Отидете към основна версия

2 674 1

„Карлсберг България“ отчита над 11 млн. инвестиции

  • денис шерстенников-
  • карлсберг българия-
  • бизнес

Компанията предлага на българския пазар нови марки бира

Общите капиталови инвестиции на „Карлсберг България“ за изминалата 2017 г. възлизат на 11 200 000 лв.

Това заяви пред Факти.бг изпълнителният директор на „Карлсбер България“ Денис Шерстенников.

Той посочи, че в началото на новия сезон компанията отчита много добро представяне през изминалата година, както сочат данните на агенция Nielsen A/S. За 12-те месеца на 2017 г. компанията постигна 31,6% от пазара на бира у нас. Лидерската позиция в бранша се дължи основно на приноса на местни й марки „Пиринско“ и „Шуменско“.

„Пиринско“ постигна 19,8% пазарен дял в обем за цитирания период и е най-големият български бирен бранд от близо 2 години насам – с качество и свежест, която спечели българските потребители. Марката бе подкрепена и от доброто представяне на „Пиринско Младо пиво“, което вече е на пазара за сезон 2018.

„Шуменско“ отбеляза ръст от 15% в обем през изминалата година - спрямо предходната 2016 г. - и това му отреди 10% дял от общия пазар на бира в страната. Завръщането на оригиналната 0,33 л стъклена бутилка „Бомбичката“ бе една от най-успешните новости за бранда, която се радва на успех вече 2 години след появата си.

За първите два месеца на 2018 г. „Карлсберг България“ постигна 33,1% дял в обем и 32,6% дял в стойност от бирения пазар. „Пиринско“ отчете 20,7% дял, а „Шуменско“ – 10,1% дял за същия период, по последни данни на агенция Nielsen A/S. И при двата бранда това е близо 35% ръст в обемите – спрямо същия период на миналата година.

„В стремежа си да даваме на потребителите възможност за нови бирени преживявания и усещания, ние вярваме, че развиваме бирената категория като цяло. Като част от „Карлсберг Груп“, освен добре познатите у нас Carlsberg, Tuborg и Budweiser Budvar, компанията ни обедини различни по произход и тип пива в единна концепцията „House of Beer“, която ние не спираме да обогатяваме и разнообразяваме“ допълни Денис Шерстенников.

Първото ново попълнение под шапката на „House of Beer“ е именно Kronenbourg Blanc 1664.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини