Defender се завръща като един от най-дългоочакваните нови автомобили. Новата генерация разполага с най-тънкия сензорен екран, който някога е вграждан от JLR - Pivi Pro, който разполага с технологията Software-Over-The-Air (SOTA), както и най-добрата свързаност досега.
Офродърът разполага и с технологията Clearsight Ground View, която позволява безпроблемен изглед „през“ предния капак на Defender. Системата извежда множество външни изгледи, включително под автомобила и колелата. Така че независимо от посоката и пътната настилка, чувството за безопасност в автомобила е несравнимо.
Новият Defender се предлага и с 4 пакета за персонализиране, за да може автомобилът да отговори на изискванията на всеки един клиент. Освен голям набор от цветове, може да бъде добавен хладилник, допълнителна седалка или да няма абсолютно нищо между двете предни седалки.
В салона могат да се добавят още две седалки в багажника, за да се превърне Defender 110 в седемместен. Всъдеходът разполага с място за чаши, отвори за електрическо захранване, както и вентилационни отвори навсякъде, докато пространството за багаж варира от 231 литра с три реда седалки до 916 литра с два реда, както и пространство от 2 233 литра, когато всички седалки са прибрани без предните.
Автомобилът разполага със сравнително богата гама от дизелови и бензинови двигатели. Дизеловите мотори са два - с мощност съответно 200 и 240 к.с. Бензиновите агрегати също са два - единият с четири цилиндъра и 300 к.с., а другият с шест цилиндъра, мек хибрид и 400 к.с.
Що се отнася до управлението Defender веднага дава усещане за един пъргав автомобил. Воланът реагира бързо, а въздушното окачване на всъдехода прави пътуването изключително комфортно. Дори би могло да се каже, че новия офроудър разполага със спортно поведение и пъргавост на пътя. По време на завои колата остава стабилна и сигурна.
При скоростни завои, където много офроудъри се накреняват сериозно, Defender остава почти прав на пътя. Всъщност педалът за газта трябва да бъде натиснат наистина рязко, за да се предизвика недозавиване, но дори и при такава ситуация системите на автомобила сигнализират.
Въздушното окачване, двойната скоростна кутия и всички останали екстри в автомобила различават новия Defender от предходните модели. Най-новата технология на Land Rover Terrain Response позволява на всъдехода да отиде на места, които са недостъпни за много други автомобили 4x4.
Достъпът до контролите за офроуд шофиране става чрез сензорния екран, както и чрез натискане на един бутон и използване на един от контролите air-con. Камерите вградени в новия Defender подпомагат придвижването по всякакъв вид терен. Също така новият Defender може да тегли с лекота ремарке с товар до 3 500 кг.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Японеца
10:37 27.03.2020
2 автоджамбаз
Коментиран от #5, #30
10:39 27.03.2020
3 Капитан Америка
И тая легенда ще я превърнат в паркетник
Коментиран от #6, #12
10:53 27.03.2020
4 Borislav Popov
10:54 27.03.2020
5 Borislav Popov
До коментар #2 от "автоджамбаз":
Индийците са му емали байката, точно толкова, колкото китайците емаха байката на Волвото. Индийците само снасят сухото, основното производство си остана на острова.Коментиран от #7, #8, #11
11:03 27.03.2020
6 Jacques Yvec Moineau
До коментар #3 от "Капитан Америка":
И аз това се питам...защо са им оптически мерници на ловците?11:03 27.03.2020
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 автоджамбаз
До коментар #5 от "Borislav Popov":
Не знаеш ли ,че който плаща - той поръчва музиката ? За Волво плащат китайците и заради това - пазарният дял на компанията се увеличава ,за Ленд Роувър плащат индийците и за това - Ленд Роувър е на път да фалира (отново).Коментиран от #10
11:09 27.03.2020
9 Няма нищо общо
11:14 27.03.2020
10 Borislav Popov
До коментар #8 от "автоджамбаз":
Че той кога е фалирал и с какво индийските пари са по лоши от киайските ?? Новия модерен завод в Нитра - Словакия, в който ще се произвежда новия Дефендър, е построен по индийски инвестиционен проект. А ти си плямпай и чакай, Land Rover да фалира.Коментиран от #13, #14
11:20 27.03.2020
11 Пия HitDobavki и съм здрав
До коментар #5 от "Borislav Popov":
Нали си чувал поговорката: Който плаща, той поръчва музиката! Няма как да си харчиш парите за нещо без да имаш решаващата дума за инвестиции, разходи и печалби!Коментиран от #19
11:32 27.03.2020
12 Ггггг
До коментар #3 от "Капитан Америка":
Не им трябват, но са там заради БеЗумните изисквания в авто-бранша. Разработването на контролни уреди с електроника и монитори е в пъти по-бързо и евтино от механичните такива, влагани доскоро.11:35 27.03.2020
13 автоджамбаз
До коментар #10 от "Borislav Popov":
На 10 Февруари компанията Ягуар - Ленд Ровър обяви колосални загуби от3.4 милиарда паунда (4. милиарда Евро) за последното тримесечие и търси спешно поне 1 милиард паунда за следващите 14 месеца за да може да изплати (поне) някакви дивиденти на акционерите си. Пазарният дял на компанията в Китай (най големият пазар в света) е спаднал с 35 % (това е преди коронавируса). В момента компанията УВОЛНЯВА 10% от работният си персонал (4599 човека). Подчертавам ,тези данни са от ПРЕДИ епидемията от коронавирус !!! Имаш интернет - провери !Коментиран от #16
11:37 27.03.2020
14 проверявай
До коментар #10 от "Borislav Popov":
Ми нали за това ги купиха индийците от ТАТА ,бе ! Щото бяха пред фалит. Изобщо - те са били британски до 1994 г. ,когато ги купува БМВ ,през 2000 г. ги купува (от БМВ) ФОРД ,а през 2008 г. ги купуват индийците. Така че - не се изказвай неподготвен.Коментиран от #15
11:46 27.03.2020
15 Borislav Popov
До коментар #14 от "проверявай":
Бяха пред фалит и обявиха фалит, съвсем не е едно и също, те и Волво бяха пред фалит, преди да ги купят китайците.Коментиран от #20
11:55 27.03.2020
16 Borislav Popov
До коментар #13 от "автоджамбаз":
Фалит не са обявявали, точка. АвтоВаз, преди да се продадат на Рено, 100 пъти бяха пред фалит и пак не фалираха.Коментиран от #18
12:00 27.03.2020
17 WRC
12:11 27.03.2020
18 автоджамбаз
До коментар #16 от "Borislav Popov":
Ми аз това съм написал - на път са да фалират (отново) ! Не можеш ли да четеш ?Коментиран от #21
12:13 27.03.2020
19 Borislav Popov
До коментар #11 от "Пия HitDobavki и съм здрав":
Глупости на търкалета, който плащал той бил поръчвал бла, бла,.... Виж му хубаво, дизайна на този нов джип и виж му хуууубаво, четирите двигатела ! Нещо индийско да виждаш в него, някаква индийска следа ?12:16 27.03.2020
20 проверявай
До коментар #15 от "Borislav Popov":
С риск да дублирам колегата "Автоджамбаз" ,къде видя , някой да твърди ,че са фалирали и са затворили кепенците ?! Къде ?Коментиран от #22
12:16 27.03.2020
21 Borislav Popov
До коментар #18 от "автоджамбаз":
На път са ама, грънци. Ти мноооого работи можещ тук да напишеш и съвсем не е задължително те да се сбъднат. Аз пък ще напиша, че няма да фалират. И какво ще правим ? Като фалират, тогава пиши, а дотогава не се прави тук на Нострадамус.Коментиран от #23
12:27 27.03.2020
22 Borislav Popov
До коментар #20 от "проверявай":
Коментар № 8 = Ландровер са на път да фалират \ отново\, това достатъчно ли ти е ?Коментиран от #24
12:34 27.03.2020
23 автоджамбаз
До коментар #21 от "Borislav Popov":
Ама си инат ,бе Колега ! Написах ,че са на път да фалират ,като са били на път да фалират барем пет пъти от основаването си (първо са били независими ,после ги купува Бритиш Лейланд ,после Бритиш аероспейс ,после БМВ ,после ФОРД и накрая ТАТА). А сега кажи - какво от написаното от мен - не е вярно ?!Коментиран от #25
12:39 27.03.2020
24 проверявай
До коментар #22 от "Borislav Popov":
Еми да - на път са (ако продължават в същият дух) ,ама това го е написал Автоджамбаза (но аз съм напълно съгласен с него).12:41 27.03.2020
25 Borislav Popov
До коментар #23 от "автоджамбаз":
Като си искал да напишеш, че са на път, не е трябвало накрая да добавяш отново, сякаш вече веднъж са фалирали, и освен това, кое те кара да мислиш, че са на път да фалират, дай някакви аргументи.Коментиран от #26, #29
12:58 27.03.2020
26 Random
До коментар #25 от "Borislav Popov":
Спри се бе. Ленд Ровер са неповторими боклуци, само индийците са по-зле, а като те са им собственици сети се накъде са тръгнали.Коментиран от #27, #28
13:06 27.03.2020
27 Borislav Popov
До коментар #26 от "Random":
Ланд Ровер имат много легендарни и доказали се в автомобилната история марки, това да не ти е жалкото копийце на Фиат 124, под название Жигулада. Марката е създадена във Великобритания, от местни инженери, цели 20 години, преди съветските комундета, да купят за една камара злато, правото да копират Фиат 124.13:33 27.03.2020
28 Borislav Popov
До коментар #26 от "Random":
Когато твоите руснаци създадат масов автомобили, от рода на Дефендър, с двигатели от по 200, 300 и 400 к.с. и да са със собствен, разработен от руските инженери, масов автоматик, тогава ела и се обади. А до тогава, трай коньо, за зелена трева.14:29 27.03.2020
29 автоджамбаз
До коментар #25 от "Borislav Popov":
Леле ,ти си абсолютен дървен шоп ,нали ?! Написах ,че са на път да фалират (отново) т.е. - отново са на ПЪТ да ФАЛИРАТ , а ако загуба за тримесечие от 4.4 (четири МИЛИАРДА и четиристотин МИЛИОНА) ЕВРА не е добра предпоставка, за да тръгнат (ОТНОВО) по ПЪТЯ на ФАЛИТА ,аз не знам какво е ! ПП. Що става дума за сравнение на Ленд Роувър и смехотворни съветски/руски жалки подобия на автомобили - такова (разбира се) не може да има.Коментиран от #32
15:42 27.03.2020
30 Японеца
До коментар #2 от "автоджамбаз":
Индийците са само инвеститор, не се бъркат в дизайн и технологии, а натискат разходите и вдигат печалбата! Нарича се мениджмънт ама това не е за цървули!Коментиран от #31
15:53 27.03.2020
31 мениджмънт
До коментар #30 от "Японеца":
Ми като не е за цървули ,ти защо пишеш за него ?16:02 27.03.2020
32 Borislav Popov
До коментар #29 от "автоджамбаз":
Не, те знам от чии пръсти си ги изсмукал тези 4.4 милиарда евра за 1 тримесечие, но пак ти казвам, като фалират окончателно, тогава се обади да те черпя 2-3 бири. Но знай, 4.4 милиарда евра, не са сума, която би довела, световно известна компания, като ЛР, до фалит.Коментиран от #34
16:12 27.03.2020
33 До ганьовците
16:26 27.03.2020
34 автоджамбаз
До коментар #32 от "Borislav Popov":
Влизаш в нета ,пишеш "Ленд Роувър - загуби" и веднага излиза (лично аз го прочетох в сайта money.bg ,там пише и - че ТАТА усърдно се старае да намери потенциален купувач за фирмата) . Също (за стотен път) ти казвам ,че не съм писал ,че ще фалират ,а че вървят по пътя на фалита (няма да я фалират ,щото ще се загубят 60 000 работни места ,а това Англия не може да си го позволи). Последно - не ти ли омръзна да се джафкаш с мен ,щото на мен ми омръзна (ясно е ,че сме си по домовете и няма какво да правим ,ама да повтаряме едно и също нещо по сто пъти - досажда). Лек ден.Коментиран от #35
16:53 27.03.2020
35 Borislav Popov
До коментар #34 от "автоджамбаз":
Съвсем не искам да се джафкам с теб, просто не съм съгласен с повечето от тукашните разбирачи, че Л. Роверите били чупливи боклуци, понеже повечето от тях не са и сядали в такава кола и разправят само, байки дето са ги чули в гаража на бай еди кой си. Ето и този новия Дефендер, той още не е излязъл, но тукашните разбирачи, вече го опаределиха, че е чуплив боклук, а ти дори и банкрутира цялата фирма. Е, хайде спрете се малко де, да не видите кола тук, на мига я окепазявате и очерняте, стига с тези негативни коментари бе хора....\17:50 27.03.2020
36 САШКА
22:07 29.03.2020