Предприятието на Xiaomi за електрически превозни средства обяви, че е завършила разширяването на фабриката си, което я поставя напът да надмине първоначалната си цел от 100 000 доставки на електрически превозни средства през тази година. Всъщност Xiaomi се стреми да достигне този етап до началото на ноември, с цели два месеца по-рано от планираното.
Движещата сила зад този успех несъмнено е SU7, дебютният електромобил на Xiaomi. С вече доставени над 30 000 бройки. За да подкрепи този бърз растеж, Xiaomi разширява с бързи темпове своята мрежа за продажби и обслужване в Китай. Целта на компанията е до края на годината да има стабилно присъствие в 59 града, като гарантира, че клиентите ще имат лесен достъп до закупуване и обслужване на своите електромобили.
Очаква се скоро от компанията да представят и втория си модел, но засега няма особена информация за това кога точно ще се появи той.