Четири години след дебюта на 508 от Peugeot решиха да обновят флагмана си. Автомобилът получава козметични изменения и технологично осъвременяване, а също така и нови по-ефективни двигатели.
Освежената 508-ица изглежда по-модерна и скъпа от сегашната. Новата радиаторна решетка ще стане отличителна дизайнерска черта на всички бъдещи модели на Peugeot. Контурът й е по-извит, а емблемата с лъвчето е разположена в центъра като реверанс към класическите предшественици от 5-а серия.
Характер на автомобила придават блоковете на фаровете, включващи напълно светодиодни основни, дневни и светлини против мъгла плюс мигачи. Седанът и комбито се отличават от хибридната модификация по рисунъка на фаровете.
Изменен е контурът на предния капак, който вече е по-равен и придава по-добър баланс между предницата и задницата на седана. Стоповете също са променени и вече са по-хоризонтални от сегашния модел.
Интериорът също е претърпял модернизация. В центъра на арматурата вече има 7-инчов сензорен екран, който отговаря за управлението на основните функции на колата. Приборният панел пък е допълнен от прожекционен дисплей, на който се извежда навигационна информация.
Обновеното Peygeot 508 ще се оборудва със система за безключов достъп и старт, електрическа ръчна спирачка, автоматично превключване на къси и дълги светлини, четиризонова климатична инсталация и аудиосистема JBL. Срещу допълнително заплащане ще се предлага датчик за слепите зони и цветна камера за движение на заден ход.
Peugeot добавя три нови предложения в моторната гама на 508. Бензинов двигател с обем 1.6 литра, мощност 165 к.с. и сертификат Евро-6 заменя досегашния агрегат със 156 коня, който покриваше нормата Евро-5. Той ще може да се съчетае с 6-степенна механична трансмисия или с новия автоматик EAT6 със същия брой предавки.
Другият нов двигател за 508-ицата е 2.0-литров BlueHDi с две мощностни версии. По-скромната развива 150 к.с. и ще се куплира с 6-степенна "ръчна" кутия, а модификацията със 180 коня - с автоматик.
Хибридната технология HYbrid4 остава достъпна за купувачите на седана и "офроуд" комбито RXH. Нейният 2.0-литров HDi развива 163 к.с. Подпомага го електромотор с 37 коня, който задвижва задния мост. Двата агрегата могат да работят както поотделно, така и съвместно в зависимост от избрания режим.
Обновеното Peugeot 508 ще се произвежда в Рен, Франция, и Ухан, Китай. Официалното представяне на модела пред публика ще се състои на салона в Москва през август.