Свиленградчанинът Николай Милушев стана началник на ДАИ-Хасково. Той смени на шефското място Виолета Стоянова, която остава служител в агенцията. Заповедта за назначаването влезе в сила от 10 юни, като е временна, докато бъде проведен конкурс.
Преди да поеме поста, 38-годишният Милушев е оглавявал структурата в Бургас. Назначението му е за 6 месеца. Новоназначеният директор ще поиска комплексна проверка в хасковската администрация.
Преди седмица избухна скандал, заради видеоклип, на кйото се вижда как инспекторът от Хасково Петър Василев иска подкуп от турски шофьор, за което Факти.бг съобщи. Василев беше уволнен.
Николай Милушев беше на два пъти увоняван като директор на автомобилната инспекция в Бургас. Той беше отстранен от длъжността през 2011 г. след смъртоносната катастрофа на магистрала „Тракия”, при която загинаха 9-има пътници. Милушев бе обвинен, че не е упражнил контрол върху изправността на автобусите на фирма „Ентуртранс“ на Ениз Ченгел.
Скоро след първото си уволнение Николай Милушев отново се завърна като шеф на бургаското ДАИ. Той остана на поста до октомври 2013 г., когато за втори път бе освободен от поста.
Пред "Haskovonet" новият шеф на ДАИ-Хасково заяви, че "никой не може да пребори корупцията, трябва яко дупе".
Логично първият въпрос към началника бе носи ли жокер в ръкава, с който ще изкорени корупционната практика в изнесената държавна служба. „Имам няколко идеи, които може би ще сработят“, внимателен бе Милушев. Загатна само, че се започва с диалог с отсрещната страна.
От началото на тази седмица в ДАИ - Хасково има командирован един инспектор от Бургас и още един от Стара Загора, в момента проверяващите на пътя са едва четирима. Трябват поне 10. „Чудим се накъде да ги изпращаме“, сви рамене Милушев. Работата на Инспекцията не е само да спира и глобява тирове, а да проверява таксита, автобуси и прочие обществен транспорт, да провежда изпитите за нови водачи. Просто отделът няма хора за всички тези дейности. При първото си ходене в София /скоро/ Милушев ще иска още хора, откъдето и да е. Иначе просто нещата няма да вървят въобще.
Легенди се носят за проверките на пътя Свиленград - Капитан Андреево при Златния мост, където служителите на ДАИ застават сутрин от 4 часа сутрин и заработват доста добре, сигурно не само за себе си, но и за по-високо нагоре по ейрархията.