ФАКТИ.БГ

Сериозна модернизация за Peugeot 508

Публикувана: 19 Юни, 2014 11:07
18 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 15053
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Четири години след дебюта на 508 от Peugeot решиха да обновят флагмана си. Автомобилът получава козметични изменения и технологично осъвременяване, а също така и нови по-ефективни двигатели.



Освежената 508-ица изглежда по-модерна и скъпа от сегашната. Новата радиаторна решетка ще стане отличителна дизайнерска черта на всички бъдещи модели на Peugeot. Контурът й е по-извит, а емблемата с лъвчето е разположена в центъра като реверанс към класическите предшественици от 5-а серия.



Характер на автомобила придават блоковете на фаровете, включващи напълно светодиодни основни, дневни и светлини против мъгла плюс мигачи. Седанът и комбито се отличават от хибридната модификация по рисунъка на фаровете.



Изменен е контурът на предния капак, който вече е по-равен и придава по-добър баланс между предницата и задницата на седана. Стоповете също са променени и вече са по-хоризонтални от сегашния модел.



Интериорът също е претърпял модернизация. В центъра на арматурата вече има 7-инчов сензорен екран, който отговаря за управлението на основните функции на колата. Приборният панел пък е допълнен от прожекционен дисплей, на който се извежда навигационна информация.



Обновеното Peygeot 508 ще се оборудва със система за безключов достъп и старт, електрическа ръчна спирачка, автоматично превключване на къси и дълги светлини, четиризонова климатична инсталация и аудиосистема JBL. Срещу допълнително заплащане ще се предлага датчик за слепите зони и цветна камера за движение на заден ход.



Peugeot добавя три нови предложения в моторната гама на 508. Бензинов двигател с обем 1.6 литра, мощност 165 к.с. и сертификат Евро-6 заменя досегашния агрегат със 156 коня, който покриваше нормата Евро-5. Той ще може да се съчетае с 6-степенна механична трансмисия или с новия автоматик EAT6 със същия брой предавки.



Другият нов двигател за 508-ицата е 2.0-литров BlueHDi с две мощностни версии. По-скромната развива 150 к.с. и ще се куплира с 6-степенна "ръчна" кутия, а модификацията със 180 коня - с автоматик.



Хибридната технология HYbrid4 остава достъпна за купувачите на седана и "офроуд" комбито RXH. Нейният 2.0-литров HDi развива 163 к.с. Подпомага го електромотор с 37 коня, който задвижва задния мост. Двата агрегата могат да работят както поотделно, така и съвместно в зависимост от избрания режим.



Обновеното Peugeot 508 ще се произвежда в Рен, Франция, и Ухан, Китай. Официалното представяне на модела пред публика ще се състои на салона в Москва през август.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Иван Господинов
1 Отговор
Много добре изглежда това Пежо

Оценка:
-0 +10

ярослав станчев
2 Отговор
Съгласен съм.Като екстериор не ме грабва особено,обаче салона много ме зарадва.Така най-харесвам.Опростено,без излишни чупки и игъзици,без милиони безполезни копчалъци,без грамадни екрани,от типа за чалми-камилари,а аналоговите прибори пасват точно на място.Ей това е истината.Върнали са малко назад Пежо,обаче е станало както трябва.

Оценка:
-2 +8

Стоян Стоянов
3 Отговор
Абе то хубаво ви харесва дизайна ама това:
" ... Обновеното Peugeot 508 ще се произвежда в Рен, Франция, и Ухан, Китай..." направо ме втрещи. Ужас - и французите ли в Китай произвеждат? За Рено знам , че имат от доста години завод в Турция, Пежата ги правят дори и в Южна Америка от много време, но за Китай сега научавам.
Това ли е бъдещето: всички автомобилни производители да си изнасят производствените мощности в Китай?!?

Оценка:
-0 +5

Иван Господинов
4 Отговор
Какво те притеснява толкова Китай? Те произвеждат за собственият си пазар и за пазарите които обслужват. Много лесно можеш да разбереш произхода на колата си по VIN номера. Всички ползват Китай заради евтината работна ръка , занижените регулации, ниските данъци и свръх развитата инфраструктура . Лесно се работи с тях просто поръчваш и те го правят . Да не си мислиш че това са някакви ментета . Заводите отново се управляват от квалифициран персонал пак се следват стандартите на компанията просто им излиза по-евтино, повече печелят и са по-конкурентно способни. Почти всички се принудиха да търсят варианти с евтина работна ръка тъй като пазара ги притиска с все по-ниски цени. Който изостане от надпреварата е обречен на фалит независимо колко добри коли прави. Все пак това не са премиум автомобили за шейхове и банкери а най-обикновени бюджетни , семейни и лични автомобили за ежедневна употреба

Оценка:
-0 +4

Стоян Стоянов
5 Отговор
Е както го описваш следва, че Китай вероятно ще бъде икономическа сила №1 след няколко години. То и верно натам са тръгнали нещата. Но това няма ли да обезличи в някаква степен другите големи икономики: САЩ, Германия, (че и Франция в този ред на мисли)? Няма ли да загубят мащабно почти всички държави в Европа както и САЩ с тази тенденция, въпреки че тези конкретни фирми по този начин си оптимизират производството (за сметка цена/качество) на крайния продукт? Не следва ли и от това по-голямо безработица в досега развитите икономически държави? (България като цяло не я броя въобще).

Коментиран от #9


Оценка:
-0 +4

JORO Shushkov
6 Отговор
Вървят в правилната посока. Бива, добра визия.

Оценка:
-0 +4

Виктор Георгиев
7 Отговор
za sujalenie ne sa si opravili durjachite za chashi.... frenska mu rabota

Оценка:
-1 +3

Нема Бира
8 Отговор
Всъщност 508 е първия който има Европейска визия от Пежо! Me Like!..

Коментиран от #16


Оценка:
-0 +7

ярослав станчев
9 Отговор

До коментар #5 от "Стоян Стоянов":


Преди месец имаше статия,в която пишеше,че до 2020 г. половината коли в световен мащаб ще се правят в Китай.Производството в Япония и Южна Корея ще се съкрати до нищожно,колкото за местните пазари,а останалото ще се доставя от Китай.ВАГ,Дженерал мотърс едва ли ще останат назад.И най-вероятно ще стане точно така.

Оценка:
-0 +4

wulkan
10 Отговор
пежо и ситроен имат заводи в китай отдавна. за техния пазар, но в последно време се пусна с4 на ситроен с багажник-седан, който е съдаден в китай като модел. нищо му няма на автомобила. доколкото подочух по радиото даже мисля, че китай май вече са изпреварили америката по икономика. като си помисля какво американско ползвам като са №1 в икономиката? но пък всяка 3/4 от техниката май са от оня край на света!

Оценка:
-0 +5

Кобрата
11 Отговор
Да си призная честно по принцип съм фен на немското, но харесвам и единични марки като Volvo и Toyota и до сега Peugeot не ме е впечатлявало и съм го имал за обикновена градска кола, обаче новото 508 изглежда доста добре.

Оценка:
-0 +5

коко
12 Отговор
Некачествена марка ...

Оценка:
-4 +1

S Doichinov
13 Отговор
Всички правят вече в Китай.Какво им се чудят някои.ВАГ имат ако не се лъжа 3 завода там,БМВ също,Мерцедес и те.Волво пък даже е и собственост на Китайска фирма.Иначе Пежото и на мен ми харесва доста.Опростен интериор без нищо излишно.Най-после да направят нещо прилично.Коко,ти какво караш за да смяташ,че Пежо е некачествена марка?

Коментиран от #14, #15


Оценка:
-0 +0

Киро Стоев
14 Отговор

До коментар #13 от "S Doichinov":


Защо да не произвеждат в Китай? Могат да си имат заводи където им е кеф

Оценка:
-0 +1

Киро Стоев
15 Отговор

До коментар #13 от "S Doichinov":


Пежото е много добро.

Оценка:
-1 +2

Стоян Стоянов
16 Отговор

До коментар #8 от "Нема Бира":


"... 508 е първия който има Европейска визия от Пежо!..."
Че какво му е по-европейското на това 508 от 407 например?
Или пък 206-цата - помня, че като се беше появила 1997-98 беше с уникален за времето си дизайн. В последствие доста автомобилни производители малко или много започнаха да копират този техен дизайн през годините. Имаше и голям успех - не помня точно цифри, но 206 беше доста продаван модел.
Лично на мен 407 ми харесва повече от 508 като екстериор.

Оценка:
-1 +0

Hristian Hristov
17 Отговор
Сигурно е с 400000000000 км тест на двигателя , един приятел на баща ми преди години гледал една такава реклама на Пежо, при която изтъкват здравината им, като казват, че двигателя е тествам милиони километри,при която въпросния човек отговаря " ....и накрая нищо...." , дизайна на френските автомобили е изключителен,но за сметка на качеството.....

Оценка:
-2 +2

Крум Янкулов
18 Отговор
ХАРЕСВА МИ

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5