Бившият военен министър Драгомир Заков чакал три часа линейка след три позвънявания на спешния телефон 112.
Възмутеният Заков разказа за случката в социалните мрежи, като посочи, че случаят бил спешен и отправи критики към здравната ни система.
"В 10,52 ч. се обадих на 112 за линейка за спешен пациент с животозастрашаващо заболяване, висока температура и т.н. Абсолютна необходимост за интервенция в спешно отделение", пише бившият министър във Facebook.
В 11:28 той отново се обадил, успял да се свърже със Спешната помощ, а оттам му отговорили, че се търси екип.
"В 13,15 ч. отново обаждане на 112, всички линии на ЦСМП са заети и обещание сигналът отново да бъде предаден. Препоръка да бъда търпелив (търпя, нищо ми няма, въпросът е търпи ли пациентът?)", отбелязва Заков и продължава:
"В момента е 13,52 ч. - 3 часа след първото обаждане. Резултат няма".
"Спешна" ли е спешната помощ?", пита на финала на поста си Драгомир Заков.
В коментарите той добавя, че междувременно частните линейки "се роят", а гражданите плащат задължителни здравни осигуровки и би трябвало наистина да имат достъп до Спешната помощ.
Отидете към основна версия
18 Януари, 2023 22:49 5 359 36
Бивш министър чакал три часа линейка
Гражданите плащат задължителни здравни осигуровки и би трябвало наистина да имат достъп до Спешната помощ
Снимка: БГНЕС
Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 36 гласа.