Отидете към основна версия

5 553 36

Любопитно за новия Defender

  • land rover-
  • defender

Defender се завръща като един от най-дългоочакваните нови автомобили. Новата генерация разполага с най-тънкия сензорен екран, който някога е вграждан от JLR - Pivi Pro, който разполага с технологията Software-Over-The-Air (SOTA), както и най-добрата свързаност досега.

Офродърът разполага и с технологията Clearsight Ground View, която позволява безпроблемен изглед „през“ предния капак на Defender. Системата извежда множество външни изгледи, включително под автомобила и колелата. Така че независимо от посоката и пътната настилка, чувството за безопасност в автомобила е несравнимо.

Новият Defender се предлага и с 4 пакета за персонализиране, за да може автомобилът да отговори на изискванията на всеки един клиент. Освен голям набор от цветове, може да бъде добавен хладилник, допълнителна седалка или да няма абсолютно нищо между двете предни седалки.

В салона могат да се добавят още две седалки в багажника, за да се превърне Defender 110 в седемместен. Всъдеходът разполага с място за чаши, отвори за електрическо захранване, както и вентилационни отвори навсякъде, докато пространството за багаж варира от 231 литра с три реда седалки до 916 литра с два реда, както и пространство от 2 233 литра, когато всички седалки са прибрани без предните.

Автомобилът разполага със сравнително богата гама от дизелови и бензинови двигатели. Дизеловите мотори са два - с мощност съответно 200 и 240 к.с. Бензиновите агрегати също са два - единият с четири цилиндъра и 300 к.с., а другият с шест цилиндъра, мек хибрид и 400 к.с.

Що се отнася до управлението Defender веднага дава усещане за един пъргав автомобил. Воланът реагира бързо, а въздушното окачване на всъдехода прави пътуването изключително комфортно. Дори би могло да се каже, че новия офроудър разполага със спортно поведение и пъргавост на пътя. По време на завои колата остава стабилна и сигурна.

При скоростни завои, където много офроудъри се накреняват сериозно, Defender остава почти прав на пътя. Всъщност педалът за газта трябва да бъде натиснат наистина рязко, за да се предизвика недозавиване, но дори и при такава ситуация системите на автомобила сигнализират.

Въздушното окачване, двойната скоростна кутия и всички останали екстри в автомобила различават новия Defender от предходните модели. Най-новата технология на Land Rover Terrain Response позволява на всъдехода да отиде на места, които са недостъпни за много други автомобили 4x4.

Достъпът до контролите за офроуд шофиране става чрез сензорния екран, както и чрез натискане на един бутон и използване на един от контролите air-con. Камерите вградени в новия Defender подпомагат придвижването по всякакъв вид терен. Също така новият Defender може да тегли с лекота ремарке с товар до 3 500 кг.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.

Свързани новини