Отидете към основна версия

7 601 34

САЩ не успяха да сринат китайския гигант

  • huawei-
  • приходи-
  • данни

Huawei с изненадващи данни за продажбите през 2020 година

Снимка: ЕРА/БГНЕС

Китайският Huawei е забавил темпа си на ръст през 2020 г., но отчита рекордно високи продажби в размер на 136.7 млрд. USD през първата година на пандемията, което е ръст от 3.8% спрямо 2019-та. Това се посочва в годишния доклад на технологичния гигант. Нетната печалба на компанията достига 9.9 млрд. USD, което е увеличение с 3.2%. Така компанията регистрира стабилен растеж в една предизвикателна година, белязана освен от пандемията от коронавируса и от санкциите, наложени на компанията от САЩ през 2019 г.

През 2020 г. телекомуникационният бизнес на Huawei е гарантирал стабилните операции на повече от 1500 мрежи в над 170 държави и региони, допринасяйки по този начин за по-добри условия за дистанционната работа, онлайн обучение и онлайн пазаруване по време на всички локдауни заради коронакризата. През миналата година се доказа, че свързаността между хората е по-важна от всякога, затова Huаwei се фокусира върху решения, свързани с информационните и комуникационни технологии и смарт устройствата, като се ангажира дигитализацията да достигне всеки човек, дом и организация в един напълно свързан и интелигентен свят. В партньорство с оператори по целия свят, компанията помогна за осигуряването на безупречна свързаност и работи по реализацията на над 3000 иновативни 5G проекта в повече от 20 индустрии като добив на въглища, производство на стомана, пристанищна дейност, промишлено производство и други.

С пускането на операционната система HarmonyOS и екосистемата за мобилни услуги на Huawei (HMS) потребителският бизнес на компанията продължи напред със своята стратегия за AI Life („1 + 8 + N“), за да предостави на потребителите интелигентно изживяване на всички устройства и при различни сценарии, фокусирайки се върху смарт офис, фитнес и здраве, умен дом, лесно пътуване и забавления.

„През изминалата година бяхме силни и се изправихме решително пред трудностите. Продължихме да правим иновации, за да предложим добавена стойност за нашите клиенти, да помогнем в борбата с пандемията и да допринесем както за икономическото възстановяване, така и за социалния прогрес по целия свят. Също така използвахме тази възможност за допълнително подобряване на нашите операции, което доведе до постигане на резултат, който до голяма степен беше в съответствие с прогнозите ни. Ще продължим да работим в тясно сътрудничество с нашите клиенти и партньори в подкрепа на социалния прогрес, икономическия растеж и устойчивото развитие“, – казва Кен Ху, ротационен председател на китайския гигант.

Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 23 гласа.

Свързани новини