Сред ресторантьорите се носи градската легенда, че ако изпратите храна обратно в ресторанта, има вероятност сервитьорите и готвачите да измайсторят "сладко" отмъщение за оплакването ви.
Един сервитьор разкрива как един капризен клиент толкова много им е лазил по нервите със своите изисквания, че готвачът решил да си отмъсти доста грубо.
Споделяйки историята на отмъщението си, сервитьорът разказва за куриозната ситуация в социалните мрежи.
“По време на колежа работих в елитен ресторант като отговорник за храната. Храната беше отлична, персоналът беше феноменален. Цялостно беше страхотно преживяване. Никога не съм имал сериозни проблеми с гостите.
Една вечер влиза един мъж с жена си. Поръчва си пържола "medium rare", а готвачът рядко допуска грешки с температурата на готвене. Ние изнасяме пържолата, клиентът я разрязва и казва, че не е както трябва, връща я обратно, за да я приготвим малко по-дълго, което ние правим без проблем, напълно разумно. Това продължава още пет пъти, мениджърът се намесва и му казва, че ще гарантира, че ще бъде перфектна.", започва разказа си бившият сервитьор.
Той добави, че всички са знаели, че клиентът е труден, а мениджърът отправил специален поглед към готвача, за да му засвидетелства, че оценява търпението му. Сервитьорът продължава: “Главният готвач, който е най-професионалният и непринуден човек, с когото някога съм работил, ме погледна в очите и каза "никога не казвай и дума за това, което ще направя".”
Взе пържолата, пусна я на земята и я влачи с крак през цялата кухня , рита я, стъпва върху нея, след което я постави обратно върху скарата.”
През това сервитьорът, който едва се сдържал да не прихне, наблюдавал как готвачът поставя пържолата обратно в чинията и я изнесъл на клиента. Той завърши историята с това: “Човекът ми благодари, отхапа и каза, че пържолата е перфектна. Докладвах на главния готвач и той каза, че за над 30-те си години работа в кухнята не е имал случай пържола да се връща толкова много пъти. Никога повече не сме говорили за това."
Читателите на историята в Reddit останали ужасени от изобретателното и гневно отмъщение. Един човек написа: “Основното правило: не се закачай с хора, които ти поднасят храна.” Друг потребител добави: “Това е добър урок да не прекаляваш с претенциите и връщането на храна в кухнята. Шест пъти е просто извън границите на разумното.”