Сред ресторантьорите се носи градската легенда, че ако изпратите храна обратно в ресторанта, има вероятност сервитьорите и готвачите да измайсторят "сладко" отмъщение за оплакването ви.
Един сервитьор разкрива как един капризен клиент толкова много им е лазил по нервите със своите изисквания, че готвачът решил да си отмъсти доста грубо.
Споделяйки историята на отмъщението си, сервитьорът разказва за куриозната ситуация в социалните мрежи.
“По време на колежа работих в елитен ресторант като отговорник за храната. Храната беше отлична, персоналът беше феноменален. Цялостно беше страхотно преживяване. Никога не съм имал сериозни проблеми с гостите.
Една вечер влиза един мъж с жена си. Поръчва си пържола "medium rare", а готвачът рядко допуска грешки с температурата на готвене. Ние изнасяме пържолата, клиентът я разрязва и казва, че не е както трябва, връща я обратно, за да я приготвим малко по-дълго, което ние правим без проблем, напълно разумно. Това продължава още пет пъти, мениджърът се намесва и му казва, че ще гарантира, че ще бъде перфектна.", започва разказа си бившият сервитьор.
Той добави, че всички са знаели, че клиентът е труден, а мениджърът отправил специален поглед към готвача, за да му засвидетелства, че оценява търпението му. Сервитьорът продължава: “Главният готвач, който е най-професионалният и непринуден човек, с когото някога съм работил, ме погледна в очите и каза "никога не казвай и дума за това, което ще направя".”
Взе пържолата, пусна я на земята и я влачи с крак през цялата кухня , рита я, стъпва върху нея, след което я постави обратно върху скарата.”
През това сервитьорът, който едва се сдържал да не прихне, наблюдавал как готвачът поставя пържолата обратно в чинията и я изнесъл на клиента. Той завърши историята с това: “Човекът ми благодари, отхапа и каза, че пържолата е перфектна. Докладвах на главния готвач и той каза, че за над 30-те си години работа в кухнята не е имал случай пържола да се връща толкова много пъти. Никога повече не сме говорили за това."
Читателите на историята в Reddit останали ужасени от изобретателното и гневно отмъщение. Един човек написа: “Основното правило: не се закачай с хора, които ти поднасят храна.” Друг потребител добави: “Това е добър урок да не прекаляваш с претенциите и връщането на храна в кухнята. Шест пъти е просто извън границите на разумното.”
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
Коментиран от #4, #16
15:31 09.02.2024
2 Кулинар
15:36 09.02.2024
3 ГОЛЯМ СМЯХ
15:40 09.02.2024
4 Госあ
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
Хахахаха евала ! Малко да ги улабиш парвенютата, че много спечени !15:42 09.02.2024
5 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #6, #8, #12
15:54 09.02.2024
6 Ами
До коментар #5 от "ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Вие щото нямате пари и за пица16:16 09.02.2024
7 Дика
17:14 09.02.2024
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 МНЕНИЕ
Коментиран от #17
20:10 09.02.2024
10 бай Даньо
20:12 09.02.2024
11 Меч
00:47 10.02.2024
12 Благодаря на Факти
До коментар #5 от "ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ":
След тази история и аз. Благодаря за предупреждението. Спомням си как навремето бяха хванали един готвач в шкембеджийница да избърсва готварския тезгях и същата кърпа да изстисква в шкембе чорбата.Коментиран от #14
13:25 10.02.2024
13 хаха
- Ами правя така,...така,...така...
- А че и аз така, ама имат разлика.
- Ще ти кажа под секрет, но нито дума никому. Карам леля Мария миячката да смете пода на кухнята и каквото събере го слагам в каймата, и меся три пъти...нататък знаеш...
18:34 10.02.2024
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Дзверо
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
Голяма реклама си направи няма що.....19:59 10.02.2024
17 Баварец
До коментар #9 от "МНЕНИЕ":
То и ти си клоун, ама пишеш тук и ти търпим излиянията! Да не ти е слуга, а другарю?Коментиран от #18
21:28 10.02.2024
18 Правилно
До коментар #17 от "Баварец":
Трябва да се цени труда на хората ,а това като го кажат аз съм с парите аз определям ,значи е скъсаняк17:06 23.02.2024