Last news in Fakti

27 Март, 2020 10:31 5 523 36

Любопитно за новия Defender

  • land rover-
  • defender
Любопитно за новия Defender - 1

Defender се завръща като един от най-дългоочакваните нови автомобили. Новата генерация разполага с най-тънкия сензорен екран, който някога е вграждан от JLR - Pivi Pro, който разполага с технологията Software-Over-The-Air (SOTA), както и най-добрата свързаност досега.

Офродърът разполага и с технологията Clearsight Ground View, която позволява безпроблемен изглед „през“ предния капак на Defender. Системата извежда множество външни изгледи, включително под автомобила и колелата. Така че независимо от посоката и пътната настилка, чувството за безопасност в автомобила е несравнимо.

Новият Defender се предлага и с 4 пакета за персонализиране, за да може автомобилът да отговори на изискванията на всеки един клиент. Освен голям набор от цветове, може да бъде добавен хладилник, допълнителна седалка или да няма абсолютно нищо между двете предни седалки.

Любопитно за новия Defender

В салона могат да се добавят още две седалки в багажника, за да се превърне Defender 110 в седемместен. Всъдеходът разполага с място за чаши, отвори за електрическо захранване, както и вентилационни отвори навсякъде, докато пространството за багаж варира от 231 литра с три реда седалки до 916 литра с два реда, както и пространство от 2 233 литра, когато всички седалки са прибрани без предните.

Автомобилът разполага със сравнително богата гама от дизелови и бензинови двигатели. Дизеловите мотори са два - с мощност съответно 200 и 240 к.с. Бензиновите агрегати също са два - единият с четири цилиндъра и 300 к.с., а другият с шест цилиндъра, мек хибрид и 400 к.с.

Що се отнася до управлението Defender веднага дава усещане за един пъргав автомобил. Воланът реагира бързо, а въздушното окачване на всъдехода прави пътуването изключително комфортно. Дори би могло да се каже, че новия офроудър разполага със спортно поведение и пъргавост на пътя. По време на завои колата остава стабилна и сигурна.

Любопитно за новия Defender

При скоростни завои, където много офроудъри се накреняват сериозно, Defender остава почти прав на пътя. Всъщност педалът за газта трябва да бъде натиснат наистина рязко, за да се предизвика недозавиване, но дори и при такава ситуация системите на автомобила сигнализират.

Въздушното окачване, двойната скоростна кутия и всички останали екстри в автомобила различават новия Defender от предходните модели. Най-новата технология на Land Rover Terrain Response позволява на всъдехода да отиде на места, които са недостъпни за много други автомобили 4x4.

Достъпът до контролите за офроуд шофиране става чрез сензорния екран, както и чрез натискане на един бутон и използване на един от контролите air-con. Камерите вградени в новия Defender подпомагат придвижването по всякакъв вид терен. Също така новият Defender може да тегли с лекота ремарке с товар до 3 500 кг.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Японеца

    33 0 Отговор
    Само да не се разваля всеки месец! Показателите на хартия са много добри!
  • 2 автоджамбаз

    26 2 Отговор
    Индийците емаха байката и на великия ДИФЕНДЪР ! Сега и той ще стане играчка пълна с безсмислена ,трошлива електроника (досущ големите си събратя).

    Коментиран от #5, #30

  • 3 Капитан Америка

    20 2 Отговор
    Защо са им на ловджиите екрани, електроники?!
    И тая легенда ще я превърнат в паркетник

    Коментиран от #6, #12

  • 4 Borislav Popov

    1 20 Отговор
    Съвършено нов модел Дефендер, няма нищо общо със стария квадратен кютюк, с пейките отзаде и с цели 4 нови двигатела. Браво Land Rover !
  • 5 Borislav Popov

    3 9 Отговор

    До коментар #2 от "автоджамбаз":

    Индийците са му емали байката, точно толкова, колкото китайците емаха байката на Волвото. Индийците само снасят сухото, основното производство си остана на острова.

    Коментиран от #7, #8, #11

  • 6 Jacques Yvec Moineau

    8 3 Отговор

    До коментар #3 от "Капитан Америка":

    И аз това се питам...защо са им оптически мерници на ловците?
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 автоджамбаз

    12 1 Отговор

    До коментар #5 от "Borislav Popov":

    Не знаеш ли ,че който плаща - той поръчва музиката ? За Волво плащат китайците и заради това - пазарният дял на компанията се увеличава ,за Ленд Роувър плащат индийците и за това - Ленд Роувър е на път да фалира (отново).

    Коментиран от #10

  • 9 Няма нищо общо

    15 1 Отговор
    със стария 70-годишен боен джип. Това си е един луксозен,напудрен и наблъскан с електроника от друго поколение автомобил. Не става за основните му потребители: фермери,ловци,работници в природни паркове,бракониери,хора,живеещи на трудно достъпни места с черни пътища и без сервизна база. В БГ се приема добре от мутрите,поради селската им първенющина.Явно,новото произведение ще загуби основната си част от клиентите.
  • 10 Borislav Popov

    6 6 Отговор

    До коментар #8 от "автоджамбаз":

    Че той кога е фалирал и с какво индийските пари са по лоши от киайските ?? Новия модерен завод в Нитра - Словакия, в който ще се произвежда новия Дефендър, е построен по индийски инвестиционен проект. А ти си плямпай и чакай, Land Rover да фалира.

    Коментиран от #13, #14

  • 11 Пия HitDobavki и съм здрав

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Borislav Popov":

    Нали си чувал поговорката: Който плаща, той поръчва музиката! Няма как да си харчиш парите за нещо без да имаш решаващата дума за инвестиции, разходи и печалби!

    Коментиран от #19

  • 12 Ггггг

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Капитан Америка":

    Не им трябват, но са там заради БеЗумните изисквания в авто-бранша. Разработването на контролни уреди с електроника и монитори е в пъти по-бързо и евтино от механичните такива, влагани доскоро.
  • 13 автоджамбаз

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    На 10 Февруари компанията Ягуар - Ленд Ровър обяви колосални загуби от3.4 милиарда паунда (4. милиарда Евро) за последното тримесечие и търси спешно поне 1 милиард паунда за следващите 14 месеца за да може да изплати (поне) някакви дивиденти на акционерите си. Пазарният дял на компанията в Китай (най големият пазар в света) е спаднал с 35 % (това е преди коронавируса). В момента компанията УВОЛНЯВА 10% от работният си персонал (4599 човека). Подчертавам ,тези данни са от ПРЕДИ епидемията от коронавирус !!! Имаш интернет - провери !

    Коментиран от #16

  • 14 проверявай

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    Ми нали за това ги купиха индийците от ТАТА ,бе ! Щото бяха пред фалит. Изобщо - те са били британски до 1994 г. ,когато ги купува БМВ ,през 2000 г. ги купува (от БМВ) ФОРД ,а през 2008 г. ги купуват индийците. Така че - не се изказвай неподготвен.

    Коментиран от #15

  • 15 Borislav Popov

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "проверявай":

    Бяха пред фалит и обявиха фалит, съвсем не е едно и също, те и Волво бяха пред фалит, преди да ги купят китайците.

    Коментиран от #20

  • 16 Borislav Popov

    4 4 Отговор

    До коментар #13 от "автоджамбаз":

    Фалит не са обявявали, точка. АвтоВаз, преди да се продадат на Рено, 100 пъти бяха пред фалит и пак не фалираха.

    Коментиран от #18

  • 17 WRC

    2 0 Отговор
    Ала Бала
  • 18 автоджамбаз

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Borislav Popov":

    Ми аз това съм написал - на път са да фалират (отново) ! Не можеш ли да четеш ?

    Коментиран от #21

  • 19 Borislav Popov

    3 4 Отговор

    До коментар #11 от "Пия HitDobavki и съм здрав":

    Глупости на търкалета, който плащал той бил поръчвал бла, бла,.... Виж му хубаво, дизайна на този нов джип и виж му хуууубаво, четирите двигатела ! Нещо индийско да виждаш в него, някаква индийска следа ?
  • 20 проверявай

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "Borislav Popov":

    С риск да дублирам колегата "Автоджамбаз" ,къде видя , някой да твърди ,че са фалирали и са затворили кепенците ?! Къде ?

    Коментиран от #22

  • 21 Borislav Popov

    2 3 Отговор

    До коментар #18 от "автоджамбаз":

    На път са ама, грънци. Ти мноооого работи можещ тук да напишеш и съвсем не е задължително те да се сбъднат. Аз пък ще напиша, че няма да фалират. И какво ще правим ? Като фалират, тогава пиши, а дотогава не се прави тук на Нострадамус.

    Коментиран от #23

  • 22 Borislav Popov

    2 1 Отговор

    До коментар #20 от "проверявай":

    Коментар № 8 = Ландровер са на път да фалират \ отново\, това достатъчно ли ти е ?

    Коментиран от #24

  • 23 автоджамбаз

    3 0 Отговор

    До коментар #21 от "Borislav Popov":

    Ама си инат ,бе Колега ! Написах ,че са на път да фалират ,като са били на път да фалират барем пет пъти от основаването си (първо са били независими ,после ги купува Бритиш Лейланд ,после Бритиш аероспейс ,после БМВ ,после ФОРД и накрая ТАТА). А сега кажи - какво от написаното от мен - не е вярно ?!

    Коментиран от #25

  • 24 проверявай

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Borislav Popov":

    Еми да - на път са (ако продължават в същият дух) ,ама това го е написал Автоджамбаза (но аз съм напълно съгласен с него).
  • 25 Borislav Popov

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "автоджамбаз":

    Като си искал да напишеш, че са на път, не е трябвало накрая да добавяш отново, сякаш вече веднъж са фалирали, и освен това, кое те кара да мислиш, че са на път да фалират, дай някакви аргументи.

    Коментиран от #26, #29

  • 26 Random

    3 3 Отговор

    До коментар #25 от "Borislav Popov":

    Спри се бе. Ленд Ровер са неповторими боклуци, само индийците са по-зле, а като те са им собственици сети се накъде са тръгнали.

    Коментиран от #27, #28

  • 27 Borislav Popov

    4 6 Отговор

    До коментар #26 от "Random":

    Ланд Ровер имат много легендарни и доказали се в автомобилната история марки, това да не ти е жалкото копийце на Фиат 124, под название Жигулада. Марката е създадена във Великобритания, от местни инженери, цели 20 години, преди съветските комундета, да купят за една камара злато, правото да копират Фиат 124.
  • 28 Borislav Popov

    5 3 Отговор

    До коментар #26 от "Random":

    Когато твоите руснаци създадат масов автомобили, от рода на Дефендър, с двигатели от по 200, 300 и 400 к.с. и да са със собствен, разработен от руските инженери, масов автоматик, тогава ела и се обади. А до тогава, трай коньо, за зелена трева.
  • 29 автоджамбаз

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Borislav Popov":

    Леле ,ти си абсолютен дървен шоп ,нали ?! Написах ,че са на път да фалират (отново) т.е. - отново са на ПЪТ да ФАЛИРАТ , а ако загуба за тримесечие от 4.4 (четири МИЛИАРДА и четиристотин МИЛИОНА) ЕВРА не е добра предпоставка, за да тръгнат (ОТНОВО) по ПЪТЯ на ФАЛИТА ,аз не знам какво е ! ПП. Що става дума за сравнение на Ленд Роувър и смехотворни съветски/руски жалки подобия на автомобили - такова (разбира се) не може да има.

    Коментиран от #32

  • 30 Японеца

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "автоджамбаз":

    Индийците са само инвеститор, не се бъркат в дизайн и технологии, а натискат разходите и вдигат печалбата! Нарича се мениджмънт ама това не е за цървули!

    Коментиран от #31

  • 31 мениджмънт

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Японеца":

    Ми като не е за цървули ,ти защо пишеш за него ?
  • 32 Borislav Popov

    0 2 Отговор

    До коментар #29 от "автоджамбаз":

    Не, те знам от чии пръсти си ги изсмукал тези 4.4 милиарда евра за 1 тримесечие, но пак ти казвам, като фалират окончателно, тогава се обади да те черпя 2-3 бири. Но знай, 4.4 милиарда евра, не са сума, която би довела, световно известна компания, като ЛР, до фалит.

    Коментиран от #34

  • 33 До ганьовците

    1 2 Отговор
    Не си я купувайте,щом толкова я критикувате, жалки голфаджиии!
  • 34 автоджамбаз

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Borislav Popov":

    Влизаш в нета ,пишеш "Ленд Роувър - загуби" и веднага излиза (лично аз го прочетох в сайта money.bg ,там пише и - че ТАТА усърдно се старае да намери потенциален купувач за фирмата) . Също (за стотен път) ти казвам ,че не съм писал ,че ще фалират ,а че вървят по пътя на фалита (няма да я фалират ,щото ще се загубят 60 000 работни места ,а това Англия не може да си го позволи). Последно - не ти ли омръзна да се джафкаш с мен ,щото на мен ми омръзна (ясно е ,че сме си по домовете и няма какво да правим ,ама да повтаряме едно и също нещо по сто пъти - досажда). Лек ден.

    Коментиран от #35

  • 35 Borislav Popov

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "автоджамбаз":

    Съвсем не искам да се джафкам с теб, просто не съм съгласен с повечето от тукашните разбирачи, че Л. Роверите били чупливи боклуци, понеже повечето от тях не са и сядали в такава кола и разправят само, байки дето са ги чули в гаража на бай еди кой си. Ето и този новия Дефендер, той още не е излязъл, но тукашните разбирачи, вече го опаределиха, че е чуплив боклук, а ти дори и банкрутира цялата фирма. Е, хайде спрете се малко де, да не видите кола тук, на мига я окепазявате и очерняте, стига с тези негативни коментари бе хора....\
  • 36 САШКА

    0 1 Отговор
    Новата генерация разполага с най-тънкия сензорен екран.Джип ли ще караме или таблет?