Volvo Cars представи S90 Ambience Concept – първото сетивно изживяване в индустрията, което синхронизира визия, звук и аромат, за да зададе нова дефиниция на усещането за лукс в автомобила. S90 Ambience Concept дебютира на Международното автомобилно изложение в Пекин.
Той е базиран на свръхлуксозната версия на ексклузивния 3-местен седан S90 Excellence и се фокусира върху изживяването на пътниците на задната седалка - те могат да персонализират атмосферата в автомобила чрез интуитивно смартфон приложение, като изберат измежду седем визуални теми от природата, синхронизирани със звук и аромат.
Визуалните елементи трансформират панорамния покрив в зависимост от зададената тема – Северно сияние, Скандинавска гора, Лебедово езеро, Архипелаг и Дъжд, всяка от които осигурява различно настроение, от пълно релаксиране до ободряване на сетивата. Темата Ноктюрно допълнително отпуска, докато темата Свобода внася свежест и повишава енергията.
В синхрон с всяка от темите, звуците от природата се чуват благодарение на премиум аудио системата Bowers & Wilkins, с малки високоговорители, интегрирани в подглавниците, за напълно потапяне в аудио изживяването. Всяка от темите е съчетана с един от четирите аромата, специално създадени от производителя на луксозни парфюми Byredo. Ароматите от природата се разнасят в купето през портал в централната конзола.