Hertz, основен играч в индустрията за отдаване на автомобили под наем, тъй като преразглежда стратегията си за електрически превозни средства, решавайки да намали електромобилния си парк със значителни 20 000 автомобила, според доклади на Reuters. Този ход не засяга само една марка, но като се има предвид значителното присъствие на Tesla в електрическите предложения на Hertz, той оказва забележимо влияние върху наличието на модели на Tesla за потенциалните купувачи.
Въпреки че в автопарка на Hertz има различни марки електрически превозни средства, Tesla представлява по-голямата част от електрическите превозни средства на Hertz. Последиците от това решение означават, че значителен брой Tesla вече са потенциално достъпни за закупуване от лица, които искат да се потопят в пазара на електрически превозни средства. Бърз поглед към уебсайта за продажби на Hertz показва, че в момента в списъка има 672 Tesla от общо 712 електромобила. Началните цени на тези електромобили са малко над 20 000 долара.
Решението за намаляване на електрическия парк обаче не е лишено от причини. Reuters съобщава, че Hertz се бори със скъпите разходи за ремонт, свързани с повреди при сблъсък, което е накарало компанията да преоцени устойчивостта на поддържането на голям електрически автопарк. Този аспект повдига въпроси за състоянието на тези автомобили, особено като се има предвид типичното износване, което изпитват автомобилите под наем по време на активната си работа.