Last news in Fakti

22 Октомври, 2015 07:15 4 681 9

Polo GTI срещу BMW i3?

  • vw polo-
  • bmw i8-
  • драг-
  • четвърт миля

След всичките разгромяващи клипове на Tesla Model S P85D над отявлени спортни и много мощни автомобили, на които се нагледахме напоследък е време да видим една малко по-странна, но също толкова интересна среща при по-достъпните хечбекове.

От едната страна е един класически представител на хотхечовете - новото Polo GTI. То замени 1.4 литровия двигател с компресор и турбо с 1.8 литров TSI. Смяната бе наложена поради ненадеждността на 1.4 литровия и това, че не покрива новият екологичен стандарт Euro6. Липсата на компресор важен за въртящия момент се компенсира частично от по-големия обем на новият агрегат, който разполага със 192 конски сили и 320Nm въртящ момент с ускорение от 0 до 100 за 6.7 секунди - с 0.2 по-добро от това на предходния 1.4 двигател.

От другата страна е един високотехнологичен представител на електрическите автомобили, който показа, че и те могат да изглеждат добре - BMW i3. Хечбекът на баварците е със задно предаване, а силовият агрегат е електромотор с мощност 170 конски сили, което на фона на тежащата 1 270 килограма кола не изглежда никак зле. Ниското тегло е възможно благодарение на алуминиева рама и кокпит от въглероден композит (CFRP). От 0 до 100 ускорението става за 7.2 секунди, но задният задвижващ мост и въртящият момент достъпен от 0 оборота дават предимство на автомобила при потегляне.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ххх

    0 0 Отговор
    А каква ли ще е разликата след 4-5 дръпки...

    Коментиран от #3

  • 2 vag

    1 1 Отговор
    VAG - чето победи ш...ния електрически кенеф на ония измислени баварски боклуци - ваг МАЧКАААА!!!!!!

    Коментиран от #6

  • 3 опсмопсус

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "ххх":

    Счупена или повредена DSG кутия!
    Електричката е бъдещето!
  • 4 гост

    1 1 Отговор
    БМВ е чудесна кола, най-накрая направиха нещо наистина новаторско и не прекалено скъпо. Идеално е за ежедневна употреба с максимум 150км обсег. За 30х.евро е без конкуренция, докато Тесла не пуснат модел 3. Това Поло не е кой знае колко по-евтино от електричката, но със сигурност БМВ ще направи много повече впечатление, на живо е още по-хубаво електрическото. Нах-вече е различно, което повечето хора търсят.
  • 5 mediator37

    2 1 Отговор
    Градска сапунерка в града какво прави, бе? Спри- тръгни, спри-тръгни. Това е . Баварката потегля като стрела, това е важното. От светофар до светофар с баварката стигаш за нула време, слизаш, поръчваш си кафе, изпиваш го и едва тогава виждаш да се задава пърпорещото фолксвагенче.
  • 6

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "vag":

    Смяната била наложена поради ненадеждността на 1.4 TSI мотора, то остана ли нещо надеждно в VW вече, то не бяха проблеми с TDI, TSI, DSG.....
  • 7 марина

    0 1 Отговор
    Тва БМВ е специална серия за Веганииии!!
  • 8 бавареца е каруца с джигател на жигула

    1 2 Отговор
    каква е разликата между баварец и трабант ? трабанта поне вози по меко ! :Д хах полото смаза жалкото бмв . а колкото до електрика скоро и вл ще пуснат ноеите голфове ел. :)

    Коментиран от #9

  • 9 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "бавареца е каруца с джигател на жигула":

    Пак се изказваш неподготвен, ти въобще возил ли си се в BMW? И да си се возил мога да предположа точно в какъв модел и от коя година е, най-вероятно в някоя стара 3-ка от 90-94 или пък в 5-та серия от 97-98...
    Ако вземеш най-мощният VW и най-мощното BMW, ти гарантирам, че VW няма шанс. Не, че имам нещо против, дори харесвам VW, но това, че VW е победил BMW i3 не означава, че Polo-то е по-доброто в случая...