Представяйки най-новото си оръжие на "24-те часа на Льо Ман", Ford показа европейската версия на Mustang GTD. Това не е обикновеният автомобил тип "пони", а от Ford го описват като чудовище, фокусирано върху пистата, създадено да доминира на асфалта.
Централният елемент на GTD е опционалният пакет Performance Pack, предназначен да съкрати ценните секунди от времето за обиколка. Този пакет е мечта на феновете на аеродинамиката, които искат да постигнат време за обиколка на Нюрбургринг под 7 минути. Понижаващите се сплитери на предната броня, клапите под каросерията и регулируемото задно крило работят заедно, за да сведат до минимум съпротивлението на правите, като същевременно поддържат решаваща притискателна сила по време на завои.Пакетът Performance Pack включва магнезиеви джанти и премахва ненужните шумозаглушаващи материали, за да постигне значително намаляване на теглото.
Ford най-накрая разкри и интериора на GTD и макар че той запазва познатото оформление на Mustang, може да се похвали с няколко специфични за GTD функции, предназначени да предоставят на водача пълен контрол. Стандартният цифров инструментален панел и информационно-развлекателната система са преобразени за GTD с уникални анимации при стартиране и изключване. GTD получава и специален клъстер с измервателни уреди Performance с оформление, вдъхновено от състезанията.Новият волан с плоска долна част е обвит в кожа и алкантара. Той разполага с допълнителни бутони за регулиране на окачването, настройки на изпускателната система и функция за повдигане на предната ос за придвижване по неравен терен.
Пред водача е разположен 5,2-литров V8 двигател с принудително пълнене. Максималната мощност e над 800 конски сили, което прави този Mustang с най-висока мощност, предлаган някога от автомобилния производител. Моторът се развърта до над 7500 об/мин и е оборудван с титаниева изпускателна система с активни клапи.