Last news in Fakti

18 Февруари, 2015 10:25, обновена 18 Февруари, 2015 11:35 30 208 76

Продават Benz-а на Шумахер

  • mercedes-benz-
  • s600-
  • w140-
  • михаел шумахер-
  • обява

Обява в онлайн борса за автомобили от Унгария предлага Mercedes-Benz S600 L, принадлежал на седемкратния шампион във Формула 1 Михаел Шумахер. Черната S-Klasse W140 с 12-цилиндров 6.0-литров двигател и мощност 394 к.с. е произведена през 1997 г., но според описанието е навъртяла едва 46 500 км.



Преди да пострада при падане със ски в края на 2013 г., Пилето бе известен с честата смяна на личните си автомобилите. Продавачът на звездния Benz обаче твърди, че разполага с документация, доказваща кой е бил някогашният собственик на колата.



Шумахер и Mercedes-Benz имат богата обща история не само по състезателните писти. През 2012-а пилотът дори участва лично в сглобяването на двигател M 157 V8 в цеховете на AMG, който по-късно е монтиран на CLS 63 AMG Shooting Brake. Тогава Пилето монтира собственоръчно буталата и цилиндровата глава на 5.5-литровия агрегат.



Следвайки философията на AMG "Един мотор - един майстор", подчертаваща отговорността на механика, Михаел остави автографа си върху табелката на двигателя.



Бившият Benz на Шумахер се намира в идеално състояние, но мераклията да притежава реликвата ще трябва да се прости с близо 64 000 лв. за нея.

Напишете Вашето мнение за Mercedes-Benc S-Klasse (W140)  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    4 1 Отговор
    Струва си. Един ден може да струва 100 пъти повече
  • 2 Стоян Стоянов

    2 3 Отговор
    ... и най-вероятно ще струва 100 пъти повече. То си е един вид инвестиция.
  • 3 xaxa

    2 0 Отговор
    Невероятен автомобил!
  • 4 незнайко

    2 1 Отговор
    ( Тогава Пилето монтира собственоръчно буталата и цилиндровата глава на 5.5-литровия агрегат. ) Поклон пред победите му, но да не би отпечатъците от пръстите му да стоят по буталата?
  • 5 М даа

    3 4 Отговор
    М дааа, това е ИСТИНСКА КОЛА, а не като разни смешни истории на киа, например...............
  • 6 аз

    4 0 Отговор
    един от последните истински здрави Мерцедеси и една от най-яките S класи
  • 7 Vasik Atanasova

    4 1 Отговор
    МЕЧКАТА
  • 8 борислав

    2 4 Отговор
    Стара и не нужна ,но красива . Ядове за две 6-цилиндрови.Явно Шуми я отчита като грешка и е навъртял само 46500км за 18години.А той е разбирач.Каква инвестиция,какви 64000лв.Който я вземе е изгорял.

    Коментиран от #9, #13, #21

  • 9 аз

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "борислав":

    А ти с колко такива си имал ядове?
  • 10 Румен Янев

    5 1 Отговор
    Да - последния мерцедес за който си струва да се бръкнеш в джоба!!!След него само конфекция и жажда за пари с нови кекави модели!!!

    Коментиран от #14

  • 11 Асен

    0 0 Отговор
    Как да сме сигорни че Шумахер я притежавал ;дд ??
  • 12

    1 1 Отговор
    Истинска комфортна крепост, да наистина може би последната истински надеждна и елегантна S класа.
  • 13 колело

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "борислав":

    @8, по-добре пиши за фитнес или за телефони...
  • 14 МSux

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Румен Янев":

    А ве разбирач, а какво си струва сега да се кара, я ми кажи? Като започнете със селските си приказки "последният Мерцедес за който си струва да си бръкнеш в джоба". За тебе само Лада! Имам приятел който навъртя 300хиляди км в България на Е клас 2004, а преди това не се знае колко е въртян километража - може и да е милионник, само с един влизане за по-сериозен ремонт. И ще ми говориш за конфекция

    Коментиран от #26

  • 15 БамБам

    2 0 Отговор
    Това е уникален автомобил,най-добрата S-класа на всички времена,а и тази е много запазена
  • 16 тошибиян

    0 1 Отговор
    да ше струва пове4е след като шуми умре

    Коментиран от #17

  • 17 незнайко

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "тошибиян":

    Дано не се случи последната дума която си написъл.
  • 18 Любомир Ковачев

    2 0 Отговор
    тези автомобили са велики затова и аз имам такава s klasa абсулутно същата генерация но е s 500 препоръчвам ви такива s klasi луксът е иделно съвършен
  • 19 Турбото

    0 0 Отговор
    А ве съмнявам се, че тая кола е на Шумахер ! Той има толкова много фенове по света така, че все щеше да се намери някой да я купи и нямаше тогава да и виси обявата по маджарските автоборси.
  • 20 Шишо

    1 1 Отговор
    Ето това е кола, а не като днешните пластмасарки за по 15 000лв.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Maurice

    0 0 Отговор
    Тази кола освен да поевтинее безкрайно, друго няма да се случи. Нали се сещате какво стана с другия 7 кратен шампион от времето на Шими - Ланс Армстронг? Жалко, че няма да може да напише биографична книга, в която да разкаже за всичките измами в които е участвал, изфабрикувани от ФИА и "Черните Катърчета". За измамите в Бенетон всички разбрахме. Дали щеше да има доблестта да си признае, че умишлено торпилира Хил на Аделаида 94-та? Шими е един б....к, за който поговорката със забавянето но незабравянето на Господ, важи с пълна сила. Все пак да не забравяме, преди 3-4 години на Монца, как се опита да убие подлогата си Баричело в борба за 10-то място! Б....к си остана до последния си съзнателен живот. Даже съм убеден, че се е опитал да изблъска друг скиор от пистата, когато се е ударил в Божия камък, но го прикриват служебния шампион на ФИА.

    Коментиран от #23

  • 23 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Maurice":

    Защо не говориш за измамите, с които Алонсо стана двукратен шампион? Сещаш ли се за нерегламентираното окачване на рено....
    Шумахер е велик пилот и ако не оценяваш шофьорските му умения значи си сляп! Дори след завръщането си показа на младоците че в някой моменти дори с далеч по-лоша кола може да си по-бърз благодарение на опита!
    Умишлено торпилирал Хил.... ами периода в който го изкарваха от състезанието блъскайки се в него още на първия завой помниш ли го?????? Много едностранно разсъждаваш...
    Омразата ти е излишна. Във Формулата винаги е имало мръсни игрички и нито ти, нито аз някога ще разберем каква е била истината в действителност. Така че не виждам какво те вълнува толкова. Шумахер е уникален пилот и добър човек също.

    Коментиран от #24

  • 24 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Име:":

    Формулата е политика. Шумахер го толирираха още в Бенетон, като от Форд му даваха по-ново поколение отколкото на Сена в МакЛарън. Дори тогава с по-слаб двигател Сена го биеше и си личеше, че Шумахер е доста далеч като пилот от него. Бенетон също бяха наказвани спомням си един път за дъската под болида, после някакви други скандали

    Коментиран от #25

  • 25 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Shmeker":

    Пълни глупости говориш! Когато Сена караше за Макларън, Макларън беше най-силния отбор. Не ме разбирай погрешно, Сена е изключителен. Но двамата са от различни епохи за да ги сравняваме! Във времето, в което караха заедно, Шуми също беше по-бърз понякога....

    Коментиран от #31

  • 26 Румен Янев

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "МSux":

    А "ВЕ" вземи си изпий хапчето че се нуждаеш от него !!! Коментара който четеш е от човек който се занимава от 25 години с автомобили и знае за какво иде реч!!!А твоя приятел с мерцедеса естествено че няма да си признае че се е прецакал!!!Имам познат който се наби преди години и си взе ланча y-10 за 3000 лева и главата му побеля от нея ама вика че била крепост едва ли не!!!Та в този ред на мисли след този модел всичко е пълен SH.TTT приятелю - от мен да го знаеш!!!А относно СЕЛОТО ...определено виждам че си от СЕЛО.....е няма лошо де......Поздрави!!!!

    Коментиран от #28, #29

  • 27 Име:

    1 0 Отговор
    3000лв за y10? Сигурен ли си, че не е по-новия модел Y??
  • 28 МSux

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Румен Янев":

    Кажи ми какво не е конфекция? Това ме интересува най-много, все пак 25 години се занимаваш с автомобили? НЕ всички са като твоя приятел, но както и да е .
  • 29 Xterminatorable .

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Румен Янев":

    Моля ти се, в една от предишните статии бяха 20 години, сега станаха 25. И в тази няма да ти спестя хипер, ултра, гига тъпнята, която написа в една от статиите за ESP. Ще гледам коментарите под всяка статия и всеки път като се направиш на голям разбирач ще го поствам, а именно: "Който разполага в автомобила си с тракшън контрол по принцип се чуди как да го изключи ! При джиповете е полезен но в автомобила само пречи ! Решава или по малка искра да ти даде или да изключи цилиндър или кой знае каква гадост като дори да задейства спирачките ! И кому е нужно това изнервяне ??? Ако бързаш и това само те спъва ??? Ужас !!! Виж ABS по принцип си е нужен .....ама на - дали ще ме разбереш"
    Амии, прав си, надали ще те разберем!!
  • 30 сами

    0 0 Отговор
    ТОЗИ ЧОВЕК ЯКО ЛЪЖЕ И ЗА 3000Е ОТ БЕЛГИЯ МИЯ ДОКАРАХА СЪЩАТА СЛОЖИХ ГАЗ И ГАЗ КАКВИ 65БОНА
  • 31 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Име:":

    Беше силен отбор с Хонда. После Хонда се изнесоха и МакЛарън вземаше мотори от ФОРД, също и Бенетон. За Бенетон обаче идваха по-новите разработки.

    Коментиран от #33, #34

  • 32 Mercedes-Benz

    0 1 Отговор
    Тоя модел е най-култовия за мен специално и колата, заради която днес на аватара ми седи трилъчевата звезда!
  • 33 Maurice

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "Shmeker":

    За какво спорите? И Бенетон и Макларън през 93-та бяха в сянката на Уилямс Рено. През 94-та Сена вече караше в Уилямс, а Бенетон Форд използваха нелегално тракшън контрол система. Който не е гледал филма са Сена, да вземе да си припомни за какво става дума там. Ако не бяха измамите на Бенетон от началото на 94-та, Сена можеше още да е жив, защото се опитваха да изкарат 200% от възможностите на иначе газещият предните 2 сезона болид на Уилямс Рено, в опит да настигнат мамещите Бенетон. Много мога да пиша на тема Шими Скиора, но утре съм на работа, а и модераторите ще ми цензурират половината пост. Така едва ли ще добиете реална представа за мнението ми относно 7-кратния к...т.

    Коментиран от #47, #49

  • 34 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Shmeker":

    Ако предложат на търг Божия камък съм убеден, че цената му ще надвиши тази на Мерцедеса стократно. Колкото до Мергела, уникална кола............ ама преди 20 години. Тя и каруцата е била супер преди 400 години....

    Коментиран от #48

  • 35 Mercedes-Benz

    0 1 Отговор
    Морисе уважавам, че изказваш мнение, ама ти давам един съвет като приятел - и да пишеш и да не пишеш все тая, чуждото мнение, няма да промениш, защото мнението е като задника всеки има такъв и държи на него и си го пази. Колкото до Шуми, си прав и не си прав, какво е можело да бъде какво е станало и т.н. Станалото станало, дано се оправи, сигурен съм че всеки човек си прави изводите сам и той си ги е направил за него си. Аз също не го харесвах като се състезаваше, бях за Хакинен в ерата след Сена. Но не мога да говоря кое как е било, защото не съм бил там както и ти предполагам и не знаем със сигурност какво е ставало в тоя спорт, там се въртят милиарди... Аз съм бях фен на Сена и Хакинен и честно казано след тях вече тоя спорт не ми е интересен последните години. Въпреки че миналата година Мерцедес взеха шампионата, си признавам че не гледах, просто ми се губи тръпката. Едно време имаше емоцията и духа на тоя спорт сега е и аз не знам какво. Колкото до колата не си прав, все пак в този автомобил са въведени едно 90% от технологиите и системите, които днес ги има в масовите модели. Аз тая огромен респект към модела, а и той е виновен да съм върл фен на Мерцедес, това е автомобил с дух!
  • 36 -_-

    2 1 Отговор
    Тук всички говорят колко здрав бил W140, а аз седя и се смея, почти всички V12 двигатели са много капризни и страшно ненадеждни и това го знае всеки, който е имал досег до тях . Един мой приятел преди около 4-5 години имаше W140 S500L внесе си го от Германия, помня, че беше на около 220 или 230 хил. километра и за около половин година му замени половината части, първо трансмисията беше заминала, електрониката му създаваше много проблеми, по-късно главата на мотора си отиде, но той отново твърдеше, че това е здрав автомобил .

    Коментиран от #38, #39, #41

  • 37 Били

    1 0 Отговор
    Само дето W140 S500L е 8 цилиндъра а не 12 ама карай нищо

    Коментиран от #40

  • 38 Mercedes-Benz

    0 2 Отговор

    До коментар #36 от "-_-":

    Първо стани и излез от вас, виж какво е автомобил, поинтересувай се как работи и после давай мнения!
  • 39 Шишо

    1 2 Отговор

    До коментар #36 от "-_-":

    Ти чуваш ли се какво говориш бе?Това са едни от най надеждните коли не на 250 а на два милиона да стане пак няма да има какво да правиш по него.Личи си че си карал само на дядо ти старата жигулка ако изобщо имаш книжка.Я отивай да си лягаш ,че стана късно за децата!
  • 40 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Били":

    ММмммм дааа.. и V8 е по-добре НЕ капризен от V12 на Мерцедес от тия години

    Коментиран от #54

  • 41 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "-_-":

    Явно колата на твоя приятел не е била в добро състояние.

    Коментиран от #42

  • 42 Стоян Стоянов

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Shmeker":

    ... а и може да е бил на доста повече от 220 хил. км.

    Коментиран от #55

  • 43 Златин Славчев

    0 3 Отговор
    xaxaxxaxa kakav e tozi bokluk tova kola li e :D :D

    Коментиран от #57

  • 44 Златин Славчев

    0 3 Отговор
    za 64 hiliadi shte si kupia ako ne nedvijim imot to pone edna nova kola novata s kala e 20-30000
  • 45 Златин Славчев

    0 2 Отговор
    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415296556723268&slink=8wfh72
  • 46 Златин Славчев

    0 2 Отговор
    Текст към връзката
  • 47 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Maurice":

    ММдаа..
  • 48 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "Maurice":

    За тва и бричките в оная плевня са десетки милиони
  • 49 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "Maurice":

    Аз говорех за 93-та, когато МакЛарен вземаха мотори от Форд, Бенетон и те. За Бенетон имаше по-нов и мощен мотор.
  • 50 Златин Славчев

    0 2 Отговор
    ne e lud koito gi iska a e lud toia koito gi dava ,tova che im iskat tolkova ne oznachava che struvat tolkova
  • 51 Златин Славчев

    0 2 Отговор
    to teia s klasi varviat 2000 i kusur a za tez pari shte vzemesh po nova godina avtomobil

    Коментиран от #52

  • 52 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "Златин Славчев":

    Май не ви е ясно, че за запазена S-класа възрастта няма значение. Това не е Е, не е Ц, а нещо истинско, при това здрава като кола от 80-те и с технологии от края на 90-те. Това е много истински автомобил на малко км. И ако наистина е бил на Шумахер нещата придобиват друго измерение.

    Коментиран от #56

  • 53 Autohouse Randm

    1 1 Отговор
    Unikalna kola.
  • 54 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Shmeker":

    taka e 500 e po dobriat variant
  • 55 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "Стоян Стоянов":

    x10 като гледам
  • 56 Златин Славчев

    0 3 Отговор

    До коментар #52 от "Shmeker":

    shumaher koi e da ne e bog :D koi shte gledat poveche mackite men s novata s klasa ili teb s toia kosh :D
  • 57 Голиат

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "Златин Славчев":

    Давиде, много пишеш а нищо не казваш!А спри се а?

    Коментиран от #59

  • 58 Кобрата

    2 1 Отговор
    Въпреки, че Мерца от снимките е на 18 години вече, съм сигурен, че ще засрами много други по-нови коли.

    Коментиран от #60, #61

  • 59 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #57 от "Голиат":

    ne ti iskam mnenieto
  • 60 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #58 от "Кобрата":

    predpochitam chisto nova dacia sandro :D

    Коментиран от #65

  • 61 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #58 от "Кобрата":

    kakvo obsajdate teia stari koli daite da obsajdame novi budjetni i ikonomichni koli horata na vsiakade karat budjetni avtomobili ikonomichni a nie tuk sme gazari i posle nemoim gi zaredim na benzinostanciata sloji vika 5 lv

    Коментиран от #67, #73

  • 62 GTi 16V

    0 1 Отговор
    Давидее , ако искаш нареди целия наличен шоурум с Дачии и всеки ден изкарваи различна ! Никога няма да правиш впечатление нито на мацки нито на старци да не говорим за стил и класа !

    Коментиран от #63

  • 63 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "GTi 16V":

    drugo si e edna chisto nova kola drugo e toz darak,a kogato govorih za sravnenia sravneniavah novata s klasa i toia darak ama az poveche bih se vpechetlil ot novata kola a ne takova neshto v nikav sluchai ne haresvam dacia no predpochitam ako triabva da izbiram pak tui kva klasa to e na baba mi godinite

    Коментиран от #64

  • 64 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #63 от "Златин Славчев":

    Като инженерно и технологично постижение само задния мост на тоя мерцедес е по-стойностен от цял автовоз дачии
  • 65 БамБам

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "Златин Славчев":

    Ти хубаво ще вземеш нова дачия,но къде остава стилът и имиджът и класата на Бенца.Това е кола мечта и до ден днешен.Истинска немска класика от 90-те години.

    Коментиран от #70

  • 66 БамБам

    1 1 Отговор
    Ако не си знаех парите и 64 бона беха джобни за мен и колата беше в България щех да го купя само заради гъзарията,като казвам,че колата е била на Шумахер па кой знае ако найстина е била на Шуми скоро може да струва 100 бона.

    Коментиран от #71

  • 67 Кобрата

    2 1 Отговор

    До коментар #61 от "Златин Славчев":

    На всякъде карат бюджетни коли?Хах и в ОАЕ ли карат бюджетни коли?Че навсякъде където погледнеш и виждаш последен модел суперкари, това става въпрос за арабския свят. Какви Дачий бълнуваш. И в която и друга страна да отидеш дори и в Европа, ще видиш, че хората предпочитат по-стара немска, италианска или японска кола и.т.н отколкото нова румънска или каквато и да е друга ниско бюджетна. На пример една Dacia Duster e 24 000 лева. За тези пари спокойно си взимам да кажем едно Audi A4 на 4 години на 120-150 хиляди километра и си го карам докато стане на 10 години и му навърташ още 100-120 хиляди километра и ти си човека. Или пък някоя друга хубава марка по твой избор. Било то Toyota,Mercedes,BMW или нещо друго. И все пак по-добро впечатление прави човек с 4-5 годишно Audi, отколкото човек с нова Dacia.

    Коментиран от #68, #72

  • 68 БамБам

    2 1 Отговор

    До коментар #67 от "Кобрата":

    Много точно го каза.
  • 69 миседниш накура

    1 1 Отговор
    последния истински модел на мерцедес

    Коментиран от #74

  • 70 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #65 от "БамБам":

    ne haresvam stari vehturii
  • 71 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #66 от "БамБам":

    na kolko godinki si ?

    Коментиран от #76

  • 72 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #67 от "Кобрата":

    iavno ne si imal nova kola a kade karat bujdetni koli ne govoria specialno za dachia govoria za opel,fiat i prochie
  • 73 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "Златин Славчев":

    davide karai si novata dacia i si trai.mneie za tozi avtomobil ne davai che si bos na tema avtomobili.

    Коментиран от #75

  • 74 Autohouse Randm

    0 2 Отговор

    До коментар #69 от "миседниш накура":

    ne si prav Mercedes praviat unikalni avtomobili.
  • 75 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #73 от "Autohouse Randm":

    ne haresva dacia a haresvam novata kola a i nai ajnoto e da e ikonomichna
  • 76 БамБам

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "Златин Славчев":

    Роден съм 1975 година и съм почти на 40.