Отидете към основна версия

1 392 10

Богаташите нямат проблеми: Rolls-Royce се похвали с рекордни продажби

  • rolls-royce-
  • spectre-
  • cullinan

Компанията отбелязва нов рекорд

През забележителната 2023 г. Rolls-Royce отбеляза историческо постижение, хвалейки се с най-добрите си продажби за всички времена, с впечатляващата доставка на 6032 автомобила през годината. Тази цифра плътно изпреварва отчетените през 2022 г. 6 021 доставки, демонстрирайки устойчивия растеж и привлекателността на марката за клиентите.

Разграничавайки се от много други автомобилни производители, Rolls-Royce поддържа практиката да не разбива броя на продажбите по модели. Въпреки това не е тайна, че моделът Cullinan запазва статута си на най-продавания автомобил на компанията през 2023 г. - позиция, която заемаше и през предходната година. Следван отблизо, Ghost си осигури мястото на втория най-популярен модел в гамата.

В географско отношение Съединените щати се превърнаха в най-големия пазар на Rolls-Royce в света за 2023 г., а Китай плътно следваше второто място. Забележително е, че производителят на луксозни автомобили постигна рекордни продажби не само на американския и китайския пазар, но и в Европа и Азиатско-тихоокеанския регион.

Ключов аспект, допринасящ за това е програмата за персонализация Bespoke, която позволява на купувачите да адаптират своите машини според уникалните си вкусове и предпочитания. Като доказателство за нейната популярност, компанията съобщава, че всеки купувач през 2023 г. се е възползвал от тази опция за персонализация, подчертавайки значението на индивидуалното изразяване на пазара на луксозни автомобили.

На фона на успеха Rolls-Royce претърпя някои стратегически промени в гамата си през същата година. Моделите Wraith купе и Dawn кабриолет бяха спрени от производство през 2023 г., което отразяваше промяна във фокуса и продуктовите предложения. От друга страна, въвеждането на Spectre EV в гамата отбеляза смела стъпка в пространството на електрическите автомобили. Първият екземпляр беше доставен на клиент през есента, а огромното търсене вече осигури достатъчно поръчки, за да продължи производството на електрическия модел и през 2025 г., демонстрирайки адаптивността на марката към променящите се пазарни тенденции.

Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 7 гласа.

Свързани новини