1 Юли, 2017 16:46 7 161 23

700 коня за Porsche 911 GT2 RS

  • porsche-
  • 911-
  • gt2rs
700 коня за Porsche 911 GT2 RS - 1

Най-бързото нехибридно Porsche бе представено на Фестивалът на скоростта Goodwood. Цифрите са ясни и внушителни - цели 700 коня и 750 нютонметра напъхани в шаси тежащо 1470 килограма или пропорция близка до 2:1 маса към мощност.

Рецептата за създаването на автомобила е комбинация от Turbo S и GT3 - 3.8-литров турбодвигател, на който са добавени още 120 конски сили от стандартните, а похватите от атмосферния боец са довели до понижване на килограмите с 130 или още с 30 при опционалния Weissach благодарение на CFRP, титаний и магнезиеви джанти.

Ускорението от 0 до 100 става за зашеметяващите за автомобил със задно предаване 2.8 секунди или с една десета под това на Turbo S с неговото 4х4, като едно от нещата допринасящи за това са огромните гуми с размер 325/30/21 отзад, а тези, на които се залага спирането пък, са по-малките 265/3520.

Цената на това турбочудовище ще започва от 285 хиляди евро, което обаче, означава приблизително две GT3-ки. Интересната част при този модел, е че той ще бъде първият от много време, на който няма да бъде ограничено количеството за производство. Това може да се дължи на борбата на компанията с прекупвачите, които в последно време стигнаха до скандални действия - едно Porsche 911 R бе обявено за тройна цена веднага след излизането на модела.

Очакваме и нещо още по-интересно - слуховете гласят, че автомобила спокойно влиза под границата от 7 минути на Нюрбургринг, но още нямаме официална обиколка.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    20 1 Отговор
    Това е брутално! Единствената марка, която VAG не съсипаха с тъпите си печалбарски конфекции!

    Коментиран от #2

  • 2 ААА 8

    9 10 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    ВАГ е автомобилен производител №1 в света. Продава годишно около 10 000 000 нови автомобили, не ракии със салати. Под шапката му се намират 14 марки , всяка разположена в своя пазарен сегмент. Вярно е ,че в гаража на почти всяка известна и богата личност , има и по едно Порше, но това не е единствената им брутална марка. Там са Бугати , Мазерати, Бентли , Ламбурджини, и премиум клас АУДИ , на която е представителната кола на Меркел. Голям избор ,ако не търсиш конфекция и шир-потреба. Друг е въпроса , че за тези автомобили , на повечето хора им миришат чорапите.

    Коментиран от #3

  • 3 Гост

    13 3 Отговор

    До коментар #2 от "ААА 8":

    Доста свободни съчинения си изписал. Най-големия производител в света все още е Тойота, но това не прави колите на японците особено привлекателни за мен например.
    А да кажеш, че Мазерати е към VAG, показва, че си пишеш наизуст.
    А когато Бугати направи по-бърза обиколка на Ринга от това Порше, ела ми се обади. А Бентли пък е толкова спортен, колкото аз съм син на Рокфелер!
    Да, ЛамбОрджини също все още е еталон, но всички останали марки и най-вече АУДИ, са пълна конфекция. А това за Меркел ме разсмя искрено, защото нейното А8 е D3, 4E и е от преди 15 години.

    Коментиран от #4, #6

  • 4 Чавдар Войвода

    6 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    ЛамборГини се казва, момци.
  • 5 Гост

    14 2 Отговор
    Това че Порше ,Фолксваген и Ауди са една фирма не означава че това Порше има нещо общо технически с тях.Порше си е нещо уникално няма нищо общо с обикновенната конференция на Фолксваген
  • 6 гощо

    4 5 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Аз предлагам да си караш счупеното БМВ или там строшената Ц-класа и да не коментираш сериозните марки и концерни!!! Не изключвам да се тараллянкаш с някое ренде на 20г.

    Коментиран от #7

  • 7 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "гощо":

    Ох горканчо, толкова ли ти е мозъчето, че роди тази простотия?
    НИ позна, карам съвсем различна марка кола. А ти явно караш някое смешно АУДИ, нали? Я все пак ни разкрий точно каква кола караш и колко е мощна?
    Моята е скромна 230 коня, но ускорява под 7 секунди до 100, а ти какво караш г-н гощо - А4 с умрелия дизеляк ли?
  • 8 Тойота

    5 0 Отговор
    I az ne haresvam VAG.Edinstwenata marka koqto bih si kupil e porshce.A tova che sa no1 v sveta e pulen smqh.Toyota e no1. I az si mislih 4e toyotite sa ednodnevki,ni6to osobeno.Dokato ne zapo4nah da karam toyota.Ve4e ne mislq i da poglejdam druga marka.
  • 9 ААА 8

    2 4 Отговор
    Относно първата позиция-НАЙ ГОЛЯМ СВЕТОВЕН ПРОИЗВОДИТЕЛ НА АВТОМОБИЛИ. Данни от 30 Януари 2017г. , дата на която концерните обявяват своите продажби през изминалата 2016г. . Фолксваген-10.310 000 автомобила. Тойота- 10. 175 000 авт. Победителите не ги съдят. В крайна сметка , нека всеки да е щастлив с колата която кара. Просто недоумявам как под всяка статия за определени марки, хора които не са способни да изработят и един обикновен болт, започват да заливат монитора ,обилно с плюнки. Да хвалиш само твоето, и да принизяваш чуждия успех , на това му се казва избиване на комплекси. Е с какво да се издигнат някои хора в собствените си очи , ако не нарекат хората "тъпи" , произведенията им "конфекция" , заработените им стотици милиарди "печалбарство", а те дали са запознати с плюещият индивид, и неговите терзания.

    Коментиран от #10

  • 10 Гост

    9 1 Отговор

    До коментар #9 от "ААА 8":

    Нали се сещаш, че сам се охарактеризирал най-добре?! Не само, че ще плюя VW, но както се вижда почти цял свят я съдят за измами. И на фона на това, ти си тръгнал точно да я защитаваш, защото имаш най-вероятно АУДИ.
    Пък ако си беше направил труда да прочетеш първото ми мнение, щеше да видиш, че харесвам Порше!
    Що се отнася до първото място на VAG, то се дължи на 14-те марки под тяхна шапка, докато Toyota има далеч по-малко. И да не си мислиш, че харесвам Toyota, ще ти кажа, че не ги харесвам.
    Имам си мнение и нито ти, нито VAG ще ми го промени. Аз си изкарвам парите и аз си решавам какво да си купя и какво да харесвам. Нещо бъркаш науката с автомобилостроенето, че да търсиш признателност към който и да е производител!

    Коментиран от #11

  • 11 КАРАМ СТЕЛТ

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Може ли да кажеш каква кола караш ?

    Коментиран от #12

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Не на тъпаците

    2 6 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    1. твоето СубарО ще си го купя за разнообразие, защото струва 10000 лв в "мобилето"
    2. Не карам японски коли поради факта, че са безлични!!!
    3. Вчера се връщам от морето и гледам такива варелчета като споменатото Форестерче и Импрезки в средна лента с 120км/ч. Ма що не карате тия резачки бе, много харчат ли, или сте отворени само на 1 и 2 предавка и оттам нагоре издишате?????
    4. София Бургас го взимам за 2:20 мин и оставям на тебе глупачето ми да си фантазираш каква кола карам. Примерно Мазда 3 с изгнили калници ако ще се почувстваш по-щастлив!!!
    5. Явно си много комплексиран за да ти бъркат в очите производители като VAG и BMW, които като продукция и технологичност са на светлинни години от троите извънземни Ягуар и субарО, като двете фирми взети заедно произвеждат 5 модела...
    Жив и здрав и да минеш през метанстанцията

    Коментиран от #15

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 КАРАМ СТЕЛТ

    6 0 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Инфинити QX70 V8 2013, Хонда Акорд 2009 3000 куб. V6 купе(Американка). Имам и мотор Сузуки к5 1000.

    Коментиран от #19

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "КАРАМ СТЕЛТ":

    Благородно ти завиждам за Инфинитито.
    И пак да кажа, че и Порше ми е любима марка, но за сега не ми е по джоба.
  • 20 Не на тъпаците

    0 5 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Не ми е нужно да ми отговаряш Ганчо, не си ми важен. Но запомни едно, ако една организация като VAG ( която е нещо което ти не можеш да си представиш, субару и темподобни сравнени с тях са като квартална бакалия) произвежда конфекция със всичките модели струващи над 150к евро парчето, какво произвеждат тогава тия твойте/другите???
    Нещо много бутиково и специално ли???
    Не ми отговаряй, както казах не ми е важно, но да не забравиш като излезне статийка за VAG, BMW, BENZ да не забравиш да напишеш, че са канфекцийка!
    На всички ни е много забавно с тебе ;)
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Тид

    0 0 Отговор
    Страшна са това"Голфарите"евала.