ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
( Тогава Пилето монтира собственоръчно буталата и цилиндровата глава на 5.5-литровия агрегат. ) Поклон пред победите му, но да не би отпечатъците от пръстите му да стоят по буталата?
Стара и не нужна ,но красива . Ядове за две 6-цилиндрови.Явно Шуми я отчита като грешка и е навъртял само 46500км за 18години.А той е разбирач.Каква инвестиция,какви 64000лв.Който я вземе е изгорял.
А ве разбирач, а какво си струва сега да се кара, я ми кажи? Като започнете със селските си приказки "последният Мерцедес за който си струва да си бръкнеш в джоба". За тебе само Лада! Имам приятел който навъртя 300хиляди км в България на Е клас 2004, а преди това не се знае колко е въртян километража - може и да е милионник, само с един влизане за по-сериозен ремонт. И ще ми говориш за конфекция
А ве съмнявам се, че тая кола е на Шумахер ! Той има толкова много фенове по света така, че все щеше да се намери някой да я купи и нямаше тогава да и виси обявата по маджарските автоборси.
Тази кола освен да поевтинее безкрайно, друго няма да се случи. Нали се сещате какво стана с другия 7 кратен шампион от времето на Шими - Ланс Армстронг? Жалко, че няма да може да напише биографична книга, в която да разкаже за всичките измами в които е участвал, изфабрикувани от ФИА и "Черните Катърчета". За измамите в Бенетон всички разбрахме. Дали щеше да има доблестта да си признае, че умишлено торпилира Хил на Аделаида 94-та? Шими е един б....к, за който поговорката със забавянето но незабравянето на Господ, важи с пълна сила. Все пак да не забравяме, преди 3-4 години на Монца, как се опита да убие подлогата си Баричело в борба за 10-то място! Б....к си остана до последния си съзнателен живот. Даже съм убеден, че се е опитал да изблъска друг скиор от пистата, когато се е ударил в Божия камък, но го прикриват служебния шампион на ФИА.
Защо не говориш за измамите, с които Алонсо стана двукратен шампион? Сещаш ли се за нерегламентираното окачване на рено....
Шумахер е велик пилот и ако не оценяваш шофьорските му умения значи си сляп! Дори след завръщането си показа на младоците че в някой моменти дори с далеч по-лоша кола може да си по-бърз благодарение на опита!
Умишлено торпилирал Хил.... ами периода в който го изкарваха от състезанието блъскайки се в него още на първия завой помниш ли го?????? Много едностранно разсъждаваш...
Омразата ти е излишна. Във Формулата винаги е имало мръсни игрички и нито ти, нито аз някога ще разберем каква е била истината в действителност. Така че не виждам какво те вълнува толкова. Шумахер е уникален пилот и добър човек също.
Формулата е политика. Шумахер го толирираха още в Бенетон, като от Форд му даваха по-ново поколение отколкото на Сена в МакЛарън. Дори тогава с по-слаб двигател Сена го биеше и си личеше, че Шумахер е доста далеч като пилот от него. Бенетон също бяха наказвани спомням си един път за дъската под болида, после някакви други скандали
Пълни глупости говориш! Когато Сена караше за Макларън, Макларън беше най-силния отбор. Не ме разбирай погрешно, Сена е изключителен. Но двамата са от различни епохи за да ги сравняваме! Във времето, в което караха заедно, Шуми също беше по-бърз понякога....
А "ВЕ" вземи си изпий хапчето че се нуждаеш от него !!! Коментара който четеш е от човек който се занимава от 25 години с автомобили и знае за какво иде реч!!!А твоя приятел с мерцедеса естествено че няма да си признае че се е прецакал!!!Имам познат който се наби преди години и си взе ланча y-10 за 3000 лева и главата му побеля от нея ама вика че била крепост едва ли не!!!Та в този ред на мисли след този модел всичко е пълен SH.TTT приятелю - от мен да го знаеш!!!А относно СЕЛОТО ...определено виждам че си от СЕЛО.....е няма лошо де......Поздрави!!!!
Кажи ми какво не е конфекция? Това ме интересува най-много, все пак 25 години се занимаваш с автомобили? НЕ всички са като твоя приятел, но както и да е .
Моля ти се, в една от предишните статии бяха 20 години, сега станаха 25. И в тази няма да ти спестя хипер, ултра, гига тъпнята, която написа в една от статиите за ESP. Ще гледам коментарите под всяка статия и всеки път като се направиш на голям разбирач ще го поствам, а именно: "Който разполага в автомобила си с тракшън контрол по принцип се чуди как да го изключи ! При джиповете е полезен но в автомобила само пречи ! Решава или по малка искра да ти даде или да изключи цилиндър или кой знае каква гадост като дори да задейства спирачките ! И кому е нужно това изнервяне ??? Ако бързаш и това само те спъва ??? Ужас !!! Виж ABS по принцип си е нужен .....ама на - дали ще ме разбереш"
Амии, прав си, надали ще те разберем!!
За какво спорите? И Бенетон и Макларън през 93-та бяха в сянката на Уилямс Рено. През 94-та Сена вече караше в Уилямс, а Бенетон Форд използваха нелегално тракшън контрол система. Който не е гледал филма са Сена, да вземе да си припомни за какво става дума там. Ако не бяха измамите на Бенетон от началото на 94-та, Сена можеше още да е жив, защото се опитваха да изкарат 200% от възможностите на иначе газещият предните 2 сезона болид на Уилямс Рено, в опит да настигнат мамещите Бенетон. Много мога да пиша на тема Шими Скиора, но утре съм на работа, а и модераторите ще ми цензурират половината пост. Така едва ли ще добиете реална представа за мнението ми относно 7-кратния к...т.
Ако предложат на търг Божия камък съм убеден, че цената му ще надвиши тази на Мерцедеса стократно. Колкото до Мергела, уникална кола............ ама преди 20 години. Тя и каруцата е била супер преди 400 години....
Морисе уважавам, че изказваш мнение, ама ти давам един съвет като приятел - и да пишеш и да не пишеш все тая, чуждото мнение, няма да промениш, защото мнението е като задника всеки има такъв и държи на него и си го пази. Колкото до Шуми, си прав и не си прав, какво е можело да бъде какво е станало и т.н. Станалото станало, дано се оправи, сигурен съм че всеки човек си прави изводите сам и той си ги е направил за него си. Аз също не го харесвах като се състезаваше, бях за Хакинен в ерата след Сена. Но не мога да говоря кое как е било, защото не съм бил там както и ти предполагам и не знаем със сигурност какво е ставало в тоя спорт, там се въртят милиарди... Аз съм бях фен на Сена и Хакинен и честно казано след тях вече тоя спорт не ми е интересен последните години. Въпреки че миналата година Мерцедес взеха шампионата, си признавам че не гледах, просто ми се губи тръпката. Едно време имаше емоцията и духа на тоя спорт сега е и аз не знам какво. Колкото до колата не си прав, все пак в този автомобил са въведени едно 90% от технологиите и системите, които днес ги има в масовите модели. Аз тая огромен респект към модела, а и той е виновен да съм върл фен на Мерцедес, това е автомобил с дух!
Тук всички говорят колко здрав бил W140, а аз седя и се смея, почти всички V12 двигатели са много капризни и страшно ненадеждни и това го знае всеки, който е имал досег до тях . Един мой приятел преди около 4-5 години имаше W140 S500L внесе си го от Германия, помня, че беше на около 220 или 230 хил. километра и за около половин година му замени половината части, първо трансмисията беше заминала, електрониката му създаваше много проблеми, по-късно главата на мотора си отиде, но той отново твърдеше, че това е здрав автомобил .
Ти чуваш ли се какво говориш бе?Това са едни от най надеждните коли не на 250 а на два милиона да стане пак няма да има какво да правиш по него.Личи си че си карал само на дядо ти старата жигулка ако изобщо имаш книжка.Я отивай да си лягаш ,че стана късно за децата!
Май не ви е ясно, че за запазена S-класа възрастта няма значение. Това не е Е, не е Ц, а нещо истинско, при това здрава като кола от 80-те и с технологии от края на 90-те. Това е много истински автомобил на малко км. И ако наистина е бил на Шумахер нещата придобиват друго измерение.
kakvo obsajdate teia stari koli daite da obsajdame novi budjetni i ikonomichni koli horata na vsiakade karat budjetni avtomobili ikonomichni a nie tuk sme gazari i posle nemoim gi zaredim na benzinostanciata sloji vika 5 lv
Давидее , ако искаш нареди целия наличен шоурум с Дачии и всеки ден изкарваи различна ! Никога няма да правиш впечатление нито на мацки нито на старци да не говорим за стил и класа !
drugo si e edna chisto nova kola drugo e toz darak,a kogato govorih za sravnenia sravneniavah novata s klasa i toia darak ama az poveche bih se vpechetlil ot novata kola a ne takova neshto v nikav sluchai ne haresvam dacia no predpochitam ako triabva da izbiram pak tui kva klasa to e na baba mi godinite
Ти хубаво ще вземеш нова дачия,но къде остава стилът и имиджът и класата на Бенца.Това е кола мечта и до ден днешен.Истинска немска класика от 90-те години.
Ако не си знаех парите и 64 бона беха джобни за мен и колата беше в България щех да го купя само заради гъзарията,като казвам,че колата е била на Шумахер па кой знае ако найстина е била на Шуми скоро може да струва 100 бона.
На всякъде карат бюджетни коли?Хах и в ОАЕ ли карат бюджетни коли?Че навсякъде където погледнеш и виждаш последен модел суперкари, това става въпрос за арабския свят. Какви Дачий бълнуваш. И в която и друга страна да отидеш дори и в Европа, ще видиш, че хората предпочитат по-стара немска, италианска или японска кола и.т.н отколкото нова румънска или каквато и да е друга ниско бюджетна. На пример една Dacia Duster e 24 000 лева. За тези пари спокойно си взимам да кажем едно Audi A4 на 4 години на 120-150 хиляди километра и си го карам докато стане на 10 години и му навърташ още 100-120 хиляди километра и ти си човека. Или пък някоя друга хубава марка по твой избор. Било то Toyota,Mercedes,BMW или нещо друго. И все пак по-добро впечатление прави човек с 4-5 годишно Audi, отколкото човек с нова Dacia.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
10:33 18.02.2015
2 Стоян Стоянов
10:45 18.02.2015
3 xaxa
10:48 18.02.2015
4 незнайко
10:48 18.02.2015
5 М даа
10:50 18.02.2015
6 аз
10:51 18.02.2015
7 Vasik Atanasova
12:56 18.02.2015
8 борислав
Коментиран от #9, #13, #21
13:04 18.02.2015
9 аз
До коментар #8 от "борислав":
А ти с колко такива си имал ядове?13:23 18.02.2015
10 Румен Янев
Коментиран от #14
13:30 18.02.2015
11 Асен
14:05 18.02.2015
12
14:23 18.02.2015
13 колело
До коментар #8 от "борислав":
@8, по-добре пиши за фитнес или за телефони...14:45 18.02.2015
14 МSux
До коментар #10 от "Румен Янев":
А ве разбирач, а какво си струва сега да се кара, я ми кажи? Като започнете със селските си приказки "последният Мерцедес за който си струва да си бръкнеш в джоба". За тебе само Лада! Имам приятел който навъртя 300хиляди км в България на Е клас 2004, а преди това не се знае колко е въртян километража - може и да е милионник, само с един влизане за по-сериозен ремонт. И ще ми говориш за конфекцияКоментиран от #26
14:54 18.02.2015
15 БамБам
15:41 18.02.2015
16 тошибиян
Коментиран от #17
16:04 18.02.2015
17 незнайко
До коментар #16 от "тошибиян":
Дано не се случи последната дума която си написъл.16:56 18.02.2015
18 Любомир Ковачев
18:22 18.02.2015
19 Турбото
18:31 18.02.2015
20 Шишо
19:22 18.02.2015
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Maurice
Коментиран от #23
19:30 18.02.2015
23 Име:
До коментар #22 от "Maurice":
Защо не говориш за измамите, с които Алонсо стана двукратен шампион? Сещаш ли се за нерегламентираното окачване на рено....Шумахер е велик пилот и ако не оценяваш шофьорските му умения значи си сляп! Дори след завръщането си показа на младоците че в някой моменти дори с далеч по-лоша кола може да си по-бърз благодарение на опита!
Умишлено торпилирал Хил.... ами периода в който го изкарваха от състезанието блъскайки се в него още на първия завой помниш ли го?????? Много едностранно разсъждаваш...
Омразата ти е излишна. Във Формулата винаги е имало мръсни игрички и нито ти, нито аз някога ще разберем каква е била истината в действителност. Така че не виждам какво те вълнува толкова. Шумахер е уникален пилот и добър човек също.
Коментиран от #24
19:41 18.02.2015
24 Shmeker
До коментар #23 от "Име:":
Формулата е политика. Шумахер го толирираха още в Бенетон, като от Форд му даваха по-ново поколение отколкото на Сена в МакЛарън. Дори тогава с по-слаб двигател Сена го биеше и си личеше, че Шумахер е доста далеч като пилот от него. Бенетон също бяха наказвани спомням си един път за дъската под болида, после някакви други скандалиКоментиран от #25
19:59 18.02.2015
25 Име:
До коментар #24 от "Shmeker":
Пълни глупости говориш! Когато Сена караше за Макларън, Макларън беше най-силния отбор. Не ме разбирай погрешно, Сена е изключителен. Но двамата са от различни епохи за да ги сравняваме! Във времето, в което караха заедно, Шуми също беше по-бърз понякога....Коментиран от #31
20:14 18.02.2015
26 Румен Янев
До коментар #14 от "МSux":
А "ВЕ" вземи си изпий хапчето че се нуждаеш от него !!! Коментара който четеш е от човек който се занимава от 25 години с автомобили и знае за какво иде реч!!!А твоя приятел с мерцедеса естествено че няма да си признае че се е прецакал!!!Имам познат който се наби преди години и си взе ланча y-10 за 3000 лева и главата му побеля от нея ама вика че била крепост едва ли не!!!Та в този ред на мисли след този модел всичко е пълен SH.TTT приятелю - от мен да го знаеш!!!А относно СЕЛОТО ...определено виждам че си от СЕЛО.....е няма лошо де......Поздрави!!!!Коментиран от #28, #29
20:32 18.02.2015
27 Име:
20:38 18.02.2015
28 МSux
До коментар #26 от "Румен Янев":
Кажи ми какво не е конфекция? Това ме интересува най-много, все пак 25 години се занимаваш с автомобили? НЕ всички са като твоя приятел, но както и да е .21:46 18.02.2015
29 Xterminatorable .
До коментар #26 от "Румен Янев":
Моля ти се, в една от предишните статии бяха 20 години, сега станаха 25. И в тази няма да ти спестя хипер, ултра, гига тъпнята, която написа в една от статиите за ESP. Ще гледам коментарите под всяка статия и всеки път като се направиш на голям разбирач ще го поствам, а именно: "Който разполага в автомобила си с тракшън контрол по принцип се чуди как да го изключи ! При джиповете е полезен но в автомобила само пречи ! Решава или по малка искра да ти даде или да изключи цилиндър или кой знае каква гадост като дори да задейства спирачките ! И кому е нужно това изнервяне ??? Ако бързаш и това само те спъва ??? Ужас !!! Виж ABS по принцип си е нужен .....ама на - дали ще ме разбереш"Амии, прав си, надали ще те разберем!!
22:07 18.02.2015
30 сами
22:39 18.02.2015
31 Shmeker
До коментар #25 от "Име:":
Беше силен отбор с Хонда. После Хонда се изнесоха и МакЛарън вземаше мотори от ФОРД, също и Бенетон. За Бенетон обаче идваха по-новите разработки.Коментиран от #33, #34
22:42 18.02.2015
32 Mercedes-Benz
00:10 19.02.2015
33 Maurice
До коментар #31 от "Shmeker":
За какво спорите? И Бенетон и Макларън през 93-та бяха в сянката на Уилямс Рено. През 94-та Сена вече караше в Уилямс, а Бенетон Форд използваха нелегално тракшън контрол система. Който не е гледал филма са Сена, да вземе да си припомни за какво става дума там. Ако не бяха измамите на Бенетон от началото на 94-та, Сена можеше още да е жив, защото се опитваха да изкарат 200% от възможностите на иначе газещият предните 2 сезона болид на Уилямс Рено, в опит да настигнат мамещите Бенетон. Много мога да пиша на тема Шими Скиора, но утре съм на работа, а и модераторите ще ми цензурират половината пост. Така едва ли ще добиете реална представа за мнението ми относно 7-кратния к...т.Коментиран от #47, #49
00:45 19.02.2015
34 Maurice
До коментар #31 от "Shmeker":
Ако предложат на търг Божия камък съм убеден, че цената му ще надвиши тази на Мерцедеса стократно. Колкото до Мергела, уникална кола............ ама преди 20 години. Тя и каруцата е била супер преди 400 години....Коментиран от #48
00:48 19.02.2015
35 Mercedes-Benz
01:13 19.02.2015
36 -_-
Коментиран от #38, #39, #41
01:29 19.02.2015
37 Били
Коментиран от #40
03:45 19.02.2015
38 Mercedes-Benz
До коментар #36 от "-_-":
Първо стани и излез от вас, виж какво е автомобил, поинтересувай се как работи и после давай мнения!11:48 19.02.2015
39 Шишо
До коментар #36 от "-_-":
Ти чуваш ли се какво говориш бе?Това са едни от най надеждните коли не на 250 а на два милиона да стане пак няма да има какво да правиш по него.Личи си че си карал само на дядо ти старата жигулка ако изобщо имаш книжка.Я отивай да си лягаш ,че стана късно за децата!13:02 19.02.2015
40 Shmeker
До коментар #37 от "Били":
ММмммм дааа.. и V8 е по-добре НЕ капризен от V12 на Мерцедес от тия годиниКоментиран от #54
14:49 19.02.2015
41 Shmeker
До коментар #36 от "-_-":
Явно колата на твоя приятел не е била в добро състояние.Коментиран от #42
14:50 19.02.2015
42 Стоян Стоянов
До коментар #41 от "Shmeker":
... а и може да е бил на доста повече от 220 хил. км.Коментиран от #55
17:27 19.02.2015
43 Златин Славчев
Коментиран от #57
19:25 19.02.2015
44 Златин Славчев
19:34 19.02.2015
45 Златин Славчев
19:39 19.02.2015
46 Златин Славчев
19:41 19.02.2015
47 Shmeker
До коментар #33 от "Maurice":
ММдаа..19:41 19.02.2015
48 Shmeker
До коментар #34 от "Maurice":
За тва и бричките в оная плевня са десетки милиони19:42 19.02.2015
49 Shmeker
До коментар #33 от "Maurice":
Аз говорех за 93-та, когато МакЛарен вземаха мотори от Форд, Бенетон и те. За Бенетон имаше по-нов и мощен мотор.19:47 19.02.2015
50 Златин Славчев
19:50 19.02.2015
51 Златин Славчев
Коментиран от #52
19:55 19.02.2015
52 Shmeker
До коментар #51 от "Златин Славчев":
Май не ви е ясно, че за запазена S-класа възрастта няма значение. Това не е Е, не е Ц, а нещо истинско, при това здрава като кола от 80-те и с технологии от края на 90-те. Това е много истински автомобил на малко км. И ако наистина е бил на Шумахер нещата придобиват друго измерение.Коментиран от #56
20:30 19.02.2015
53 Autohouse Randm
20:33 19.02.2015
54 Autohouse Randm
До коментар #40 от "Shmeker":
taka e 500 e po dobriat variant20:33 19.02.2015
55 Shmeker
До коментар #42 от "Стоян Стоянов":
x10 като гледам21:31 19.02.2015
56 Златин Славчев
До коментар #52 от "Shmeker":
shumaher koi e da ne e bog :D koi shte gledat poveche mackite men s novata s klasa ili teb s toia kosh :D23:58 19.02.2015
57 Голиат
До коментар #43 от "Златин Славчев":
Давиде, много пишеш а нищо не казваш!А спри се а?Коментиран от #59
10:28 20.02.2015
58 Кобрата
Коментиран от #60, #61
12:50 20.02.2015
59 Златин Славчев
До коментар #57 от "Голиат":
ne ti iskam mnenieto14:00 20.02.2015
60 Златин Славчев
До коментар #58 от "Кобрата":
predpochitam chisto nova dacia sandro :DКоментиран от #65
14:01 20.02.2015
61 Златин Славчев
До коментар #58 от "Кобрата":
kakvo obsajdate teia stari koli daite da obsajdame novi budjetni i ikonomichni koli horata na vsiakade karat budjetni avtomobili ikonomichni a nie tuk sme gazari i posle nemoim gi zaredim na benzinostanciata sloji vika 5 lvКоментиран от #67, #73
14:04 20.02.2015
62 GTi 16V
Коментиран от #63
19:14 20.02.2015
63 Златин Славчев
До коментар #62 от "GTi 16V":
drugo si e edna chisto nova kola drugo e toz darak,a kogato govorih za sravnenia sravneniavah novata s klasa i toia darak ama az poveche bih se vpechetlil ot novata kola a ne takova neshto v nikav sluchai ne haresvam dacia no predpochitam ako triabva da izbiram pak tui kva klasa to e na baba mi godiniteКоментиран от #64
23:17 20.02.2015
64 Shmeker
До коментар #63 от "Златин Славчев":
Като инженерно и технологично постижение само задния мост на тоя мерцедес е по-стойностен от цял автовоз дачии18:15 21.02.2015
65 БамБам
До коментар #60 от "Златин Славчев":
Ти хубаво ще вземеш нова дачия,но къде остава стилът и имиджът и класата на Бенца.Това е кола мечта и до ден днешен.Истинска немска класика от 90-те години.Коментиран от #70
19:58 21.02.2015
66 БамБам
Коментиран от #71
20:05 21.02.2015
67 Кобрата
До коментар #61 от "Златин Славчев":
На всякъде карат бюджетни коли?Хах и в ОАЕ ли карат бюджетни коли?Че навсякъде където погледнеш и виждаш последен модел суперкари, това става въпрос за арабския свят. Какви Дачий бълнуваш. И в която и друга страна да отидеш дори и в Европа, ще видиш, че хората предпочитат по-стара немска, италианска или японска кола и.т.н отколкото нова румънска или каквато и да е друга ниско бюджетна. На пример една Dacia Duster e 24 000 лева. За тези пари спокойно си взимам да кажем едно Audi A4 на 4 години на 120-150 хиляди километра и си го карам докато стане на 10 години и му навърташ още 100-120 хиляди километра и ти си човека. Или пък някоя друга хубава марка по твой избор. Било то Toyota,Mercedes,BMW или нещо друго. И все пак по-добро впечатление прави човек с 4-5 годишно Audi, отколкото човек с нова Dacia.Коментиран от #68, #72
22:22 21.02.2015
68 БамБам
До коментар #67 от "Кобрата":
Много точно го каза.17:22 22.02.2015
69 миседниш накура
Коментиран от #74
18:38 22.02.2015
70 Златин Славчев
До коментар #65 от "БамБам":
ne haresvam stari vehturii21:34 22.02.2015
71 Златин Славчев
До коментар #66 от "БамБам":
na kolko godinki si ?Коментиран от #76
21:34 22.02.2015
72 Златин Славчев
До коментар #67 от "Кобрата":
iavno ne si imal nova kola a kade karat bujdetni koli ne govoria specialno za dachia govoria za opel,fiat i prochie21:37 22.02.2015
73 Autohouse Randm
До коментар #61 от "Златин Славчев":
davide karai si novata dacia i si trai.mneie za tozi avtomobil ne davai che si bos na tema avtomobili.Коментиран от #75
18:02 24.02.2015
74 Autohouse Randm
До коментар #69 от "миседниш накура":
ne si prav Mercedes praviat unikalni avtomobili.18:03 24.02.2015
75 Златин Славчев
До коментар #73 от "Autohouse Randm":
ne haresva dacia a haresvam novata kola a i nai ajnoto e da e ikonomichna19:28 24.02.2015
76 БамБам
До коментар #71 от "Златин Славчев":
Роден съм 1975 година и съм почти на 40.16:30 27.02.2015