Най-бързото нехибридно Porsche бе представено на Фестивалът на скоростта Goodwood. Цифрите са ясни и внушителни - цели 700 коня и 750 нютонметра напъхани в шаси тежащо 1470 килограма или пропорция близка до 2:1 маса към мощност.
Рецептата за създаването на автомобила е комбинация от Turbo S и GT3 - 3.8-литров турбодвигател, на който са добавени още 120 конски сили от стандартните, а похватите от атмосферния боец са довели до понижване на килограмите с 130 или още с 30 при опционалния Weissach благодарение на CFRP, титаний и магнезиеви джанти.
Ускорението от 0 до 100 става за зашеметяващите за автомобил със задно предаване 2.8 секунди или с една десета под това на Turbo S с неговото 4х4, като едно от нещата допринасящи за това са огромните гуми с размер 325/30/21 отзад, а тези, на които се залага спирането пък, са по-малките 265/3520.
Цената на това турбочудовище ще започва от 285 хиляди евро, което обаче, означава приблизително две GT3-ки. Интересната част при този модел, е че той ще бъде първият от много време, на който няма да бъде ограничено количеството за производство. Това може да се дължи на борбата на компанията с прекупвачите, които в последно време стигнаха до скандални действия - едно Porsche 911 R бе обявено за тройна цена веднага след излизането на модела.
Очакваме и нещо още по-интересно - слуховете гласят, че автомобила спокойно влиза под границата от 7 минути на Нюрбургринг, но още нямаме официална обиколка.