Новият Mercedes-Benz S-Class 2026 се появи по пътищата на Европа за първи път

1 Декември, 2025 11:19 7 492 11

  • mercedes-benz-
  • s-class-
  • фейслифт

Предстоящият фейслифт на актуалното поколение W223 се очаква да дебютира през 2026 година

Новият Mercedes-Benz S-Class 2026 се появи по пътищата на Европа за първи път - 1

Царят на луксозните седани – Mercedes-Benz S-Class – е на път да претърпи своето планирано освежаване. Флагманският модел, който неизменно диктува стандартите в премиум сегмента, беше забелязан за първи път в Германия, облечен в предизвикателен камуфлаж. Предстоящият фейслифт на актуалното поколение W223 се очаква да дебютира през 2026 година, което неслучайно съвпада с 140-годишнината на легендарния немски автомобилен производител. Информацията, лансирана от Autoevolution, вълнува всички почитатели на безупречното автомобилно инженерство.

Екстериор

Новият Mercedes-Benz S-Class 2026 се появи по пътищата на Европа за първи път

Въпреки че тестовият прототип е покрит с атрактивно златисто камуфлажно фолио, някои ключови дизайнерски елементи не успяха да останат скрити от зоркото око на автомобилните фотографи.

Новата S-Class е на път да приеме по-широка и по-внушителна хромирана радиаторна решетка, която визуално напомня стила, познат от електрическия модел GLC. Броните също ще бъдат изцяло преработени, за да придадат на седана по-актуално и динамично излъчване. Интересна и изискана подробност е, че фаровете ще бъдат украсени с фини лога на Mercedes-Benz, подчертавайки ексклузивността и вниманието към детайла, характерни за марката.

Интериор

Новият Mercedes-Benz S-Class 2026 се появи по пътищата на Европа за първи път

Салонът, който винаги е бил крепостта на S-Class, също няма да бъде пощаден от модернизации. Основната новост в интериора на Mercedes-Benz S-Class 2026 е въвеждането на мащабен трисекционен екран, който ще се простира по цялата ширина на предното табло. Тази иновация радикално ще промени визията на кокпита, осигурявайки не само повече функционалност, но и футуристично усещане. Централната конзола също ще бъде актуализирана, с цел подобряване на ергономията и естетиката.

Задвижване

Новият Mercedes-Benz S-Class 2026 се появи по пътищата на Европа за първи път

Под капака, очакванията са залогът да бъде поставен на доказаните и надеждни силови агрегати. Планира се обновеният Mercedes-Benz S-Class W223 да запази своите 3.0-литрови и 4.0-литрови бензинови двигатели с турбокомпресор, както и ефективния 3.0-литров турбодизел. Разбира се, plug-in хибридните задвижващи системи ще продължат да играят важна роля в гамата, предлагайки комбинация от мощност и екологичност.

Върховият V12 мотор ще остане привилегия на ултралуксозния Mercedes-Maybach S680, гарантирайки ненадмината мощ и финес. Междувременно, спортното подразделение Mercedes-AMG ще продължи да предлага своя S63 – истински звяр, който се очаква да запази хибридния си силов агрегат с обща мощност, надхвърляща 800 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 14 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Урсулианец

    11 2 Отговор
    Германският автомобилен производител Mercedes-Benz Group AG отчете оперативна печалба, която се срива с повече от две трети през третото тримесечие, засегната от разходите за обезщетения на работниците при съкращения, съобщава Ройтерс.
  • 2 ДА ТЕ Е СРАМ ДА ТЕ ВИДЯТ В ТАЯ КОЛА

    16 9 Отговор
    ПРИЛИЧА НА ЕВТИН БОКЛУК !

    Коментиран от #8, #9

  • 3 Варна 3

    16 0 Отговор
    По-стар модел ми дай, а не имитация
  • 4 ДрайвингПлежър

    12 1 Отговор
    Тъй кат гледам... стария модел с новите глупави фарове и стопове с трилъчевите светлини и нови безсмислени технологии
  • 5 таксиджия 🚖

    9 1 Отговор
    Шефа на Пежо щеше да му тури 1.2 3 цилиндъра микрохибрид и да го пише 145кс. Пежо 5008 7 местен сув със същите габарити като S classe е с него.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Ерудиран автор

    10 0 Отговор
    Това не е нов, а фейслифт
  • 8 Директора👨‍✈️

    14 3 Отговор

    До коментар #2 от "ДА ТЕ Е СРАМ ДА ТЕ ВИДЯТ В ТАЯ КОЛА":

    Спокойно. Теб никога никой няма да те види в тази кола.

    Коментиран от #10

  • 9 Цаца ама от едрата

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "ДА ТЕ Е СРАМ ДА ТЕ ВИДЯТ В ТАЯ КОЛА":

    Хахаха, ти още не си я видял обаче я оцени...Сигурен съм че караш мнооого по-,,качествен автомобил.
  • 10 Кольо

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "Директора👨‍✈️":

    Хахахаха, за съжаление и мене, ма поне имах някога w140, 500sel, та се порадвах на младини.
  • 11 Край

    2 5 Отговор
    3 л. Турбодизел. Това измислил Гюнтер а фрау Гретхен плеснала с ръчички и го цункала по мустаците. Сложили и кравешка кожа по седалките и пластмасов махагон около таблетите и айде готова дупнишка мечта.