Като глобална корпорация, Renault стратегически позиционира новото поколение Dacia Duster, за да задоволи нуждите на развиващите се пазари след пускането му на европейския пазар. Фокусът на Renault включва планове за Южна Америка и Индия, където моделът ще бъде представен със специфични адаптации и иновации.
В Индия местното подразделение на Renault потвърди предстоящото лансиране на Duster, което е планирано между края на тази година и началото на 2025 г. Тийзърите, публикувани от Renault, разкриват уникални дизайнерски елементи, пригодени за индийския пазар, включително отличителна графика на фаровете, нова радиаторна решетка и по-здрав дизайн на бронята. Освен това се забелязва преходът към марката Renault.
Nissan също е готов да представи своя версия на Duster, следвайки подобна стратегия като тази на Renault. Вариантът на Nissan, за който бе съобщено заедно с този на Renault, ще бъде пригоден за индийския пазар и ще се отличава с уникални дизайнерски елементи като свързани светлини отпред, ексклузивна броня и преработени колела. Въпреки общата техническа основа, всеки модел ще притежава своя собствена дизайнерска идентичност, като версията на Nissan ще има за цел да наследи Terrano на пазара.