ПП - ДБ и ГЕРБ отчитат най-скъпите кампании на проведените на 29 октомври местни избори. На ПП - ДБ това е струвало малко над 1 686 000 лв. Собствените средства са над 1 млн., близо 359 хил. лв. са дарения от физически лица, а почти 304 хил. лв. са дошли от самите кандидати. ПП - ДБ са похарчили и най-много за медийни услуги – 815 хил. лв. Те са и единствените, които са посочили, че са платили за социологически проучвания – 65 хил. лв. Това се вижда от данните от публикуваните от Сметната палата отчети на участниците във вота за кметове и общински съветници на 29 октомври 2023 година, цитирани от БНР. 640 участници в изборите са изпълнили задължението си и са подали своите отчети, 8 не са, отчитат още от Сметната палата. Сред неподалите отчети пред Сметната палата е "Спаси София", чийто председател Борис Бонев водеше листата за общински съветници в коалиция с ПП – ДБ.
ГЕРБ се нареждат на второ място по тези показатели с 1 377 000 лв. обща стойност на кампанията, като всички средства са дошли от държавната субсидия. Близо 680 хил. лв. са вложени за медийна реклама. Интересно е, че са платени 500 лв. за консултантски услуги.
Единствената друга парламентарно представена формация, която е отчела консултантски услуги, е "Има такъв народ" – макар и само 250 лв. В тяхната кампания са вложени малко над 224 хил. лв., като 4 хил. са дошли от членски внос. За медийни услуги са платени 150 хил. лв.
На трето място по стойност на кампанията се нареждат "Възраждане". Тяхната кампания е струвала 946 хил. лв., като 828 хил. идват от държавната субсидия, а 52 хил. – от дарения. И те са вложили повече от половината от тези средства за реклама в медиите – почти 542 хил. лв.
ДПС е разходило 670 хил. лв, изцяло собствени средства – от държавната субсидия и членски внос. Не са получавали дарения, а за медийни услуги са платили 350 хил. лв.
"БСП за България" са вложили 412 хил. лв., половината от тях са отишли за реклама и участия в медиите. Получили са дарения в размер на почти 36 хил. лв.