Две години бяха нужни на Opel, за да подготви рестайлинг версия на своя флагман. Insignia продължава да се прави на платформата на General Motors, но вече е адаптирана и към френските двигатели на PSA.
Външно, обновената Insignia се отличава по различната радиаторна решетка, новите предни светлини с интегрирани в тях дневни LED фарове в долната част, както и по различните фарове против мъгла.
Отзад и двата члена от семейството впечатляват с трапецовидни ауспухни накрайници, които са заменили досегашните с овална форма. Новите фарове пък разполага с 84 диода, докато досегашните бяха с 32.
Безопасността също е на по-високо ниво. Налични са нови камери за задно виждане, система за следене на движещи се превозни средства и доста други нови технологии за пасивна и активна безопасност.
Що се отнася до салона, то там измененията са минимални. Снимка на салона все още няма, но се знае, че мултимедийната система ще е нова и ще работи с оптимизирани интерфейси на Apple CarPlay и Android Auto
Що се отнася до двигателите, то обновената Insignia ще има и съвършено нови агрегати, както бензинови, така и дизелови. Конкретика ще получим по време на живото представяне, което ще се състои в началото на 2020 година.