Ford Mustang заводски се предлага с избор между няколко бензинови двигателя и типично по американски, най-честият избор в страната на неограничените възможности е 5.0-литровия осмак. Колата, която виждате на снимките също е разполагала с такъв, преди нейният собственик да реши, че на негово място ще влезе 5.9-литров дизелов двигател през 2020 година.
Тогава той е със скромните 230 конски сили и 597 нютон метра въртящ момент. Собственикът решава, че това не е достатъчно и поставя огромна турбина с която успява да изкара около 612 конски сили и максимален въртящ момент то 2033 нютон метра на колелата. Тук става въпрос единствено за задно предаване и въртящ момент подобен на този при някои от по-мощните камиони.
Това също се оказва крайно недостатъчно за собственика и той решава да замени двигателя с 6.1-литров дизел с шест цилиндъра и да добави две турбини. При скромен тест на диното, колата показва мощност от 900 конски сили на колелата. Втори тест с други настройки показва 1016 конски сили, а крайната проверка с най-сериозните настройки показва мощност от около 1260 конски сили на колелата (1500 к.с. на гуми) и максимален въртящ момент от около 2980 нютон метра.