Last news in Fakti

17 Септември, 2015 12:00 23 132 32

BMW показа технологичната 7er и SUV с предно предаване

  • bmw-
  • 7er-
  • x1-
  • rolls-royce-
  • mini
Франкфурт, Германия. Наш екип от мястото на събитието.

Световната публична премиера на новото най-луксозно и най-високотехнологично BMW започна с инцидент във Франкфурт. Неразположение на новия изпълнителен директор на BMW Харалд Крюгер, който припадна, прекрати пресконференцията на марката във Франкфурт. Това обаче не попречи на новата седма серия да се превърне в една от най-големите звезди на изложението. Благодарение на технологичните иновации от BMW i, шестото поколение на луксозната лимузина е с каросерия с т. нар. карбоново ядро (Carbon Core), което води до сериозна оптимизация на теглото.

Лимузината с фабричен индекс G11/G12 пакетира най-модерните технологии в относително консервативна опаковка в най-добрите традиции на марката. Новата "седмѝца" е първият сериен автомобил с лазерни фарове, система за напълно автоматично паркиране без намесата на водача и безброй други екстри. Габаритите на 7er G11/G12 са 5 098, 1 902 и 1 478 мм - съответно дължина, широчина и височина. Междуосието остава същото като досега - 3 070 за късата и 3 210 мм за дългата база, която е по-дълга със 139 мм и достига 5 238 мм. Още нещо любопитно е, че новата баварска лимузина има с 15% по-нисък коефициент на въздушно съпротивление.

Новият баварски флагман е построен на модулна платформа и ще може да се поръча както със задно, така и с двойно предаване. Инженерите на BMW са проектирали нов електромеханичен усилител на волана и шаси с четири управляеми колела. Системата позволява на задните гуми да завиват с три градуса в противоположна посока на предните при маневриране в града и с два градуса в същата посока при движение с висока скорост. Интерес представлява и иновационното задвижване BMW eDrive при BMW 740e. Това е т.нар. Plug-in хибриден модел със системна мощност от 326 к.с. и среден разход на гориво от 2.1 л/ 100 км.

Другата интересна премиера на баварците във Франкфурт е на новото BMW X1. Това е второ поколение малкото SUV, което вече разполага с пропорции, интериор и оборудване в стила на големите X модели на марката. Двигателите, трансмисиите и системата за двойно задвижване xDrive са напълно обновени, като колата впечатлява с още по-спортен дух и ефективност; оптимизирани предлагане на място, гъвкавост и премиум характеристики. Предвид традициите на марката обаче най-интересното е, че новото X1 може да се поръча и само с предно предаване. Във Франкфурт концернът показа още обновената трета серия, ново Mini Clubman с шест врати, както и уникален Rolls-Royce Dawn convertible с V12 мотор.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Драгомир

    2 3 Отговор
    Най-добрите са BMW
  • 2 Цецо

    3 2 Отговор
    БМВ = Таралясник, никога не работи както трябва
  • 3 Електрик

    0 1 Отговор
    Чудесно е че задните гуми помагат при завиване, повишили са аеродинамиката и икономичността. Беше ясно че няма да акцентират върху мощността на двигателя заради вредните емисии и ще използват хибридна установка за по-добро ускорение и икономичност. Разбраха че само със задно в зимни условия не става и сега пускат модели които може и през зимата да се карат. С предното задвижване ще намалят теглото и повишат икономичността.
  • 4 гост 2

    2 0 Отговор
    Аааа...какво става тука бе ? Интересно ми е сега да чуя мнението и да видя изражението на феновете на БМВ ...за предното предаване, което през годините толкова върло плюеха !
  • 5 Feanor

    1 2 Отговор
    Продължаваме да го плюем. Предното не става, точка. Който иска да си го причинява - моля. Докато има седани и купета на задно, останалата част от автомобилостроенето честно казано не ме вълнува изобщо.
  • 6 Борис

    0 0 Отговор
    Освен да хейтвате и да плюете можете ли друго господа разбирачи?
  • 7 Stoich

    5 2 Отговор
    Германски виц: "Едно БМВ се движи по пътя, просто защото го местят от един автосервиз в друг".

    Коментиран от #10

  • 8 Дилян

    1 0 Отговор
    БМВ-то е прекрасна мар, но не мога да не отбележа, завиване на 4-теколелета -> Рено Лагуна 4контрол от 2007 или 2008 до днес си го има.
    Колата е прекрасна, но не разбирам, защо се изтъкват неща които са внедрени преди години, като иновация и нещо невиждано до този момент ;)
  • 9 Бате Цецо

    3 2 Отговор
    Полека лека и БМВ започват да прумяват, че коня трябва да е пред колата, а не отзад.
  • 10 Митака

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Stoich":

    Къци ти ли си ?

    Коментиран от #15

  • 11 незнайко

    1 0 Отговор
    Представяте ли си това задно управление на колелата как ще се чувства по нашите пътища. Още 4 карета и ред други щанги. Започнаха да правят така автомобилите, защото няма как по друг начин да дигат цените. С тази дължина от 5238 милиметра не е за в града.

    Коментиран от #12, #29

  • 12 байерише

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "незнайко":

    Боже, помогни ми! Кой те кара да я вкарваш в града? Паркирай я пред табелата и си викни такси... Те Рейндж и Кю7 изобщо не са големи, нали?
  • 14 Morgan

    1 3 Отговор
    Виждам тук има много плюещи марката. Това ми е омръзнало до болка да се хейтва по БМВ, няма смисъл. Само да вметна за "много разбращите" завиването на задните колела го има оооще в Е38. О извинете за непросветените това е 7-ма серия с дата на производство от 1995-2001. Дългата база е конфигурирана със завиване на задните колела. А освен това по тази кола е почнат проект още през далечната 1989 г. така че хайде да не говорим за иноваций и технологий. Сега очаквам хейтърчета с WFD да се включат. Лек ден юнаци.

    Коментиран от #17, #23

  • 15 Stoich

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Митака":

    Не брат, просто съм един разочарован фен на по-старите коли, немско производство. За жалост Глобализацията прецака производството на истински автомобили за средната класа.
  • 16 onq s konq

    0 0 Отговор
    Не мога да повярвам че БМВ ще произвеждат коли с предно предаване!Ами нали принципно при ускорение тежестта на колата пада назад и предните колела започват да драскат на място независимо че двигатела донякъде тежи на предницата?От друга страна няма как де се сложат достатъчно широки гуми,защото ще опират в калниците или щангите .4 х 4 също не е решение,защото значително се увеличава теглото на колата и съпротивлението на втория диференциал.Автоматичната скор кутия-още толкова.Верно че за зимата предното е много за предпочитане пред задното предаване,но то е за "имащите да вършат работа",а не за истинските фенове на марката,които карат САМО ПО СУХО!:)

    Коментиран от #19

  • 17 опсмопсус

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "Morgan":

    A чувал ли си за Прелюд, 4SW, задните гуми завиват още 1989г.
    Това не са го измислили нито Хонда, нито Бмв!

    Но на много малко производители им стиска да го приложат, оти требе ПРЕЦИЗНОСТ!
  • 18 Japoneze

    0 0 Отговор
    Много лесно ги крадат , да си ги карат ,ще му треперя аз на карбоновото л.йно.Като си оправят проблема със сигурността на колите ,тогава може и да погледна в тази посока!
    Като знам в България как ги съдят автоджамбазите,следващите са Алудита и Вагените по брой откраднати - сякаш не могат да ги обезопасят - не им пука ,като ти откраднат трябва да купиш пак,нали!

    Коментиран от #31

  • 19 Опс яжми щеката

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "onq s konq":

    Стига дрънканици, негро! Аз съм фен на марката и карам у секви условия - у локви, у снег, у суво. Едни здрави зимни гуми стигат, че и за ресто остава...

    Коментиран от #21, #24

  • 20 До овчарските геги по-долу

    0 0 Отговор
    Струва още пари, не че не може! Ако беше безплатно и много важно, всичките щяха да го направят!

    Коментиран от #22

  • 21 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Опс яжми щеката":

    Бе то хубо че караш,ма го няма кефа!Аз ако правя така с мойта ше си прецакам фината ходова част и после чао на 240:)
  • 22 Japoneze

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "До овчарските геги по-долу":

    Да обиждаш хора които не познаваш - не е много цивилизовано ,диво желание да се изперчиш- лошо- България се напълни със самодоволни като теб и сте като напаст навсякъде из Нета по всички форуми!

    Коментиран от #25

  • 23

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Morgan":

    Хонда Акорд преди 89г. са имали задни завиващи колела при някои варианти на модела. БМВ не за първи път представят за иновация нещо вече правено от други производители, но не е намерило масово приложение и е позабравено.
  • 24 хихихи

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Опс яжми щеката":

    бмв зимата на задно е като щъркел по коледа-може да си говориш за него но няма да го видиш.
  • 25 До овчарските геги по-долу

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Japoneze":

    А ти от "овчарска гега" ли се обиждаш? :-) С това майтап си правя, направо поздравявам останалите!

    Имах напредвид, че тази иновация със завиващите колела е нещо, което струва пари! Ако беше евтино да се направи, всички щяха да го включват. Скъпо е! 4 постоянно включени колела, повишен разход на гориво, на гуми... Отиде коня в ряката и оня остана без коня...

    Коментиран от #27

  • 26 BMW oldschool

    0 0 Отговор
    nz princesi az si karam e34kata zimata e 500 konq samo hilavite mujkari s prednoto 1.9tdi gi gledam se mu4at kato greshni dqvoli I kato me vidqt bqgat jalko e da karash predno I da si mislish nai-ve4e,4e karash kola! ;)
  • 27 опсмопсус

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "До овчарските геги по-долу":

    Колега между 4 завиващи и 4 задвижвани колела има голяма разлика,прочети малко!
  • 28 БМВ

    0 0 Отговор
    Те имат xdrive на всички модели отдавна. А това със завиването на задните гуми не е ново. Има го на М5/6. Иначе колата е наистина уникална. Новата ми любима :)
  • 29 BMW

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "незнайко":

    Точно за тов апът задните завиващи ти помагат в града :D При малка скорост като завиват противоположно на предните за по-добра маневреност. А старите поколения, както и S-class имат същата дължина.
  • 30 Гост

    0 0 Отговор
    BMW с предно.....Подигравка с феновете на марката и цялата история! Тези си мислят,че европейците са китайски новобогаташи,олигофрени с разкопчани дюкяни и пъпки по жълтите зурли.....
  • 31 don barto

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Japoneze":

    a bre nali ima zastrahovka kolata zashto te prıtesnıava.
    i horato po zemiata neznaiat 6to e da se krade kola.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 М52

    0 0 Отговор
    Точно това мислех да пиша и аз! Чифт хубави зимни гуми отзад и с вратите напред.