"Социалните мрежи раждат лидери. Какви са те, може да се говори много. Тенденцията е ясна - популистки и лесни послания. Преди TikTok беше за младото поколение до 25 г., в последните години го използваха доста и в България. На тези избори стана ясно, че тази социална мрежа се ползва и от голяма част от разочарованото поколение 45+, които искат промяна, лесно се подхлъзват по хубави обещания".
Това коментира експертът по онлайн медии Жюстин Томс в студиото на Bulgaria ON AIR.
Според нея социалните мрежи се използват за политическо съдържание, изпълнено с послания, реч на омразата, обещания.
"Събират финансиране чрез различни платформи, през което засилват своето присъствие. При тази ниска избирателна активност не е толкова трудно - въпросната изненадваща партия е част от този феномен, за да влезе", заяви Жюстин Томс.