Last news in Fakti

12 Януари, 2024 12:12 4 216 29

Hertz разпродава “тесли” на безценица

  • tesla-
  • hertz-
  • продажба

Цените започват от 20 хиляди долара

Hertz, основен играч в индустрията за отдаване на автомобили под наем, тъй като преразглежда стратегията си за електрически превозни средства, решавайки да намали електромобилния си парк със значителни 20 000 автомобила, според доклади на Reuters. Този ход не засяга само една марка, но като се има предвид значителното присъствие на Tesla в електрическите предложения на Hertz, той оказва забележимо влияние върху наличието на модели на Tesla за потенциалните купувачи.

Въпреки че в автопарка на Hertz има различни марки електрически превозни средства, Tesla представлява по-голямата част от електрическите превозни средства на Hertz. Последиците от това решение означават, че значителен брой Tesla вече са потенциално достъпни за закупуване от лица, които искат да се потопят в пазара на електрически превозни средства. Бърз поглед към уебсайта за продажби на Hertz показва, че в момента в списъка има 672 Tesla от общо 712 електромобила. Началните цени на тези електромобили са малко над 20 000 долара.

Забележителен пример от офертите на Hertz е Model 3 Standard Range Plus RWD от 2021 г. с пробег от 92 789 мили и цена от 20 125 долара. Макар че историята на използване на автомобила може да породи опасения, струва си да се отбележи, че батерията все още е покрита от заводската гаранция на Tesla за 100 000 мили, което осигурява известна сигурност за потенциалните купувачи.

Решението за намаляване на електрическия парк обаче не е лишено от причини. Reuters съобщава, че Hertz се бори със скъпите разходи за ремонт, свързани с повреди при сблъсък, което е накарало компанията да преоцени устойчивостта на поддържането на голям електрически автопарк. Този аспект повдига въпроси за състоянието на тези автомобили, особено като се има предвид типичното износване, което изпитват автомобилите под наем по време на активната си работа.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пич

    36 6 Отговор
    Хахаха..... всички тарикати разбраха вече , че Теслите са ТеслИ !!!

    Коментиран от #17

  • 2 омъскаряване

    35 2 Отговор
    "Наиграли" са се и сега спасяват, каквото могат от бизнеса си иначе ги пака фалит заради wokeбизнеса им! "свети" Илон-Шегобиец не прощава на балъците!
  • 3 Механик

    42 4 Отговор
    Много не им върви на глобалистите в последно време.
    Зеленикавата сделка се проваля с гръм и трясък, Путин за два дни уби ковида, запада обедня внезапно и още по-внезапно схвана, че няма да може да опоска Русия....
    Мъка, мъкаааа, Пелагия Петровна! Мъка.

    Коментиран от #5

  • 4 БайБоцимир

    14 9 Отговор
    Какви разходи имат при щети, след като колите са застраховани и застраховката се плаща от клиента? А ако си решил, че не ти трябва застраховка ти взимат сериозни суми дори за драскотина. А иначе 20 хил долара е много за Модел 3, само със задно, и на 100 хил. мили.

    Коментиран от #7

  • 5 БайБоцимир

    6 31 Отговор

    До коментар #3 от "Механик":

    Западът искал да опоска Русия? Тя се самоизяжда, не й трябва външен фактор. Обикновеният човечец ще обеднява все повече, но важното е да крепим войната и егото на вожда.

    Коментиран от #10, #19

  • 6 КМ4

    4 17 Отговор
    Аха, от 20 000 автомобила, само 700 са Тесла. По този начин разпродават и Москвичите. Имали 1, но ги "разпродават"

    Коментиран от #9, #12

  • 7 Буха ха

    22 2 Отговор

    До коментар #4 от "БайБоцимир":

    Ако ремонтът отнема много дълго време, през което колата не се отдава, това си е чиста загуба за компанията.
  • 8 ДрайвингПлежър

    25 2 Отговор
    Нещо опорките как Тслата като я караш щяла даже и пари да ти връща хич не се котират вече. Само върлите Теслари още не са го разбрали, щото още не са си купили по една... което е чудно, да си убеден, че ще спестяваш по няколко хиляди на година с Тесла и да продължаваш да храниш лошите петролни гиганти... що бе драги електричари?

    Коментиран от #14

  • 9 Антитрол

    10 1 Отговор

    До коментар #6 от "КМ4":

    Я пак прочети статията или за четене не плащат.
  • 10 Антитрол

    26 5 Отговор

    До коментар #5 от "БайБоцимир":

    Ами като гледам икономиката на Русия върви нагоре даже и според господарите ти а Европа върви надолу - та не знам кой се самоизяжда.

    Обикновеният човечец ще обеднява все повечев ЕС, но важното е да крепим войните на краварите по света и егото им че са "най-изключителната нация" ако може сбирщината там изобщо да се нарече нация.

    Коментиран от #11

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ❕❕❕

    6 3 Отговор

    До коментар #6 от "КМ4":

    Четене БЕЗ разбиране ❗
    " ... в момента в списъка има 672 Tesla от общо 712 електромобила."
    Колко ще са от 20 000 ❗
  • 13 ЧУДНО

    5 8 Отговор
    Давайте ги насам. Дано да ги внесат, че се издушихме с тея ретро чайници

  • 14 Бензинджията

    3 10 Отговор

    До коментар #8 от "ДрайвингПлежър":

    Ти наклон на Тесладжиите не им давай. Ела при батя да сипеш тунджа на 5 лв и да си вземеш малко масълце, че капе. И маска с противогаз, че пуши синьо. Стига писал тука, излез карай го това удоволствие! Че жена ми иска ново палто, баце. Наду ми главата. Промоция ти праим: 317 лв догоре.

    Мани ги тия с P100D 100-киловатчасовата ракета с 800-те коня на 2 моста при Ludicrous+ Warp mode. Те имат гаражи, имат зарядни и 2 лв на 100 не ги бърка. Даже по-малко от 2 лв, нема му се плашиш - яко ръчка, после на спиране рекуперацията връща тока обратно - 2 мотора са все пак.. нали

    Коментиран от #20

  • 15 Реално

    4 8 Отговор
    Намалява целия автопарк. Пропагaндата обаче само TESLA бълнува, понеже яко им бърка на всички там де слънце не огрява.
    Реалната причина е, че искат да заменят Standard Range с Long Range Highland, но пропагандата гони евтин кликбaйт и мълчи по въпроса. Нея й дай само да злоби и да плюe.

    Коментиран от #16

  • 16 Мормот

    5 2 Отговор

    До коментар #15 от "Реално":

    А мормотът завива ли, завива ли шоколада...
  • 17 Бен тен

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Пич":

    Hertz ли са терикатите?
  • 18 Гост

    6 1 Отговор
    Не върви бизнеса теслари.
  • 19 Гост

    14 0 Отговор

    До коментар #5 от "БайБоцимир":

    Средна заплата в Русия - 1200$.
    Средна заплата в България - 1100$.
    Бензин и нафта в Русия - 1,60лв.
    Бензин и нафта в България - 2,70лв.
    Газ в Русия - 0,6лв.
    Газ в България 1,2лв.
    Кажи сега, кога ще фалират руснаците?
  • 20 Гост

    9 1 Отговор

    До коментар #14 от "Бензинджията":

    Стига с тая рекуперация бе! Трябва цял ден да слизаш по нанадолнище, за да ти върне няколко киловата ток. Да не си мислиш, че с пет секунди върнат педал на газта и вече си заредил батерията догоре. Много сте наивни.

    Коментиран от #21

  • 21 3-фазния

    2 7 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    По-добре да не кажеш нищо, отколкото да кажеш нищо.
    Я ми кажи колко стотин киловата е рекуперацията на Plaid, P100D и Taycan?

    Коментиран от #22

  • 22 3-фазния

    0 8 Отговор

    До коментар #21 от "3-фазния":

    Докато мъдриш, на останалите да им кажа: при спускане 1000 м денивелация, Тесла 4х4 връща между 30 и 40 км обратно в батерията, в зависимост от наклона. Ръчкаш си и долу вместо да ти кипи спирачната течност и пeдала да ти е на сопол и да смърди на феродо, дисковете са ти студени. На 200 хил. км си с оригиналните накладки и дискове, не сменяш нищо, не ти дишат праха от накладки и не миеш черни джанти. Широка усмивка и пълни джобове :D
    На ръчка градско старт-финал, векторният сбор е все 1 караш ДВГ като баба.
    Тайкана същата работа - той пълни на спирачка с 265 кВт макс. Я ми сметни теоретично при макс. рекуперация за колко минути ще напълни 90-ка батерия? Plaid-а пълни с 200 (по-наблюдения). Пиково може и повече.
    Е затва ДВГ е брак - допотопна, миризлива история, караща на сок от динозаври, внасяни от ОПЕК на картелни цени.

    Коментиран от #23, #24, #26, #27, #28, #29

  • 23 Гост

    9 1 Отговор

    До коментар #22 от "3-фазния":

    Тесларите все по нанадолнище карате.Преди да се спуснеш по 1000 метра денивелация,ти предстой 1000 метра изкачване.
  • 24 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #22 от "3-фазния":

    Теслю, затова ли си още на нафта?
  • 25 Гост

    10 1 Отговор
    При спускане на скорост (моторна спирачка) автобила не харчи гориво.Няма да ти кипне спирачната течност,защото ще ползваш спирачките рядко.
  • 26 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #22 от "3-фазния":

    Това е когато не си виждал кола на живо, а само на картинка. 1000 м деневилация се изминават за една минута. Ако батерията ти се зареди с ток за 40 км само за една минута, ще изпуши на първото нанадолнище. Слизайте на земята, че много почнахте да летите.
  • 27 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #22 от "3-фазния":

    Чеки малко ся! 1000 м спускане или денивелация? Ако е денивелация, в България имаш само няколко такива места, където можеш да го правиш това нещо. Направо те виждам, как всеки следобед ще караш по 300 км до Беклемето, за да го изкачваш и после да се спускаш по него, за да заредиш ток за 40 км на аванта. Беб40, сметките по икономика много ти бягат. Смятай нещо като за тебе, например - колко ще спестиш, ако не закусваш сандвичи, а си купиш солети.
  • 28 Пилотът Гошу

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "3-фазния":

    Аман от некадърници... Ще денивелираш в сънищата си ... Те в Хертц и те не са в час, понеже са забравили да те питат теб ... Щеше да им обясниш как стават нещата...
  • 29 Пилотът Гошу

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "3-фазния":

    Между другото ако описаното от теб ти се случва след спускане по нашите проходи, значи е добре да ползваш услугите на БДЖ или автобусните превозвачи.