Отидете към основна версия

2 224 10

“Ново лице” за най-луксозния седан на Kia

  • kia-
  • k9-
  • седан

K9 получи фейслифт

Kia представи второто поколение на седана K900 на автомобилното изложение в Ню Йорк през 2018 г., но присъствието му в САЩ беше краткотрайно, тъй като само три години по-късно производството му беше прекратено. Флагманският седан обаче продължава да се развива успешно на други пазари, особено в Южна Корея, където е известен като K9. Въпреки неотдавнашния му фейслифт през 2021 г., Kia не почива на лаврите си и представи допълнителни актуализации на K9 за моделната 2025 г.

В последната итерация на K9 се забелязват фини промени, като най-забележимата е преработената предна решетка, която сега е украсена с хоризонтални ламели, заменящи предишните V-образни елементи. Освен това Kia представи 19-цолови джанти с нов дизайн и цвят на каросерията Pebble Gray, за да подобри външната привлекателност на седана. В луксозния салон Kia предлага нови тематични опции като Martian Brown или Misty Gray, за да задоволи различните вкусове. Една от открояващите се характеристики на K9 от 2025 г. е въвеждането на технологията "After Blow", предназначена за борба с натрупването на конденз по време на използване на климатика, като по този начин се предотвратява появата на неприятни миризми. Тази иновативна система се активира автоматично в продължение на 10 минути, след като двигателят е бил изключен за около половин час, като гарантира, че вентилационните канали ще останат сухи и без мухъл. Забележително е, че сензорът за акумулатора предпазва от ненужно изтощаване на енергия, когато той е изтощен, а системата остава деактивирана при ниски външни температури или продължително бездействие на климатичната система. Допълнителните подобрения включват масажираща предна пътническа седалка, USB-C портове в предната и задната част, както и добавянето на пожарогасител за по-голяма безопасност. Kia също така е увеличила стандартното оборудване във всички нива на оборудване, като вариантите от по-висок клас получават допълнителни функции, които преди се предлагаха като опционални екстри.

Под капака клиентите могат да избират между конфигурации със задно или 4х4 задвижване, както и между избор от задвижващи агрегати, включително 3,3-литров турбокомпресор и 3,8-литров V6 двигател с естествено пълнене.

Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 14 гласа.

Свързани новини