Brabus 700 Widestar вероятно ще бъде един от първите тунинговани Mercedes-AMG G 63 от второ поколение, а неговият изпълнител няма как да е друг освен Brabus. Специалистите по доработка на "мерцедеси" ще актуализират софтуерно 4.0-литровия V8 Biturbo, увеличавайки мощността от 585 до 700 к.с. и въртящия момент от 850 до 950 Нм.
От Brabus обещават, че емблематичната машина ще може да достигне максимална скорост от 240 км/ч и ще ускорява от 0 до 100 само за 4.3 секунди, което е с 0.2 секунди по-бързо от стандартния Mercedes-AMG G 63. Както при обикновения модел, офроудърът предава своята мощност на четирите колела чрез 9-степенна автоматична скоростна кутия, като Brabus предлага допълнителни пера зад волана.
Но това не е всичко - на автомобилното изложение в Женева през 2019-та от Ботроп дори представиха Brabus 800 Widestar, който надгражда Brabus 700 със 100 к.с. отгоре и е най-бързата G 63.
С мощност от 800 к.с. и максимален въртящ момент от 1 000 Нм доработката на G-Klasse ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.1 секунди. Всички други модификации се споделят от Brabus 700 Widestar.
За да акцентират върху името си, Brabus 700 Widestar и Brabus 800 Widestar са оборудвани със силно раздути калници, които създават пространство за 23-цолови алуминиеви джанти Brabus Platinum Edition Monoblock.
Много от частите са карбонизирани, а предните и задните брони - преработени.
Освен това тунингованата G-klasse притежава система от неръждаема стомана с активно контролирани клапани.
Функцията "Coming Home" пък дава възможност да се наслаждавате на звука само извън квартала с чиста съвест. За малко вероятния случай, в който Brabus 700/800 Widestar е в офроуд условия, инженерите от Ботроп са инсталирали допълнителни LED светлини на покрива.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гошо
Коментиран от #4, #23
10:37 14.07.2019
2 Аз,един скромен човек
Коментиран от #8
10:41 14.07.2019
3 гощо
Коментиран от #14
10:44 14.07.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Хм и този път нищо ново
Коментиран от #6
10:51 14.07.2019
6 Име
До коментар #5 от "Хм и този път нищо ново":
Колко си прав10:57 14.07.2019
7 Очаквайте го
11:04 14.07.2019
8 Дано
До коментар #2 от "Аз,един скромен човек":
Дано ти се сбъдне баце11:08 14.07.2019
9 Газаджията
11:11 14.07.2019
10 Друг сектант
11:28 14.07.2019
11 Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз
Коментиран от #17
11:29 14.07.2019
12 Academeg
11:39 14.07.2019
13 Гост
12:24 14.07.2019
14 Джони
До коментар #3 от "гощо":
Гоше а млъкни бе селтак . Не е направено за теб . Струва колкото околията където живееш .Коментиран от #25
13:15 14.07.2019
15 Джони
Коментиран от #16
13:19 14.07.2019
16 Джуган
До коментар #15 от "Джони":
С тия 23 цолови джанти е супер за офроуд, особено ако след него върви един Хайлукс 4х4 натоварен с резервни гуми и джанти.Коментиран от #18
13:26 14.07.2019
17 onq s konq
До коментар #11 от "Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз":
25/100 ама требе да е големо нанадолнище и да кара плътно зад некой ТИР13:32 14.07.2019
18 Американеца
До коментар #16 от "Джуган":
Но само,че много глупаци в разните си смешни коментари пропускате да помислите преди да пишете.Преди да дадете определеие кое е истински офроуд джип и кое е паркетник което какво значи аз незнам.Не ви ли идва на ум за здравината на материалите и усъвършенстваните технологии които са вложени.Коментиран от #20
13:45 14.07.2019
19 Пламен
15:30 14.07.2019
20 Джуган
До коментар #18 от "Американеца":
Кандидат-кравар, попитай 15.Джони как става за “оффроуд” с тия 23” колела и нископрофилни галоши, освен ако за вас двамата слизането до подземния паркинг на мола е “оффроуд”, тогава вАжи17:34 14.07.2019
21 дявола
17:50 14.07.2019
22 Гост
Рова са същински важните факти! За сега нищо ново!
11:40 15.07.2019
23 Пешо
До коментар #1 от "Гошо":
ГОШЕ ТИ И ЛЮБИМАТА СИ УАЗКА НЕ МОЖЕШ ДА СИ КУПИШ.16:24 15.07.2019
24 Така е
21:17 15.07.2019
25 гощо
До коментар #14 от "Джони":
Джонкааааа пали старото Рено и газ към село,че много ми станахте тука!09:38 16.07.2019