  • 4 SPECA

    6 6 Отговор
    Виждам новия Citroen C5 2018-2019
  • 5 Ицо

    7 1 Отговор
    Много красив Хлопел ! Определено бих си го купил - и вътре и вън е 10-ка :)
  • 6 жсд

    2 3 Отговор
    "Двайсетте милиметра клиренс на каросерията...."

    Това си е сериозен клиренс откъдето и да го погледнеш :-)

    Централната конзола не ми допада. Прилича на Рено, те имаха някакви такива странни идеи.
  • 7 Кобрата

    12 0 Отговор
    Колата е добра! Не съм фен на марката, но този Opel ме изкефи!
  • 8 Бай ви Курти

    1 12 Отговор
    Хм, че то има ли такава марка автомобили вече?:)
  • 9 Ламбо

    4 12 Отговор
    Никога повече ОПЕЛ.
  • 10 Ламбо

    2 14 Отговор
    Да живее евтината пластмаса.
  • 11 азиатец

    1 0 Отговор
    Някакво "източно азиатско присъствие" в дизайна прозира навсякъде по света - в моделните 2016/2017 год., и това усещане вече го има и тук в "евро" моделите. Не мога да се отърсят и те /хората които проектират/ и ние /потребителите/. Думата собствен автомобилен дизайн е вече оксиморон.
  • 12 Ник

    3 0 Отговор
    Карам опел 5та година и като цяло съм доволен.
    Прави ми впечатление обаче, че продължават да неглижират хидравликата. Използват някакви тъпи лагерни помпи които не изкарват особено дълго, а това лично мен ме дразни. Производителя на помпата е ZF които уж са някаква марка... - А ма помпите им са тъпи!
    Демпферите изкарват 100-на хил. км. а те са цифра! - Но те са цифра за всички марки автомобили!
    Други забележки като цяло нямам...
  • 13 борислав

    0 7 Отговор
    няма да ги бъде,никаква индивидуалност ,просто едно комби.
  • 14 Bati vi Petar

    6 0 Отговор
    Za vsi4ki umnizi koito ne mogat da si pozvoliat tazi kola nazdrave
  • 15 Bati vi Petar

    4 0 Отговор
    Prosto di6aite po u4esteno I dalboko
  • 16 СТРОИТЕЛ

    0 0 Отговор
    НЕСТВА ДА НОСИ ВАР И ПЕСОК