Brabus 700 Widestar вероятно ще бъде един от първите тунинговани Mercedes-AMG G 63 от второ поколение, а неговият изпълнител няма как да е друг освен Brabus. Специалистите по доработка на "мерцедеси" ще актуализират софтуерно 4.0-литровия V8 Biturbo, увеличавайки мощността от 585 до 700 к.с. и въртящия момент от 850 до 950 Нм.
От Brabus обещават, че емблематичната машина ще може да достигне максимална скорост от 240 км/ч и ще ускорява от 0 до 100 само за 4.3 секунди, което е с 0.2 секунди по-бързо от стандартния Mercedes-AMG G 63. Както при обикновения модел, офроудърът предава своята мощност на четирите колела чрез 9-степенна автоматична скоростна кутия, като Brabus предлага допълнителни пера зад волана.
Но това не е всичко - на автомобилното изложение в Женева през 2019-та от Ботроп дори представиха Brabus 800 Widestar, който надгражда Brabus 700 със 100 к.с. отгоре и е най-бързата G 63.
С мощност от 800 к.с. и максимален въртящ момент от 1 000 Нм доработката на G-Klasse ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.1 секунди. Всички други модификации се споделят от Brabus 700 Widestar.
За да акцентират върху името си, Brabus 700 Widestar и Brabus 800 Widestar са оборудвани със силно раздути калници, които създават пространство за 23-цолови алуминиеви джанти Brabus Platinum Edition Monoblock.
Много от частите са карбонизирани, а предните и задните брони - преработени.
Освен това тунингованата G-klasse притежава система от неръждаема стомана с активно контролирани клапани.
Функцията "Coming Home" пък дава възможност да се наслаждавате на звука само извън квартала с чиста съвест. За малко вероятния случай, в който Brabus 700/800 Widestar е в офроуд условия, инженерите от Ботроп са инсталирали допълнителни LED светлини на покрива.